intin panovideolinkki

kateissa!

Olen etsinyt filmiä koko yön, enkä löytänyt sitten mistään. Ettei vaan olisi mikään legenda koko juttu...

10

44808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikki

emule haku sanalla vekaralle löytyy.

• one-to-one

Tulee vain tyhjää. Kyllä löytää nimikkeen, mutta itse videota siinä ei sitten ole.

• one-to-one
        one-to-one kirjoitti:

Tulee vain tyhjää. Kyllä löytää nimikkeen, mutta itse videota siinä ei sitten ole.

Näemmä emule ei tunnistanut videota, vaikka se ilmestyikin. Olinpa väärässä!

• ei onnistu
        one-to-one kirjoitti:

Näemmä emule ei tunnistanut videota, vaikka se ilmestyikin. Olinpa väärässä!

mulla ei lähde lataamaan.. osaisko joku neuvoa?

• one-to-one
        ei onnistu kirjoitti:

mulla ei lähde lataamaan.. osaisko joku neuvoa?

Meni jonkin aikaa ja sain pätkän imuroitua. Kaverilla kyllä kamerankäyttö ja tekniikkapuoli o.k., mutta paljon parempia kotirainoja on nähty - ei kovin kaksinen piuha. Meteliä taas melko turhasta sanon minä.

• kersantti Karoliina

Harvoin pelkkiä legendoja oikeudessa ratkotaan. Ja ei toi pätkä nyt kovin kummoinen ollut.

• kersantti Karoliina

http://www.digitoday.fi/page.php?page_id=11&rss=11&news_id=20074206

• gfre

Ilmeisesti kyseessä on tuo tälläkin palstalla mainittu pätkä "koira nimeltä spol-soile" tai jotain vastaavaa, ainakin eräällä toisella foorumilla näin sanottiin. Emule löytää, mutta vissiin porukka ei uskalla sitä enää jakaa kun tulee vain n. puolet :(

• googlettamalla

• mitä uutta?

Odotappas, kun ulkomaalaiset alkavat levittää sitä (jos siinä on tarpeeksi ainesta). Emule, DC ym. eivät ole suomalaisia ja käyttäjistäkin vain murto-osa. Siinä on sen jälkeen Suomen oikeuslaitos helisemässä xD

Ei olisi uskonut, että Suomen oikeusistuimessa on noin tyhmää porukkaa: se mikä kerran on nettiin päätynyt, pysyy siellä ja varmasti leviää. Kaiken huippu on kuitenkin tuon naisen itku ko. rainan perään. Kuka ihme antaa kuvata nykyään itseänsä seksiakteissa, kun netti on pullollaan materiaalia ex-tyttöystävistä, jotka mustasukkainen poikaystävä on sinne postannut kostoksi. Ja jäävuoren huippuna vain sellaiset kuuluisuudet kuten Pamela Andersson, Paris Hilton ja Colin Farrell, joiden tuotoksia on levitelty jo vuodesta 199X. Järki käteen suomalaiset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5742
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4334
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2941
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1539
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1259
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      225
      1184
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe