Kuulat jumissa!!

Annimari75

Mikäs nyt neuvoksi tytöt..??!!
Valittelin tuossa jokin aika sitten SmartBallsien suuruutta/hankaluutta ja päädyin nyt sitten eilen ostamaan sellaiset helmiäiskuulat 2 kpl ilman narua, ovat sellaisessa simpukkakotelossa. Tuntuvat miellyttävältä käyttää, joten jätin ne rohkeasti tanssitunnin ajaksi sisääni. Se olikin sinänsä hyvä idea. Lantionpohjalihaksia tuli automaattisesti tarkkailtua samalla kun hyppi jne. Hieno homma. Pari kertaa tuli tunnin aikana tunne, että luiskahtaakohan pois, mutta pysähdyin ja tein huomaamattomasti kunnon "imuliikkeitä" ylöspäin ja tanssi jatkui.

Tanssitreenien jälkeen niitä kuulia ei enää edes muistanut, pysyy näköjään sisälläni normaalimenossa ilman pinnistelyjä. Ts. unohdin ne kuulat sisääni. Noooh, illalla ne tulivat sitten mieleeni ja ajattelin ottaa ne pois, mutta kappas vaan, ne eivät tule!! Sormellani pystyn kyllä tuntemaan toisen kuulan, mutta sen kaivaminen onkin sitten toinen juttu...Syvällä on. Olen koittanut rentoutua ja ties mitä mutta ei. Siellä on ja pysyy. Poikaystävä koitti suuseksiäkin, eli toiveena oli että orkun seurauksena tulisivat ulos kun paikat rentoutuu, mutta ihan kuin olisin imaissut ne jotenkin vielä syvemmälle!!

Hei pliis, onko muille käynyt vastaavaa? Miten ne kuulat saa ulos? Ovat siis olleet eilisestä lähtien sisälläni ja pimppa kramppaa kohta...Lekurille kai se pitää lähteä kohta poistamaan niitä. Hitto! En sinänsä nolostele sitä, mutta enemmänkin harmittaa jos nuokin jäävät nyt käyttämättä. Narulliset kai sitten olisivat parhaimmat.

25

13125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geisha73

      Auttaisko jos menisit syvään kyykkyyn jalat haaralle ja sitten ponnistaisit niinku synnyttäisit. Eikös siinä asennossa emätin ole lyhyimmillään, niin voisit saada ne ulos. Voisit siinä asennossa koittaa kaivaakin niitä ulos.

      En kuulista juuri tiedä, mutta sinuna käyttäisin narullisia kuulia. Naruttomista kuulista sit jotain metallisia ja pienempiä, jotka varmasti tulevat painollaan ja pienempinä itsestään ulos. Eikö ne naruttomien tarkotus ole olla sellaisia, että valuvat pois ellet pidättele niitä sisälläsi?

      Jos et saa pois, niin lääkärille vaan, vaikka päivystykseen.

    • onnistuuu

      Kannatta käydä vaikka selälleen makaamaan, eikä mieti ollenkaan kuulia. No helppo sanoo mut, olen kuullut samanlaisia tapauksia.
      Kyl kai ne viimeistään nukkuessa pois tulee, ei ne niin syvälle pääse.

      • Tiinakki

        Eikös annimari juuri kirjottanu että ne on ollut eilisestä lähtien sisällä, eli ei vissiin lähteny pois makaamalla.


    • ei oo totta

      Ei tuo tarina voi olla totta. Tai sit on kyllä sen laatunen pimpero kyseessä ettei tosikaan.
      Kyllä painavat pienet kuulat pois tulee, se on saletti. Tai sitten on tulleet ettei käyttäjä ole huomannu.
      Työskenyelen näitten asioiden kanssa, monta juttua olen kuullu, mutta olisi eka kerta että muka vuorokauden kuulat sisällä!

      • Annimari75

        Tää yksi vastaus ilahdutti mua sinänsä aika kivasti: "Ei tuo tarina voi olla totta. Tai sit on kyllä sen laatunen pimpero kyseessä ettei tosikaan." :D

        Tulihan ne kuulat lopulta pois kun hyppelin hyppynarulla niin kauan että lihakset väsyivät, siis lantionpohjalihakset myös. Olipa episodi, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ja lantionpohjalihakset ilmeisestikin kunnossa ;) En vaan taida uskaltaa toista kertaa noita irrallisia kokeilla, vaikeaksi menee...Ehkä jumppailen ilman mitään kuulia, käyhän se tietysti niinkin.

