kaikki ehdokkaat ovat niin vasemmalla mutta vaalien jälkeen todellisuus on oikealla. mitä kertoo arvomaailmasta...
ennen vaaleja...
2
124
Vastaukset
- jos oltaisiin
niin kuin komukansa tahtoo. Suomessa ei ole kunnon oikeistoa, toisin kuin Saksassa ja Ranskassa.
- panteisti
Minä olen vasemmalla riippumatta ajankohdasta :p Ärsyttää vaan, että just ennen vaaleja on samantekevää mitä sanoo, koska kaikki sanovat samaa. Yksikään ehdokas ei ole uskottava.
Siksipä haluankin ensisijaisesti saada ihmisiä käyttämään aivojaan (kyllä, ne on jokaiselle annettu ihan syntymälahjana) sen sijaan että koittaisin saada jonkun äänestämään mua. Ensimmäinen tavote on huomattavasti tärkeämpi. Vielä kun ottaa huomioon että on todella epätodennäköistä että pääsisin oikeasti eduskuntaan (en ole julkkis enkä laita rahaa mielukuvamainos-kampanjointiin)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744197
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans823898Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572448Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642286Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik371978- 491879
- 1051755
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551653- 561652
- 611521