tää teiän keskenäinen makeilu toisillenne. Ollaan niin saakutin mielinkielin toisilleen että ihan yököttää.
Kioskikin meni nurin teiän," mukamas" hienostelujen vuoksi. Ei edes viina kelvannut, vaikka yritin kolistella äänekkäästi.
Väitän lopuksi viellä, että jokainen mies on sisimmässään pikku puppelipoika ja naisissa asuu litsläts tyttö.
Hohoijaa kylläpäs helpotti...
Nyt riittää
20
2614
Vastaukset
- tapatoimittaja
voi syödä silloin kun juopottelen, muuten alkaa nukuttamaan. Miussa ei ainakaan asu litsläts-tyttöä. Lurpslärps oot sitte mukava.
- animattiN
pilaa mun hyvää litsislätsin hupsis aloitusta heti nuoleskelemalla. Murrrr...
- tapatoimittaja
animattiN kirjoitti:
pilaa mun hyvää litsislätsin hupsis aloitusta heti nuoleskelemalla. Murrrr...
erittäin syvää yhteenkuuluvuutta. Kun ollaan molemmat viikunapuita, joilla on kust... siis jotka on semmoisia intelligenttejä.
..oli vitsi jos syntyessään, kuulin että moni oli saanut salmonellan hodarin kylkiäisenä.. ja se viina mitä kauppasit tiskinalta oli kotipolttoista..hyi häppee, vieläkin valkosipuliröyhtäys tuo suuhun ponun aromit...yäk..
- animattiN
ollut railakas eilis ilta, ku ei edes muista missä mäkkärissä on käynyt. Mun nakarilla ei ees myydä hottokkei.Ja se kotipolttoinen oli kuule ihan hyvää virolaista tuotetta.
- animattiN
mun likka joutui jäämään sairaalaan sisälle ja ne epäilee suolisolmua. Taitaapi tulla puukkoa.
- tapatoimittaja
suolisolmu, siis miten se tulee? Ainakin kuulostaa hurjalta.
- animattiN
onneksi soitinkin sen ambulanssin ja nyt ukko sitten tuli kotiin ja kertoi asiasta.
- animattiN
tapatoimittaja kirjoitti:
suolisolmu, siis miten se tulee? Ainakin kuulostaa hurjalta.
minäkin tietää. Pitää varmaan katsoa kirjasta jos siellä olisi jotain mainintaa. tai sitten kuuklettaa. Hitsi ku olen hermostunut.
Tarkoitat luultavimmin umpisolmua.
Minulle kävi ikävästi sen kanssa. Poltti kyljestä julmetusti ja samoin tein leikkasivat, kun olin päässyt lasarettiin. Leikkauksen jälkeen makasin sairaalassa useamman päivän ja kylkeen poltti koko ajan. Hoitsut patistivat kävelemään, mutta en vain tahtonut päästä edes sängystä ylös. Eivät tahtoneen millään uskoa että sattui hemmetisti. Lopulta ajoivat väkisin kotiin, kuulema vein vuodepaikan kiireellisemmiltä tapauksilta.
Makasin kotona viikon, en päässyt ylös sängystäni, enkä voinut kävellä. Lopulta vanhempani veivät minut terveyskeskukseen ja patistivat lekuria laittamaan pojan kuntoon. Tuossa vaiheessa olin itse jo melko heikossa kunnossa.
Terveyskeskuksen lekuri teki diagnoosin, haava oli pahasti tulehtunut. Siltä istumalta lääkäri sanoi että haava aukaistaan, ilman puudutusta ja nukutusta. Hämärästi muistan kuin vanhempani oli kiukkuisia ja vaativat minun siirtämistä heti keskus-sairaalaan. Olin itse myös kauhuissani, kun kuvittelin kuinka voivat edes leikata ilman nukutusta.
Lääkäri ja hoitajat ohjasivat vanhempani hienotunteisesti, mutta määrätietoisesti toiseen huoneeseen ja sen jälkeen kävivät ennalta varoittamatta kimppuuni. Pari hoitajaa painoi minua käsistä vasten vuodetta ja lekuri teki nopeasti skalpillaan viillon vatsaan. Enemmän pelkäsin toimenpidettä kuin sitä haavan uudelleen aukaisemisesta syntyvää kipua. Sillä hetkellä koko operaatio tuntui hurjalta, ja pelottavalta. Lopputulos oli kuitenkin hyvä, ja sama haavanaukaisu olisi tehty ihan samalla lailla keskussairaalassa. Ehkä tuota pelotusjännitettä lisäsi, että kyseessä oli terveyskeskus ja kyseisen paikan lääkäreiden ammattitaidoista liikkui hurjiakin juttuja.
Sairaalassa makasin kolme päivää ja haava parani nopeasti. Loppujen lopuksi ei mikään paha kokemus.- animattiN
Waffen-ss kirjoitti:
Tarkoitat luultavimmin umpisolmua.
Minulle kävi ikävästi sen kanssa. Poltti kyljestä julmetusti ja samoin tein leikkasivat, kun olin päässyt lasarettiin. Leikkauksen jälkeen makasin sairaalassa useamman päivän ja kylkeen poltti koko ajan. Hoitsut patistivat kävelemään, mutta en vain tahtonut päästä edes sängystä ylös. Eivät tahtoneen millään uskoa että sattui hemmetisti. Lopulta ajoivat väkisin kotiin, kuulema vein vuodepaikan kiireellisemmiltä tapauksilta.
Makasin kotona viikon, en päässyt ylös sängystäni, enkä voinut kävellä. Lopulta vanhempani veivät minut terveyskeskukseen ja patistivat lekuria laittamaan pojan kuntoon. Tuossa vaiheessa olin itse jo melko heikossa kunnossa.
Terveyskeskuksen lekuri teki diagnoosin, haava oli pahasti tulehtunut. Siltä istumalta lääkäri sanoi että haava aukaistaan, ilman puudutusta ja nukutusta. Hämärästi muistan kuin vanhempani oli kiukkuisia ja vaativat minun siirtämistä heti keskus-sairaalaan. Olin itse myös kauhuissani, kun kuvittelin kuinka voivat edes leikata ilman nukutusta.
Lääkäri ja hoitajat ohjasivat vanhempani hienotunteisesti, mutta määrätietoisesti toiseen huoneeseen ja sen jälkeen kävivät ennalta varoittamatta kimppuuni. Pari hoitajaa painoi minua käsistä vasten vuodetta ja lekuri teki nopeasti skalpillaan viillon vatsaan. Enemmän pelkäsin toimenpidettä kuin sitä haavan uudelleen aukaisemisesta syntyvää kipua. Sillä hetkellä koko operaatio tuntui hurjalta, ja pelottavalta. Lopputulos oli kuitenkin hyvä, ja sama haavanaukaisu olisi tehty ihan samalla lailla keskussairaalassa. Ehkä tuota pelotusjännitettä lisäsi, että kyseessä oli terveyskeskus ja kyseisen paikan lääkäreiden ammattitaidoista liikkui hurjiakin juttuja.
Sairaalassa makasin kolme päivää ja haava parani nopeasti. Loppujen lopuksi ei mikään paha kokemus.mitä kerroit, mutta ei oireet viittaa tuohon ku likalla sattui keskelle alavatsaa. No olemme huomenna viisaampia asiassa varsinkin röntgenin jälkeen, kunhan saavat nekin otettua.
- animattiN
Niinkuin monet tietävät, että likkani oli viime yön sairaalassa. Järkytys olikin meille vanhemmille suuri, kun saimme tietää missä likka loppujenlopuksi joutuikin viettämään yönsä.
Mieheni poistuttua sairaalasta hänelle sanottiin että likka joutuu osastolle, mutta eipäs joutunutkaan vaan oli koko yön juoppojen ja muitten hörhöjen seassa.
Asian sain tietää vasta kun soitin labratuloksista ja siellä hoitaja rupesi selittää ettei anna minulle mitään tietoja täysi-ikäisen tyttöni tietoja. Mutta eihän likkani ole täysi ikäinen ihan viellä. Sitten vasta sanottiin että niin me luultiin kun hän oli täällä avoimella osastolla.
Eikö siellä osata laskea vuosilukuja ollenkaan. Likka oli itekkin pyytänyt ikäänsä vedoten päästä muualle.
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466