        Kiitti kaikille:)


      • Nainen -83

        Itselläni on samanlaiset kuulat ja jos ne kipuavat ihan ylös, ei niitä ihan heti saa pois, eivätkä ne minulla ainakaan "valuneet" pois vaikka siivosin ja tein seisomatyötä koko ajan. Nuo kuulat pitäisi ensin laittaa aika alas eikä heti tunkea niitä mahdollisimman syvälle.


      • geishatar
        Nainen -83 kirjoitti:

        Itselläni on samanlaiset kuulat ja jos ne kipuavat ihan ylös, ei niitä ihan heti saa pois, eivätkä ne minulla ainakaan "valuneet" pois vaikka siivosin ja tein seisomatyötä koko ajan. Nuo kuulat pitäisi ensin laittaa aika alas eikä heti tunkea niitä mahdollisimman syvälle.

        Minulla on sattunut tuo kuulien "katoaminen" useasti. Etenkin silloin alussa aloittaessani tän harrastuksen. Joskus laitoin ne sisääni aamulla, ja tulivat pois vasta seuraavana yönä nukkuessani. Joten ei siinä mitään outoa ole. Eikä asiasta haittaakaan.


      • Jepulis
        Annimari75 kirjoitti:

        Tää yksi vastaus ilahdutti mua sinänsä aika kivasti: "Ei tuo tarina voi olla totta. Tai sit on kyllä sen laatunen pimpero kyseessä ettei tosikaan." :D

        Tulihan ne kuulat lopulta pois kun hyppelin hyppynarulla niin kauan että lihakset väsyivät, siis lantionpohjalihakset myös. Olipa episodi, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ja lantionpohjalihakset ilmeisestikin kunnossa ;) En vaan taida uskaltaa toista kertaa noita irrallisia kokeilla, vaikeaksi menee...Ehkä jumppailen ilman mitään kuulia, käyhän se tietysti niinkin.

        Kiitti kaikille:)

        Ehkä olen kuullut tarinoita vaan niin huonossa kunnossa olevista paikoista.
        Tiedän toki tiukkia paikkoja, mutta olisko se jo niin että sinä et tarvitse niin kauheesti kuulia!
        Sulla on lihakset tosi hyvässä kunnossa, onnee!

        En tarkoittanu pahalla, mutta sulla on erikoinen pimpero:D

        Erittäin hyvä kuulla tällainen tarina, kiitos sulle taas opin uutta.


      • annan
        Annimari75 kirjoitti:

        Tää yksi vastaus ilahdutti mua sinänsä aika kivasti: "Ei tuo tarina voi olla totta. Tai sit on kyllä sen laatunen pimpero kyseessä ettei tosikaan." :D

        Tulihan ne kuulat lopulta pois kun hyppelin hyppynarulla niin kauan että lihakset väsyivät, siis lantionpohjalihakset myös. Olipa episodi, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ja lantionpohjalihakset ilmeisestikin kunnossa ;) En vaan taida uskaltaa toista kertaa noita irrallisia kokeilla, vaikeaksi menee...Ehkä jumppailen ilman mitään kuulia, käyhän se tietysti niinkin.

        Kiitti kaikille:)

        Yks fysiojumppari antoi vinkin irrallisten kuulien käyttöön. Ainakin aluksi: kuulat voi laittaa kondomiin, ja esim. kalastajalangan tapaisella suljetaan suuaukko. Kun jättää tämän langan pitkäksi häpyhuulien ulkopuolelle, niin kuulat on helppo poistaa.
        Tätä kokeilin alkuun hyvin tuloksin. Pian opin supistelemalla poistamaan kuulat, joten saavat olla nytkin ilman kortsun apua.


