Miä kiertue sillä on nyt? Onko se New York? ...onko hyvä? Mitä kappaleita se veti, pelkästää New York levyn biisejäkö? ...vai onko tän kevään keikoilla ihan kaikkia kappaleita? Ouluun olis tarkotus mennä kattomaan.
onko kukaan ollu tuiskun
4
433
Vastaukset
- Jaretc.......
New York 2007 on kiertueen nimi. Mä olen menossa katsomaan Anttia laivalle m/s Galaxy:lle 20.2. Saa nyt nähdä millainen keikka se on. Jännää mua se hieman kun nään Antin ensi kertaa ihan livenä.
Tulee varmasti upea talinnan reissu. Antti on musta upea artisti. Matka Talinnaan jännittää mua muutenkin. Kun en ole siellä aikaisemmin käynyt.
T: Jaretc - olin
Vaasassa katsomassa. Hyvä oli meno ja yleisö kunnolla mukana. Biisit oli pääasiassa New Yorkilta, mut myös joitain vanhempia biisejä oli mukana.
Suosittelen!!! Kaveritkin oli intona, vaikka eivät Tuiskusta oikein piittaakaan. - M.I.C
Tosin ei pääse semistä mihinkään. Edes aliarvostettu Leave me alone biisillä
Tyyppi jota varmaankin tarkoitat on HANNA PAKARINEN!
Sillä ei ole Antin kanssa mitn tekemistä, tai sanotaan suoraan että sillä on Antti Tuiskun kanssa yhtä vähän tekemistä kuin lihapullalla ja munkilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173886
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731577Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231057- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800