Katso kirjoitus petopuolelta..
PANTASUSI AMMUTTIIN OULAISISSA
21
2271
Vastaukset
- ME-dium
Taatusti luin Suden tappaminen on nykylaissa väärin Lopettakaa vääryys samaa mieltä on raamattu Raamatussa kerrotaan älä tapa Tuliko selväksi
- Maajuntti
On toimittu. Myös Längelmäellä ammuttiin pantasusi Ursa.
- ME-dium
Maajuntti kirjoitti:
On toimittu. Myös Längelmäellä ammuttiin pantasusi Ursa.
Painukaa kunnon töihin sitten ei ole työttömyyttä SUDET RAUHAAN
- rgegetretr
Pölijä!
- rauhaan
ME-dium kirjoitti:
Painukaa kunnon töihin sitten ei ole työttömyyttä SUDET RAUHAAN
ja ihmiset metsään. Voi jeesus!
- argadfbadf
Ja mitä vittua siitä sitten?
- ME-dium
Ei kiroilulla kuollutta sutta eläväksi saa
- kuollut susi
ME-dium kirjoitti:
Ei kiroilulla kuollutta sutta eläväksi saa
hyvä susi!!!
- susi lopettaa!!!
Se susi nilkutti etu käpäläänsä!
- hirveätä....
...ihan on kaoheata kun on jalakoasa nilikuttanut.
Ei oo vissiin eka paokku osunu kunnolla.
Nostoa pittää tähtäentä ja kyllä se muuten pito on kohillaan.
Hirveätä kerrassaan!! hirveätä.... kirjoitti:
Hirveätä kerrassaan!!osui muttei jalkaan.oisko pitäny jättää kinkkaamaan kolmella jalalla.varmaan eläinten hyvä haltijatar olisi metsän eläinsairaalassa hoitanut jalan.Punahilkan mummo olisi saanut oivan lemmikki turrukan.Hei haloo elämä ei ole disneyland.
Mannerheimi kirjoitti:
osui muttei jalkaan.oisko pitäny jättää kinkkaamaan kolmella jalalla.varmaan eläinten hyvä haltijatar olisi metsän eläinsairaalassa hoitanut jalan.Punahilkan mummo olisi saanut oivan lemmikki turrukan.Hei haloo elämä ei ole disneyland.
Tapauksessa oikea päätös, myös petotutkimus lähti tukemaan suden poistoa välittömästi. Eiköhän niitä riitä terveitäkin yksilöitä alueemme susikannan ylläpitoon, ongelmiahan tästä olisi ollut lisää tiedossa. Ruuanhankinnassa taisi jo nyt olla riittävästi vaikeuksia, monenlaista juttua on nilkusta kuulunut.
kerbiili62 kirjoitti:
Tapauksessa oikea päätös, myös petotutkimus lähti tukemaan suden poistoa välittömästi. Eiköhän niitä riitä terveitäkin yksilöitä alueemme susikannan ylläpitoon, ongelmiahan tästä olisi ollut lisää tiedossa. Ruuanhankinnassa taisi jo nyt olla riittävästi vaikeuksia, monenlaista juttua on nilkusta kuulunut.
Oli jo ennen eka laukausta.etuseen ei oltu ammuttu,muuten loukkaantunut.
Mannerheimi kirjoitti:
Oli jo ennen eka laukausta.etuseen ei oltu ammuttu,muuten loukkaantunut.
Hukka jo kauemmin maisemissa, oisko hirvet potkineet, auto tönäissyt. En minä ole epäillytkään, että meilläpäin kukaan menisi ampuun raanakoksi, pois se meistä tuollaanen luulo.
- sen mitään
hirveätä.... kirjoitti:
Hirveätä kerrassaan!!väliä, vaikka niillä olis kapi ja raivotauti. Kunhan pikku pikku hukkasia ei vaan tapeta. Ohhhohhhhh HOIJAAAAAAAAA!!!!!
- vaekka...
kerbiili62 kirjoitti:
Hukka jo kauemmin maisemissa, oisko hirvet potkineet, auto tönäissyt. En minä ole epäillytkään, että meilläpäin kukaan menisi ampuun raanakoksi, pois se meistä tuollaanen luulo.
..piiperö purasi sitä tassuu....Heh heh että te pökelöt jaksatta olla tosissaan puolin ja toisin.
Toinen toistaan tärkeämpänä välillä ja sitten vaahotaan kuin hullut raivotautiset jänikset...WOE KAOHEATA!!!!!
- ja nahkasaapas
kissa raiskattiin asematunnelissa.
- Märkä Mirri
Tunnustatko olevasi syyllinen tapahtumaan?
- tunnustan
Märkä Mirri kirjoitti:
Tunnustatko olevasi syyllinen tapahtumaan?
oletkos muuten nahkasaapas kissan serkku, märkä mirri?varo vaan minä jahtaan kisuja.
- joopa joo
Pantasusi=otsahuivia käyttävä viherpiiperö.
- Pantasusi
Pantasusi=otsahuivia käyttävä viherpiiperö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433