Palstalaisille

Hei

Ohessa muistutukseksi keskustelupalstojen säännöt.Vaikka miten harmittaisi että oma ehdokas ei jatkoon päässyt,niin tulee muistaa se,että ketään ei saa herjata törkeästi.

Keskustelussa tulee pysyä asialinjalla.Mielipiteitä saa ja tuleekin olla,mutta ala arvoinen solvaaminen ei ole sopivaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

Jänniä idols hetkiä toivottaa Zamio :)

15

1624

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linda80

Ei mulla muuta.

• ... ;)

• ssssssssskud

hmmmm,. noin? ;)

• Linda80
        ssssssssskud kirjoitti:

hmmmm,. noin? ;)

...joskus.... ;D

• sssssssssgrs
        Linda80 kirjoitti:

...joskus.... ;D

saada tuosta rohkeudestasi joku palkinto. :)

• Linda80
        sssssssssgrs kirjoitti:

saada tuosta rohkeudestasi joku palkinto. :)

No joo mutta nyt mä meen oikeesti nukkumaan. Kiitos ja anteeksi.

• sssssdhg
        Linda80 kirjoitti:

No joo mutta nyt mä meen oikeesti nukkumaan. Kiitos ja anteeksi.

mä kun olen hetero. ;D Kauniit unia, nythän se painajainen siitä erräästä itols ehokkaasta on ohi. ;)

• poistella näitä

viestejä täällä! Mä oon yrittänyt vastata yhteen jos toiseenkin aloitukseen, missä en ole nähnyt mitään solvaavaa ja sä meet ja poistat ne. Arvaa onko mukavaa ees yrittää vastata täällä enää mitään? Ton äskeisenkin poistit juuri kun meinasin alkaa lukee sitä, se alkoi sanalla "oho" . Mahtoi olla karmeeta luettavaa, kun senkään et antanut olla siinä hetkeekään???
      olen huomannut siis että poistelet aivan mielivaltaisesti täältä viestejä, kuten sanoin tiiän, koska olen ollut useaan niistä juuri vastaamassa!!!

• Kaikki epämääräiset ja solvaavat viestit menee poistoon.Sorry,mutta täällä on säännöt,joita mun ja sun on noudatettava.

• noudattanut
        Zamio kirjoitti:

Kaikki epämääräiset ja solvaavat viestit menee poistoon.Sorry,mutta täällä on säännöt,joita mun ja sun on noudatettava.

sääntöjä, mutta mielestäni ovat hekin, joille olen yrittänyt vastata ja sitten sinä poistat sen ennen kuin saan ees viestiini lähetetyksi. Turhauttavaa.......

• noudattanut kirjoitti:

sääntöjä, mutta mielestäni ovat hekin, joille olen yrittänyt vastata ja sitten sinä poistat sen ennen kuin saan ees viestiini lähetetyksi. Turhauttavaa.......

Olen pahoillani :( mutta poistamani viestit ovat olleet poikkavia palstan linjasta taikka sitten sääntöjen vastaisia.

Paremmalla onnella jatkossa..kirjoittelemisiin :)

Zamio

• katsoja

kiitti sheriffi. samaa mieltä, herjaamista ei tule hyväksyä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2500
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      461
      1453
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1234
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      258
      1140
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      57
      832
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      736
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      33
      667
    8. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      664
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      45
      649
    10. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88