      • Anne Koo

        ...ja viimeiseksi kerraksi jäi :(((


      • lihakset
        Annimari75 kirjoitti:

        Tää yksi vastaus ilahdutti mua sinänsä aika kivasti: "Ei tuo tarina voi olla totta. Tai sit on kyllä sen laatunen pimpero kyseessä ettei tosikaan." :D

        Tulihan ne kuulat lopulta pois kun hyppelin hyppynarulla niin kauan että lihakset väsyivät, siis lantionpohjalihakset myös. Olipa episodi, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ja lantionpohjalihakset ilmeisestikin kunnossa ;) En vaan taida uskaltaa toista kertaa noita irrallisia kokeilla, vaikeaksi menee...Ehkä jumppailen ilman mitään kuulia, käyhän se tietysti niinkin.

        Kiitti kaikille:)

        Lihaksensa hallitsevat naiset pystyvät käsittääkseni lihaksillaan puristelemaan nuo kuulat ulos. Jatkapa siis treeniä vaan! :)


      • kuutamol
        Annimari75 kirjoitti:

        Tää yksi vastaus ilahdutti mua sinänsä aika kivasti: "Ei tuo tarina voi olla totta. Tai sit on kyllä sen laatunen pimpero kyseessä ettei tosikaan." :D

        Tulihan ne kuulat lopulta pois kun hyppelin hyppynarulla niin kauan että lihakset väsyivät, siis lantionpohjalihakset myös. Olipa episodi, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ja lantionpohjalihakset ilmeisestikin kunnossa ;) En vaan taida uskaltaa toista kertaa noita irrallisia kokeilla, vaikeaksi menee...Ehkä jumppailen ilman mitään kuulia, käyhän se tietysti niinkin.

        Kiitti kaikille:)

        Mitenkäs olet asiassa edistynyt niiden kuulien kanssa?


      • Annimari75
        kuutamol kirjoitti:

        Mitenkäs olet asiassa edistynyt niiden kuulien kanssa?

        Uskaltauduin silti kokeilemaan uudelleen kaikesta hässäkästä huolimatta :) Hyvin ne pelittävät sikäli, että ovat tosiaan miellyttävät käyttää kokonsa ja painonsa puolesta. Jumpan teho tuntuu olevan juuri sopiva mulle. Käytän niitä kuulia siis just muun jumpan ohessa, esim. tanssitunneilla, salilla jne. Koko aikuisikäni olen tehnyt pimppajumppaa ilman kuulia, suurinpiirtein 3-6 krt / vko n. 15 min päivässä. Sitä jatkan edelleen.

        Yksi tuttuni, joka on fysioterapeutti, tarjoutui tekemään mulle sellaisen testin, jolla mitataan lantionpohjalihasten kunto. Sitäkin ihmetytti/huvitti tuo mun episodini :) Lopputulos oli, että olin kuulema jumpannut pimppani & lantionpohjani ns. ylikuntoon, tavallaan sellaiseen lievään kestokramppiin...Juu, hassua. Kuten sanottu, olen aina tehnyt noita alapääjumppia ja jumppailen jotenkin automaattisesti aina kun mahdollista. Pysäkillä bussia odottaessani, tässä koneella istuessani jne. Eikä siinä mitään pahaa, paitsi että liika on kuulema liikaa. Siksi ne kuulatkin jumittuivat sisääni niin tiiviisti ja syvälle.

        Nyt sain ohjeet, että riittää kun pidän ne kuulat sisälläni just sali- tai tanssitreenien ajan ja jumppailen sitten illalla vielä sen normaalin pimppajumpan ilman kuulia. Sen lisäksi ei kuulema tarvita enää mitään ylimääräistä jatkuvaa kokopäiväistä bussipysäkkijumppailua... Yskiessä, aivastaessa, ponnistellessa jne. tietysti pitää supistaa.

        Jep jep. Nyt huomaan itsekin eron alapäässäni. Ja kun pimppani ei ole jatkuvassa supistustilassa, ne kuulatkin tulevat ulos melko helposti kun saan rentoutettua värkkini :)

        Että tällainen tapaus...


