oresteksen näyttelijä??

nisse<333

kuka on oresteksen näyttelijä??haluaisin tietää,koska se on niin HOT!!!!!!!!!!!!!

13

5406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.-.---.-.

      kolumbialainen Juan Pablo Raba, joka täytti äskettäin (14.1.) 30 vuotta.

      Raba on syntynyt Kolumbiassa, mutta kasvanut Espanjassa. Opiskellut näyttelemistä Kolumbian pääkaupungissa Bogotassa sekä New Yorkissa, Yhdysvalloissa. Meni naimisiin vuonna 2003 kolumbialaisen toimittajan Paula Quinterosin kanssa.
      Ennen näyttelijän uransa aloittamista Venezuelassa Raba asui sitä ennen Kolumbiassa ja Argentiinassa.

      Seuraavassa listassa Juan Pablo Raban roolit tähän mennessä:

      Filmografia

      1. "Estrambótica Anastasia" .... Aureliano Paz (1 episode, 2007)
      - Episode #1.1 (2007) TV Episode .... Aureliano Paz
      2. "Y los declaro marido y mujer" .... Juan Andrés Gutiérrez (1 episode, 2006)
      - Episode #1.1 (2006) TV Episode .... Juan Andrés Gutiérrez
      3. Soltera y sin compromiso (2006) (TV) .... Jaime Villalba
      4. Anillo de compromiso (2006) .... Fede
      5. "Por amor a Gloria" (2005) TV Series .... Esteban Marin
      6. "Mi gorda bella" (2002) TV Series .... Orestes Villanueva Mercouri
      7. "Niña de mis ojos, La" (2001) TV Series .... Alejandro Rondón
      8. "Viva la Pepa" (2001) TV Series .... Luis Ángel Perdomo
      9. "Reina de Queens, La" (2000) TV Series .... Andres Velásquez

      10. "Marido y mujer" (1999) TV Series .... Isidrio
      11. "Amor en forma" (1998) TV Series .... Eduardo

      • yleensä nimet

        Sehän on jakson alussa yleensä (monissa ohjelmissa) et kuka näyttelee ketäkin. Oon tän ohjelman nähny pari kertaa ja siinäkin muistaakseni on.
        Mut anyway satuin näkee sellasen jakson ehkä n.1kk sitten, jos sitä "pullukkaa" syytettiin sen Oresteen housujen varastamisesta ja sit se Orestes alko jotain strippaamaan sen edessä. Pullukka oli ihan nolona, mut mä ooin ainakin ihan innoissani kun se oli niiin hot se kohta..:P Ihan jees se on muutenkin.


      • kertoa
        yleensä nimet kirjoitti:

        Sehän on jakson alussa yleensä (monissa ohjelmissa) et kuka näyttelee ketäkin. Oon tän ohjelman nähny pari kertaa ja siinäkin muistaakseni on.
        Mut anyway satuin näkee sellasen jakson ehkä n.1kk sitten, jos sitä "pullukkaa" syytettiin sen Oresteen housujen varastamisesta ja sit se Orestes alko jotain strippaamaan sen edessä. Pullukka oli ihan nolona, mut mä ooin ainakin ihan innoissani kun se oli niiin hot se kohta..:P Ihan jees se on muutenkin.

        Franklinin näyttelijästä Jeronimosta tarkempia tietoja. Kiitos=)


      • s<3
        kertoa kirjoitti:

        Franklinin näyttelijästä Jeronimosta tarkempia tietoja. Kiitos=)

        ainaki se on syntyny 08.06.1973 ja on 33v.
        ja näytelly näissä sarjoissa:
        Por Todo Lo Alto- 2006, Venezuela
        Que Buena se Puso Lola!- 2004, Venezuela
        Mi Gorda Bella- 2002, Venezuela (photos)
        Carissima- 2001, Venezuela
        A Calzón Quitao- 2001, Venezuela
        Angelica Pecado- 2000, Venezuela (photos)
        Mis Tres Hermanas- 2000, Venezuela (photos)

        • «Mujer Secreta» - 1999, Venezuela (photos)

        • «Hoy Te Vi» - 1998, Venezuela


      • Orkku

        Hyvä että osaat kopioida suoraan Wikipediasta. (;


    • s<3

      osrestes = juan pablo raba :D
      Mä oon jäänny koukkuun tohon tuhkimotarinaan... se on niin paras sarja.. :D
      ja ORESTES... niin HOT HOT HOt ku voi olla :)

    • shukri

      oikea nimi juan pablo raba ei sen kummempaa kirjoitta vaan googlee sen nimi

    • MUn OMA orester

      jos ees yrität varastaa sen niin varo :D koska ite oon saman kielen puhuja ja niin pois päin orester on mun ja sillä sulle sipuli! >;D

      • Melissa

        Hahaha olen itse columbialainen ja käyn monta kertaa espanjassa olen nähnyn juan:ini monta kertaa eli orestesin hän on todella ihana ja ollaan oltu drinkeilläkkin että silleen se ei ole VAAN sinun!


      • bella_de_la_rosa

        No comprendo. Quiere decir que Usted habla español?


      • poq
        Melissa kirjoitti:

        Hahaha olen itse columbialainen ja käyn monta kertaa espanjassa olen nähnyn juan:ini monta kertaa eli orestesin hän on todella ihana ja ollaan oltu drinkeilläkkin että silleen se ei ole VAAN sinun!

        aika lapsellista tuo teijä touhu. uskokko nää tuota itekkää? itekki fanitan orestesia.


      • Lirio de Plata
        bella_de_la_rosa kirjoitti:

        No comprendo. Quiere decir que Usted habla español?

        No creo así. Es sólo una mentira, como siempre.


      • juan pablo raba fani
        poq kirjoitti:

        aika lapsellista tuo teijä touhu. uskokko nää tuota itekkää? itekki fanitan orestesia.

        mä oon samal kannal siinä et ei tarvii leuhkii juan pablo rabast ja valehteluu siitä et tuntis MUKAMAS juan pablo raba........ PUHUKAA TOTTA....... muuta me ei pyydetä......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe