http://www.youtube.com/watch?v=92-xCFGnoXA
Siinäpä se.
;)
Tuli vaan mieleen..
18
631
Vastaukset
tuollaisia mieti tähän aikaan illasta!!!
- outzak
toi on vaan hyvä biisi!!:))
mä mitään mieti....:)) - sinä olet
a-v kirjoitti:
äijä!!!
toisen ulkonäköä arvostelemaan?!Ihminen voi olla kaunis sisältä vaikka ulkokuori muuta sanoo.
- outzak
a-v kirjoitti:
äijä!!!
Tai, no...ainakin sillä on ihan hyviä biisejä...;)))
sinä olet kirjoitti:
toisen ulkonäköä arvostelemaan?!Ihminen voi olla kaunis sisältä vaikka ulkokuori muuta sanoo.
sen sisälmyksistä mitään puhunutkaan...
outzak kirjoitti:
toi on vaan hyvä biisi!!:))
mä mitään mieti....:))jooo...
kyllä mä ymmärsin... koitin olla kamalan näsäviisas ...- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
jooo...
kyllä mä ymmärsin... koitin olla kamalan näsäviisas ...näsäviisailla...
Yks biisi vielä pitäis löytää, mut kun en muista sen nimee..... outzak kirjoitti:
näsäviisailla...
Yks biisi vielä pitäis löytää, mut kun en muista sen nimee.....kappale? kysyn vaikka en varmaankaan tiedä...
- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
kappale? kysyn vaikka en varmaankaan tiedä...
Pellen..
Ehtiny oon muutamillakin hakusanoilla, mut en löyvvä sitä....:( outzak kirjoitti:
Pellen..
Ehtiny oon muutamillakin hakusanoilla, mut en löyvvä sitä....:(se ei varmaan ole mikään niistä tutuista kappaleista... moottoritie on kuuma .. en osaa autaa... nuorena kuuntelin pelleä mutta en muista enään niitä kappaleita.. pahus
- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
se ei varmaan ole mikään niistä tutuista kappaleista... moottoritie on kuuma .. en osaa autaa... nuorena kuuntelin pelleä mutta en muista enään niitä kappaleita.. pahus
tuntee...luulisin.. Mutta kun en nimee muista...:((
outzak kirjoitti:
keksii pian sen kappaleen...
minä en saa mieleeni muuta kuin tuon yhden ainokaisen...höhoutzak kirjoitti:
kokeillu sellasta ku "Olen vapaa"? Mä nimittäin yritin kattoo kasetista sen nimen, mut kuinka ollakaan, just siltä puolelta oli joku ääliö (vissiin minä itte) repiny paperin pois...
- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
keksii pian sen kappaleen...
minä en saa mieleeni muuta kuin tuon yhden ainokaisen...höhhakema on soinu suomipopilla aika usein.
*mä oon kaunis, olen rohkea, olen vapaa, syntynyt voittamaan......* yms.
Siinä on vaan niin hienot sanat!!:)) - outzak
a-v kirjoitti:
kokeillu sellasta ku "Olen vapaa"? Mä nimittäin yritin kattoo kasetista sen nimen, mut kuinka ollakaan, just siltä puolelta oli joku ääliö (vissiin minä itte) repiny paperin pois...
toikaan nimi...:((
Johan nyt yks helevetin biisi etityttää itteensä...;) outzak kirjoitti:
hakema on soinu suomipopilla aika usein.
*mä oon kaunis, olen rohkea, olen vapaa, syntynyt voittamaan......* yms.
Siinä on vaan niin hienot sanat!!:))sanat.... toivottavasti joku keksii pian...
- Kalastaja
on mennä kalaan!
http://www.youtube.com/results?search_query=sattumateatteri&search=Search
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094