Joka hoidetaan /sovitetaan molemmissa sairauksissa ampumalla luoti pataan.
Vastaukset 12
Eiköhän mainitsemiisi rikoksiin riitä rangaistukseksi yksi kommunistinen päänsärkypilleri.
/Kalle, joka pitkästä aikaa jakaa lääkkeitään palstalaisille - kullekin ansioittensa mukaan- Ankara Tuomari
niin kommunismikysymys on pulkassa.
pedofiilit itseasiassa tulisi salvoa ja
jättää sillensä tai upottaa mereen. - Jurrrrmala
Ankara Tuomari kirjoitti:
niin kommunismikysymys on pulkassa.
pedofiilit itseasiassa tulisi salvoa ja
jättää sillensä tai upottaa mereen.JENKIT POIS USA:ta.
Ja voi että ko minnuu ottoo piehä!! - xxx.....
Paljon riittää sinulle ampumista,sillä maailmassa on vain kaksi valtiota jossa ei ole kommunistista puoluetta.
xxx..... kirjoitti:
Paljon riittää sinulle ampumista,sillä maailmassa on vain kaksi valtiota jossa ei ole kommunistista puoluetta.
Kallehan neuvoo sairaita itse ottamaan pillerin - ei lääkäritkään itse lääkkeitä anna vaan he kirjoittavat vain reseptejä.
/Kalle, jonka mieleen ei tuli ampua yhtäkään kaksijalkaista - ei edes kännipäissään konttaavaa kommunistia- Luterilainen kirkko
Ovat taitaneet komukat soluttaa luterilaisen kirkkomme,noin voisi päätellä lehtien uutisista pedofiilikirkkoherroista, rippikoululeirien kähmijäkappalaisista ja seurakuntien työntekijöiden pakottamisesta seksiin vasten tahtoaan. Oletus soluttamisesta perustuu avaajan viestiin.
Onneksi ylempi papisto ja kirkkovaltuustot ovat kirkon tukeva selkäranka. Turun entisen piispan johdolla he malttavat pitäytyä perinteisessä yhteiskunnallisia ja perhearvoja pöngittävässä kaksinaismoralistisessa huorinteossa.
Pannaan,pannaan sanoi Paavikin.
- Isänmaallinen
Porvareitten osalta. Itsekkäitä ihmisiä kaikki. Myös pedofiilit ovat muuten itsekkäitä.
Anteeksi tyly kommentti, mutta silmä silmästä on oikeaa politiikkaa. - mulli vuttu
päähäs tai sua nussitaan perseeseen!!!!
- kotikasvatus
Osoite oli varmaan tämä kirjoituksellasi
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000019
- Frank Black
Pedofiili panee kakaroita perseeseen, mutta kommunisti vain tulee panneeksi itseään perseeseen!
- SEIS !
Kokoomuslainen partioliike on Suomen suurin pedofiilijärjestö. Kakkosena tulee vähän piskuisempi kristillisdemokraattien helluntaiseurakunta. Lutherilaisessa kirkossakin pedofiliaa esiintyy, mutta se ei ole yhtä laajamittaista kun edellä mainituissa. Viimeaikoina Suomen yrittäjien keskuudessa pedofilia on ohittamassa pasianssin peluun.
- Tee se
...pedofiili, joka tekee itsemurhan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292079
- 51999
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160877Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 77720
- 53627
- 67626
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.145612Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e133570Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520- 52513
- 6504
- 4499
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 34497
- 55488
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.155479Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463