kaikki ehdokkaat ovat niin vasemmalla mutta vaalien jälkeen todellisuus on oikealla. mitä kertoo arvomaailmasta...
Vastaukset 2
- jos oltaisiin
niin kuin komukansa tahtoo. Suomessa ei ole kunnon oikeistoa, toisin kuin Saksassa ja Ranskassa.
- panteisti
Minä olen vasemmalla riippumatta ajankohdasta :p Ärsyttää vaan, että just ennen vaaleja on samantekevää mitä sanoo, koska kaikki sanovat samaa. Yksikään ehdokas ei ole uskottava.
Siksipä haluankin ensisijaisesti saada ihmisiä käyttämään aivojaan (kyllä, ne on jokaiselle annettu ihan syntymälahjana) sen sijaan että koittaisin saada jonkun äänestämään mua. Ensimmäinen tavote on huomattavasti tärkeämpi. Vielä kun ottaa huomioon että on todella epätodennäköistä että pääsisin oikeasti eduskuntaan (en ole julkkis enkä laita rahaa mielukuvamainos-kampanjointiin)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811099Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani194795- 40715
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br208700Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai178688- 101646
- 40604
- 45563
- 24518
- 36514