http://www.youtube.com/watch?v=92-xCFGnoXA
Siinäpä se.
;)
Tuli vaan mieleen..
18
631
Vastaukset
tuollaisia mieti tähän aikaan illasta!!!
- outzak
toi on vaan hyvä biisi!!:))
mä mitään mieti....:)) - sinä olet
a-v kirjoitti:
äijä!!!
toisen ulkonäköä arvostelemaan?!Ihminen voi olla kaunis sisältä vaikka ulkokuori muuta sanoo.
- outzak
a-v kirjoitti:
äijä!!!
Tai, no...ainakin sillä on ihan hyviä biisejä...;)))
sinä olet kirjoitti:
toisen ulkonäköä arvostelemaan?!Ihminen voi olla kaunis sisältä vaikka ulkokuori muuta sanoo.
sen sisälmyksistä mitään puhunutkaan...
outzak kirjoitti:
toi on vaan hyvä biisi!!:))
mä mitään mieti....:))jooo...
kyllä mä ymmärsin... koitin olla kamalan näsäviisas ...- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
jooo...
kyllä mä ymmärsin... koitin olla kamalan näsäviisas ...näsäviisailla...
Yks biisi vielä pitäis löytää, mut kun en muista sen nimee..... outzak kirjoitti:
näsäviisailla...
Yks biisi vielä pitäis löytää, mut kun en muista sen nimee.....kappale? kysyn vaikka en varmaankaan tiedä...
- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
kappale? kysyn vaikka en varmaankaan tiedä...
Pellen..
Ehtiny oon muutamillakin hakusanoilla, mut en löyvvä sitä....:( outzak kirjoitti:
Pellen..
Ehtiny oon muutamillakin hakusanoilla, mut en löyvvä sitä....:(se ei varmaan ole mikään niistä tutuista kappaleista... moottoritie on kuuma .. en osaa autaa... nuorena kuuntelin pelleä mutta en muista enään niitä kappaleita.. pahus
- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
se ei varmaan ole mikään niistä tutuista kappaleista... moottoritie on kuuma .. en osaa autaa... nuorena kuuntelin pelleä mutta en muista enään niitä kappaleita.. pahus
tuntee...luulisin.. Mutta kun en nimee muista...:((
outzak kirjoitti:
keksii pian sen kappaleen...
minä en saa mieleeni muuta kuin tuon yhden ainokaisen...höhoutzak kirjoitti:
kokeillu sellasta ku "Olen vapaa"? Mä nimittäin yritin kattoo kasetista sen nimen, mut kuinka ollakaan, just siltä puolelta oli joku ääliö (vissiin minä itte) repiny paperin pois...
- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
keksii pian sen kappaleen...
minä en saa mieleeni muuta kuin tuon yhden ainokaisen...höhhakema on soinu suomipopilla aika usein.
*mä oon kaunis, olen rohkea, olen vapaa, syntynyt voittamaan......* yms.
Siinä on vaan niin hienot sanat!!:)) - outzak
a-v kirjoitti:
kokeillu sellasta ku "Olen vapaa"? Mä nimittäin yritin kattoo kasetista sen nimen, mut kuinka ollakaan, just siltä puolelta oli joku ääliö (vissiin minä itte) repiny paperin pois...
toikaan nimi...:((
Johan nyt yks helevetin biisi etityttää itteensä...;) outzak kirjoitti:
hakema on soinu suomipopilla aika usein.
*mä oon kaunis, olen rohkea, olen vapaa, syntynyt voittamaan......* yms.
Siinä on vaan niin hienot sanat!!:))sanat.... toivottavasti joku keksii pian...
- Kalastaja
on mennä kalaan!
http://www.youtube.com/results?search_query=sattumateatteri&search=Search
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859