Noh, tuossa sitten join illan mittaan viskiä. Humalatila lisääntynyt näin päivän mittaan, vaikka pelkkää kokista olen juonut. Että pidentääkö nesteen nauttiminen humalaa, jos on viskiä juonut? Tällaista huhua olen kuullut että veden nauttiminen pidentää humalaa. Olisko kellään keinoa parantaa viskikrapula?
Viskistä
6
10147
Vastaukset
- Sitten vaan kärsit krapulaa
Senhän tiesitkin
- Jim Daniels
Jos vatsassa oleva seos sisältää alkoholia yli 7%, hidastuu jolleipa pysähdy tuo imeytyminen vereen. Aamulla vatsassasi on siis vahvaa alkoholiliuosta ja kun juot kokista siihen päälle alkaa se laimentua ja jälleen imeytyä. Siitä siis humala - ei kannata myöskään ihmetellä miksi vatsa on ruikulilla kun on saanut lillua liuottimessa yön yli.
- Litrahuuli.
Samat on oireet viskisiepolla kuin minullakin, ja minä tulen känniin vedestä, jos edellisiltana on tullut otettua konjamiinia.
Se sinun pötsin litkuteoria pitää varmaan paikkansa, kun vaikka seuraavana iltapäivänä röyhtäisee, siis suun kautta, niin tulee viskin tai konjamiinin maku suuhun, riippuen kumpaa illalla hörppi.
Se on kyllä lohdullista mennä illalla viski- tai konjamiinikännissä nukkumaan juomien loputtua, kun tietää, että aamulla vesilasillinen naamaan, niin taas sirkat sirisee ja linnut laulaa, ja voi reippaana lähteä lähipubiin. - Tämä oli
Litrahuuli. kirjoitti:
Samat on oireet viskisiepolla kuin minullakin, ja minä tulen känniin vedestä, jos edellisiltana on tullut otettua konjamiinia.
Se sinun pötsin litkuteoria pitää varmaan paikkansa, kun vaikka seuraavana iltapäivänä röyhtäisee, siis suun kautta, niin tulee viskin tai konjamiinin maku suuhun, riippuen kumpaa illalla hörppi.
Se on kyllä lohdullista mennä illalla viski- tai konjamiinikännissä nukkumaan juomien loputtua, kun tietää, että aamulla vesilasillinen naamaan, niin taas sirkat sirisee ja linnut laulaa, ja voi reippaana lähteä lähipubiin.hauskaa tekstiä :) :D
- jehuremu1
Tämä oli kirjoitti:
hauskaa tekstiä :) :D
Se on niin, että jos illalla otat mitä tahansa viinaa raakana, niin tämä raaka viina ärsyttää vatsalaukusta avatuvaa sulkijaa. Jos ja kun tämä ruokaa ja nestettä suolistoon välittävä sulkija ärsyyntyy, niin se menee tiukasti kinni. Tästä johtuen vatsalaukkuun jää väkevää alakoholia, joka ei imeydy yhtä tekokkaasti verenkiertoon kuin suolistosta. Kun aamulla juot mitä tahansa nestettä, joka laimentaa vatsalaukussa olevaa alkoholia, on seurauksena se, että sulkija avautuu ja alkoholi pääsee taas imeytymään suoliston kautta verenkiertoon. Ja uusi nousu on taas edessä.
Kannattaa siis aina blantata paukut tai ottaa kyytipoikana vettä perään. - siten jotta
jehuremu1 kirjoitti:
Se on niin, että jos illalla otat mitä tahansa viinaa raakana, niin tämä raaka viina ärsyttää vatsalaukusta avatuvaa sulkijaa. Jos ja kun tämä ruokaa ja nestettä suolistoon välittävä sulkija ärsyyntyy, niin se menee tiukasti kinni. Tästä johtuen vatsalaukkuun jää väkevää alakoholia, joka ei imeydy yhtä tekokkaasti verenkiertoon kuin suolistosta. Kun aamulla juot mitä tahansa nestettä, joka laimentaa vatsalaukussa olevaa alkoholia, on seurauksena se, että sulkija avautuu ja alkoholi pääsee taas imeytymään suoliston kautta verenkiertoon. Ja uusi nousu on taas edessä.
Kannattaa siis aina blantata paukut tai ottaa kyytipoikana vettä perään.jos illalla telkkua katsellessa otan muutaman konjakkilasillisen niin ennen maata menoa juon vähintään puolilitraa vettä. Ei jää sitten litku mahaan kummittelemaan ja aiheuttamaan ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627