Tämä www.zed.fi on kyllä tosi kettumainen palvelu. Kerran vanhasta muistista tilasin sieltä logon ja olinkin yhtäkkiä jossakin clubissa josta pitää maksaa 9 e kuukaudessa ja saa krediiteillä tilata tuotteita. No, oli osittain oma mokani, etten ollut tutustunut netissä heidän uusiin kotkotuksiinsa joten jäin clubiin. Asiakaspalveluun soitto on kallista ja sieltä on luvattu soittaa kerran minulle mutta ei soitettukaan. Kerran mustavalkokännyköidenkin aikaan minulla oli joitakin ongelmia Zedin kanssa. Jotakin tuotetta ei tullut vaikka se näkyi netissä ja tilasin sen oikealla koodilla.
No niin. Sitten satuin unohtamaan sen, että olen clubissa. Ja silti se 9e ryöstetään vaikka mitään ei tilaisikaan sieltä. Ja sitten kun tilasin taas, sieltä tulleet kuvat olivat muuttuneet huonolaatuisiksi, liian pieniksi, vaikka ne ennen täyttivät peräti kännykän näytön kun ne taustakuviksi laittoi.
Ja puhesoittarit olivat surkean säriseviä.
Että osaa olla paska tämä ZED! Varokaa sitä!!!
Zed ryöstää ihmisiä!
Enkelinsiipi07
2
680
Vastaukset
- Enkelinsiipi07
Kaiken lisäksi heidän wapsivunsa eivät toimi. Ainakaan minä en ole päässyt sinne moneen viikkoon.
- että niin.
zedin lehtimainoksissa lukee että palvelun voi sulkea lähettämällä vistin x numeroon x (en muista tarkemmin.katso itse) viesti on kaiken lisäksi maksuton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581