kaikki ehdokkaat ovat niin vasemmalla mutta vaalien jälkeen todellisuus on oikealla. mitä kertoo arvomaailmasta...
ennen vaaleja...
2
119
Vastaukset
- jos oltaisiin
niin kuin komukansa tahtoo. Suomessa ei ole kunnon oikeistoa, toisin kuin Saksassa ja Ranskassa.
- panteisti
Minä olen vasemmalla riippumatta ajankohdasta :p Ärsyttää vaan, että just ennen vaaleja on samantekevää mitä sanoo, koska kaikki sanovat samaa. Yksikään ehdokas ei ole uskottava.
Siksipä haluankin ensisijaisesti saada ihmisiä käyttämään aivojaan (kyllä, ne on jokaiselle annettu ihan syntymälahjana) sen sijaan että koittaisin saada jonkun äänestämään mua. Ensimmäinen tavote on huomattavasti tärkeämpi. Vielä kun ottaa huomioon että on todella epätodennäköistä että pääsisin oikeasti eduskuntaan (en ole julkkis enkä laita rahaa mielukuvamainos-kampanjointiin)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471