      • *miku*
        Annimari75 kirjoitti:

        Uskaltauduin silti kokeilemaan uudelleen kaikesta hässäkästä huolimatta :) Hyvin ne pelittävät sikäli, että ovat tosiaan miellyttävät käyttää kokonsa ja painonsa puolesta. Jumpan teho tuntuu olevan juuri sopiva mulle. Käytän niitä kuulia siis just muun jumpan ohessa, esim. tanssitunneilla, salilla jne. Koko aikuisikäni olen tehnyt pimppajumppaa ilman kuulia, suurinpiirtein 3-6 krt / vko n. 15 min päivässä. Sitä jatkan edelleen.

        Yksi tuttuni, joka on fysioterapeutti, tarjoutui tekemään mulle sellaisen testin, jolla mitataan lantionpohjalihasten kunto. Sitäkin ihmetytti/huvitti tuo mun episodini :) Lopputulos oli, että olin kuulema jumpannut pimppani & lantionpohjani ns. ylikuntoon, tavallaan sellaiseen lievään kestokramppiin...Juu, hassua. Kuten sanottu, olen aina tehnyt noita alapääjumppia ja jumppailen jotenkin automaattisesti aina kun mahdollista. Pysäkillä bussia odottaessani, tässä koneella istuessani jne. Eikä siinä mitään pahaa, paitsi että liika on kuulema liikaa. Siksi ne kuulatkin jumittuivat sisääni niin tiiviisti ja syvälle.

        Nyt sain ohjeet, että riittää kun pidän ne kuulat sisälläni just sali- tai tanssitreenien ajan ja jumppailen sitten illalla vielä sen normaalin pimppajumpan ilman kuulia. Sen lisäksi ei kuulema tarvita enää mitään ylimääräistä jatkuvaa kokopäiväistä bussipysäkkijumppailua... Yskiessä, aivastaessa, ponnistellessa jne. tietysti pitää supistaa.

        Jep jep. Nyt huomaan itsekin eron alapäässäni. Ja kun pimppani ei ole jatkuvassa supistustilassa, ne kuulatkin tulevat ulos melko helposti kun saan rentoutettua värkkini :)

        Että tällainen tapaus...

        oli juttu! Onko muita liikaa jumpanneita? Miten sitä edes jaksaa/muistaa koko ajan? Mulla tuppaa unohtumaan ne vähäisetkin jumpat


    • Kiianen

      Tuttu juttu. Ei välttämättä tarkoita että lihakset on huippukunnossa (vaikka mielelläni tietenkin omistanikin näin ajattelisin). Pimpsoja kun on erilaisia, ja toisten poimut ovat syvempiä kuin toisten. Kuulat pysyy tällaisessa pimpsassa aika hyvin. Voin tosin olla väärässäkin, korjatkaahan jo olen.

      • kokeilisit

        pienikärsäisellä rikkaimurilla ihan varovasti


      • lähteestä luettua..
        kokeilisit kirjoitti:

        pienikärsäisellä rikkaimurilla ihan varovasti

        Kuuleemma kuulia tulisi käyttää vaan 15 minuuttia kerrallaan :) Sen pituisen treenin pitäisi riittää hyvin. Muuten voi ilmeisesti kuivatta pintoja liikaa ..


      • vpk
        kokeilisit kirjoitti:

        pienikärsäisellä rikkaimurilla ihan varovasti

        Minäkin tungin hanuriini tuollaiset pallot enkä ole saanut niitä vieläkään pois. Aikaa tuosta on jo 1.5 vuotta.


    • Anne Koo

      Ostin ennen muutama vuosi sitten sellaiset pienet langattomat kuulat. Ajattelin treenata ennen tuleva ekaa raskautta ja synnytystä. Laitoin emättimeen ja reenasin. No, eipä paljoa tarvinnyt reenata kun ne lumpsahti sinne kohdunkaulan taakse tosi syvälle ja jäi sinne :(((
      Hypin, kaivoin, rentouduin, tein kaiken niin ei liikahtaneetkaan.
      Lopulta mies joutui kaivaan ne lähes väkivalloin ulos, oli vaikeaa ja kivuliasta. Empä ole sen jälkeen pitänyt niitä! Prkl en sellasia enää laita värkkiini, narulliset ne olla pitää.

      • olla noinkaan...

        "lumpsahti sinne kohdunkaulan taakse tosi syvälle ja jäi sinne ... Lopulta mies joutui kaivaan ne lähes väkivalloin ulos, oli vaikeaa ja kivuliasta."

        Et varmastikaan tarkoita, sitä mitä kirjoitat. Väitätkö ihan vakavissasi, että menivät kohtuun? Anatomiasi on poikkeava ja miehesi varsinainen sukeltaja...


      • hoitoalalla
        olla noinkaan... kirjoitti:

        "lumpsahti sinne kohdunkaulan taakse tosi syvälle ja jäi sinne ... Lopulta mies joutui kaivaan ne lähes väkivalloin ulos, oli vaikeaa ja kivuliasta."

        Et varmastikaan tarkoita, sitä mitä kirjoitat. Väitätkö ihan vakavissasi, että menivät kohtuun? Anatomiasi on poikkeava ja miehesi varsinainen sukeltaja...

        Geishakuulien tai yms. on mahdoton mennä kohdun puolelle.
        Emättimen poimut saattavat joskus olla sellaisia "piikoja" johon esim. kuula voi jäädä jumiin. Itsellänikin tätä on sattunut.


      • Anne Koo
        olla noinkaan... kirjoitti:

        "lumpsahti sinne kohdunkaulan taakse tosi syvälle ja jäi sinne ... Lopulta mies joutui kaivaan ne lähes väkivalloin ulos, oli vaikeaa ja kivuliasta."

        Et varmastikaan tarkoita, sitä mitä kirjoitat. Väitätkö ihan vakavissasi, että menivät kohtuun? Anatomiasi on poikkeava ja miehesi varsinainen sukeltaja...

        Kirjotin KOHDUNKAULAN taakse. Olen hoitsu ja tiedän anatomian. Kun sivupiirrosta katsoo kirjasta niin kohdunkaula ns kallistuu ja taaksen jää tilaa johon esim pitempikin k.ulli mahtuu. Ne lumpsahti sinne tyhjään tilaan EMÄTTIMESSÄ kohdunkaulan TAKANA, ei KUHTUUN! ;D)))


      • Anne Koo
        hoitoalalla kirjoitti:

        Geishakuulien tai yms. on mahdoton mennä kohdun puolelle.
        Emättimen poimut saattavat joskus olla sellaisia "piikoja" johon esim. kuula voi jäädä jumiin. Itsellänikin tätä on sattunut.

        Hoitsu olen minäkin. Ne lumpsahti EMÄTTIMEN peräälle kohdunkaulan TAAKSE, ei kohtuun!!! ;D En mä nyt mikään tampio ole. Hoitsu, synnyttänyt äiti jne ja lukenut esim synnytys- ja naistentautiasiaa jne ihan ammatinkin päälle kotona ja paljon. Että tunnen pimppini kyllä läpikotaisin. ;)


      • Anonyymi
        Anne Koo kirjoitti:

        Hoitsu olen minäkin. Ne lumpsahti EMÄTTIMEN peräälle kohdunkaulan TAAKSE, ei kohtuun!!! ;D En mä nyt mikään tampio ole. Hoitsu, synnyttänyt äiti jne ja lukenut esim synnytys- ja naistentautiasiaa jne ihan ammatinkin päälle kotona ja paljon. Että tunnen pimppini kyllä läpikotaisin. ;)

        Jokohan "hoitsut" on pimpsansa saaneet täyteen muutakin kun kuulia BUAHAHAAA.
        Vai että ihan kullikin sinne sujahtaa tyhjyyteen,anna mun kaikki kestää JA hoitajia mukamas vielä???
        Ei siellä värkissä kuulkaas mitään tyhjää paikkaa ole tai sitten on kyllä asiaa kirurgille jos on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan "hoitsut" on pimpsansa saaneet täyteen muutakin kun kuulia BUAHAHAAA.
        Vai että ihan kullikin sinne sujahtaa tyhjyyteen,anna mun kaikki kestää JA hoitajia mukamas vielä???
        Ei siellä värkissä kuulkaas mitään tyhjää paikkaa ole tai sitten on kyllä asiaa kirurgille jos on!

        Olet sinä kyllä aivan uskomaton pösilö. Ellet ole huomannut niin tälle palstalle on alaikäisiltä pääsy kielletty. Tuletko sekoilemaan vasta sitten kun saat ensimmäisen kerran seksiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe