Palstalaisille

Hei

Ohessa muistutukseksi keskustelupalstojen säännöt.Vaikka miten harmittaisi että oma ehdokas ei jatkoon päässyt,niin tulee muistaa se,että ketään ei saa herjata törkeästi.

Keskustelussa tulee pysyä asialinjalla.Mielipiteitä saa ja tuleekin olla,mutta ala arvoinen solvaaminen ei ole sopivaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

Jänniä idols hetkiä toivottaa Zamio :)

15

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linda80

      Ei mulla muuta.

      • ... ;)


      • ssssssssskud

        hmmmm,. noin? ;)


      • Linda80
        ssssssssskud kirjoitti:

        hmmmm,. noin? ;)

        ...joskus.... ;D


      • sssssssssgrs
        Linda80 kirjoitti:

        ...joskus.... ;D

        saada tuosta rohkeudestasi joku palkinto. :)


      • Linda80
        sssssssssgrs kirjoitti:

        saada tuosta rohkeudestasi joku palkinto. :)

        No joo mutta nyt mä meen oikeesti nukkumaan. Kiitos ja anteeksi.


      • sssssdhg
        Linda80 kirjoitti:

        No joo mutta nyt mä meen oikeesti nukkumaan. Kiitos ja anteeksi.

        mä kun olen hetero. ;D Kauniit unia, nythän se painajainen siitä erräästä itols ehokkaasta on ohi. ;)


    • poistella näitä

      viestejä täällä! Mä oon yrittänyt vastata yhteen jos toiseenkin aloitukseen, missä en ole nähnyt mitään solvaavaa ja sä meet ja poistat ne. Arvaa onko mukavaa ees yrittää vastata täällä enää mitään? Ton äskeisenkin poistit juuri kun meinasin alkaa lukee sitä, se alkoi sanalla "oho" . Mahtoi olla karmeeta luettavaa, kun senkään et antanut olla siinä hetkeekään???
      olen huomannut siis että poistelet aivan mielivaltaisesti täältä viestejä, kuten sanoin tiiän, koska olen ollut useaan niistä juuri vastaamassa!!!

      • Kaikki epämääräiset ja solvaavat viestit menee poistoon.Sorry,mutta täällä on säännöt,joita mun ja sun on noudatettava.


      • noudattanut
        Zamio kirjoitti:

        Kaikki epämääräiset ja solvaavat viestit menee poistoon.Sorry,mutta täällä on säännöt,joita mun ja sun on noudatettava.

        sääntöjä, mutta mielestäni ovat hekin, joille olen yrittänyt vastata ja sitten sinä poistat sen ennen kuin saan ees viestiini lähetetyksi. Turhauttavaa.......


      • noudattanut kirjoitti:

        sääntöjä, mutta mielestäni ovat hekin, joille olen yrittänyt vastata ja sitten sinä poistat sen ennen kuin saan ees viestiini lähetetyksi. Turhauttavaa.......

        Olen pahoillani :( mutta poistamani viestit ovat olleet poikkavia palstan linjasta taikka sitten sääntöjen vastaisia.

        Paremmalla onnella jatkossa..kirjoittelemisiin :)

        Zamio


    • katsoja

      kiitti sheriffi. samaa mieltä, herjaamista ei tule hyväksyä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe