pullani sinä syyylinen
hirtto tuomioon ((((varpunen)))
kuka söi.
3
107
Vastaukset
- pullaa sorry, mut
en tienny et se oli sinun. Meil ei yleensä ole vierasta pullaa...
Pitääkö minun hirttää se pulla? Aika radikaalia, pulla homehtuu roikkuessaan köydenpäässä ja ei kelpaa sitten enää kuin variksille.
- minä vaan täällä
sorry en todellakaan tiennyt et tää oli sun pullas. Mä vähän aikaa ihmettelinkin, et mistä tähän on näin ihanan herkullinen kanelipulla ilmestynyt. Ai että ja mä kun en pysty vastustamaan kanelipullaa.. en sitten yhtään!
No, käviskö sulle et mä leivon huomenna kanelipullaa ja saat kaksi kanelipullaa takaisin? Vähän niin kuin korkoa se toinen pulla.. Ja tietenkin uunituoreena ja lämpimänä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604