Salkkarit

yx mielipide vaan

Mitä mieltä porukka on salkkareiden realistisuudesta, esimerkiksi Kentaurin suhteen?

12

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh huh

      Siis halusitko tähän vastauksena vain yhden mielipiteen vaan?

      Vai viittasitko omaan mielipiteeseesi? Sitä ei tuosta viestistä kyllä löydy...

    • salatut

      se on ainakin vähän kummallista että kaikki työskentelevät samassa työpaikassa (esim. Kentaurissa tai Snow teamissa)Sekin on vahän outoa että ikinä ei käydä muissa kaupoissa kuin Stellanssissa...

    • ei koskaan

      maksa mitään. Kukaan ei valmista ruokaa, korkeintaan leikkaa vihanneksia, silti asiakkaat syövät hyvällä halulla ihan oikeannäköisiä annoksia. Ainakaan minä en ole nähnyt sähköhellaa missään. En ole nähnyt mikroakaan, jos ne vain lämmitetään.

      Työntekijöitä on paikalla yhtä monta kuin asiakastakin.

      • valmistetaankin etukäteen. Koska ei nill olis aikaa siel mitää alkaa tekemään. Sitä paitsi asuntojen hellatkaan ei ole oikeita. Tiedän tämän, koska mä olen käynyt siel studiolla.


      • yhdessäkään
        tanzu84 kirjoitti:

        valmistetaankin etukäteen. Koska ei nill olis aikaa siel mitää alkaa tekemään. Sitä paitsi asuntojen hellatkaan ei ole oikeita. Tiedän tämän, koska mä olen käynyt siel studiolla.

        jääkaapissa pala valot.


    • keittiö

      Kentaurin keittiö on aivan olematon. Tiskiallas löytyy kyllä.
      Missä ne lounaat ja jäätelöannokset väsätään...

    • Sammalsuu

      Miksi taas ruikutetaan samoista asioista! Voi hyvä ihme. Koettakaa lapset tajuta, että televisio saran tekeminen ei ole halpaa puuhaa. Roolihahmot käyvät Stellanssissa, koska studiossa on sen lavaste. Aika kalliiksi tulisi lähteä jonnekin Kannelmäen Prismaan kuvaamaan sitä, kun Tuomo ostaa Sallalle jäätelöä. Joskushan näin tehdään. Vastahan Lasse ja Paula olivat kaupungilla Annikan koruostoksilla. Älkää aina haukkoko vaan nähkää hyvät asiat sarjassa. Työpaikat selittyvät jälleen kerran samalla asialla. On helppoa, kun tietyt työpaikat kuten Kentauri, Snow Team ja kauppa ovat lavasteissa, joten niissä on halpaa ja helppoa kuvata. Kaikkien työpaikkoja ei voi tietenkään lavastaa, koska studioiden tila on rajallista. Nauttikaa hyvistä tarinoista ja lopettakaa pikkuasioista mariseminen. Niin minäkin teen.

      • jotkut ilmeisesti luulee, et se talo, mis ne asuu ni sekin on oikeasti joku kerrostalo, vaik ne kaikki asunnot ja rappukäytäväkin on lavaste. Esim. niitä rappukäytäviä ei ole kuin yksi, ja sit ku ollaan tokas kerrokses, ni ovien nimikyltit vaihdetaan. Itse asunnot sijaitsevat eri kohdassa kuin rappukäytävä.


      • samasta

        aiheesta, niin eikö jokainen sarjaa sivuava kirjoitus ole voitto tuottajille. Sehän osoittaa, että ohjelmaa katsotaan.

        Ja toisaalta, tännehän tulee jatkuvasti uusia kirjoittajia.


      • kasari

        jaa mistä hyvästä tarinasta pitäis nauttii...salkkareiden..just joo...


      • ongelmana
        kasari kirjoitti:

        jaa mistä hyvästä tarinasta pitäis nauttii...salkkareiden..just joo...

        On tuon Emman rooli (Romeon entinen),missä hän joutuu vuorosanansa puhumaan kuin Räikkönen,jotain ääntä tulee (selvää en saa sanoista), huulet ei liiku, ilme on aina sama,kuin vahanukella.
        Luulisi että työttömiä näyttelijöitä olisi, josta valita .Vai onko tuo osa tarkoitus noin esittääkkin.?


    • Anonyymi

      Idioottien sarja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe