Nyt riittää

animattiN

tää teiän keskenäinen makeilu toisillenne. Ollaan niin saakutin mielinkielin toisilleen että ihan yököttää.

Kioskikin meni nurin teiän," mukamas" hienostelujen vuoksi. Ei edes viina kelvannut, vaikka yritin kolistella äänekkäästi.

Väitän lopuksi viellä, että jokainen mies on sisimmässään pikku puppelipoika ja naisissa asuu litsläts tyttö.

Hohoijaa kylläpäs helpotti...

20

2602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapatoimittaja

voi syödä silloin kun juopottelen, muuten alkaa nukuttamaan. Miussa ei ainakaan asu litsläts-tyttöä. Lurpslärps oot sitte mukava.

• animattiN

pilaa mun hyvää litsislätsin hupsis aloitusta heti nuoleskelemalla. Murrrr...

• tapatoimittaja
        animattiN kirjoitti:

pilaa mun hyvää litsislätsin hupsis aloitusta heti nuoleskelemalla. Murrrr...

erittäin syvää yhteenkuuluvuutta. Kun ollaan molemmat viikunapuita, joilla on kust... siis jotka on semmoisia intelligenttejä.

• ..oli vitsi jos syntyessään, kuulin että moni oli saanut salmonellan hodarin kylkiäisenä.. ja se viina mitä kauppasit tiskinalta oli kotipolttoista..hyi häppee, vieläkin valkosipuliröyhtäys tuo suuhun ponun aromit...yäk..

• animattiN

ollut railakas eilis ilta, ku ei edes muista missä mäkkärissä on käynyt. Mun nakarilla ei ees myydä hottokkei.Ja se kotipolttoinen oli kuule ihan hyvää virolaista tuotetta.

• animattiN

mun likka joutui jäämään sairaalaan sisälle ja ne epäilee suolisolmua. Taitaapi tulla puukkoa.

• tapatoimittaja

suolisolmu, siis miten se tulee? Ainakin kuulostaa hurjalta.

• animattiN

onneksi soitinkin sen ambulanssin ja nyt ukko sitten tuli kotiin ja kertoi asiasta.

• animattiN
        tapatoimittaja kirjoitti:

suolisolmu, siis miten se tulee? Ainakin kuulostaa hurjalta.

minäkin tietää. Pitää varmaan katsoa kirjasta jos siellä olisi jotain mainintaa. tai sitten kuuklettaa. Hitsi ku olen hermostunut.

• Tarkoitat luultavimmin umpisolmua.

Minulle kävi ikävästi sen kanssa. Poltti kyljestä julmetusti ja samoin tein leikkasivat, kun olin päässyt lasarettiin. Leikkauksen jälkeen makasin sairaalassa useamman päivän ja kylkeen poltti koko ajan. Hoitsut patistivat kävelemään, mutta en vain tahtonut päästä edes sängystä ylös. Eivät tahtoneen millään uskoa että sattui hemmetisti. Lopulta ajoivat väkisin kotiin, kuulema vein vuodepaikan kiireellisemmiltä tapauksilta.

Makasin kotona viikon, en päässyt ylös sängystäni, enkä voinut kävellä. Lopulta vanhempani veivät minut terveyskeskukseen ja patistivat lekuria laittamaan pojan kuntoon. Tuossa vaiheessa olin itse jo melko heikossa kunnossa.

Terveyskeskuksen lekuri teki diagnoosin, haava oli pahasti tulehtunut. Siltä istumalta lääkäri sanoi että haava aukaistaan, ilman puudutusta ja nukutusta. Hämärästi muistan kuin vanhempani oli kiukkuisia ja vaativat minun siirtämistä heti keskus-sairaalaan. Olin itse myös kauhuissani, kun kuvittelin kuinka voivat edes leikata ilman nukutusta.

Lääkäri ja hoitajat ohjasivat vanhempani hienotunteisesti, mutta määrätietoisesti toiseen huoneeseen ja sen jälkeen kävivät ennalta varoittamatta kimppuuni. Pari hoitajaa painoi minua käsistä vasten vuodetta ja lekuri teki nopeasti skalpillaan viillon vatsaan. Enemmän pelkäsin toimenpidettä kuin sitä haavan uudelleen aukaisemisesta syntyvää kipua. Sillä hetkellä koko operaatio tuntui hurjalta, ja pelottavalta. Lopputulos oli kuitenkin hyvä, ja sama haavanaukaisu olisi tehty ihan samalla lailla keskussairaalassa. Ehkä tuota pelotusjännitettä lisäsi, että kyseessä oli terveyskeskus ja kyseisen paikan lääkäreiden ammattitaidoista liikkui hurjiakin juttuja.

Sairaalassa makasin kolme päivää ja haava parani nopeasti. Loppujen lopuksi ei mikään paha kokemus.

• animattiN
        Waffen-ss kirjoitti:

Tarkoitat luultavimmin umpisolmua.

Minulle kävi ikävästi sen kanssa. Poltti kyljestä julmetusti ja samoin tein leikkasivat, kun olin päässyt lasarettiin. Leikkauksen jälkeen makasin sairaalassa useamman päivän ja kylkeen poltti koko ajan. Hoitsut patistivat kävelemään, mutta en vain tahtonut päästä edes sängystä ylös. Eivät tahtoneen millään uskoa että sattui hemmetisti. Lopulta ajoivat väkisin kotiin, kuulema vein vuodepaikan kiireellisemmiltä tapauksilta.

Makasin kotona viikon, en päässyt ylös sängystäni, enkä voinut kävellä. Lopulta vanhempani veivät minut terveyskeskukseen ja patistivat lekuria laittamaan pojan kuntoon. Tuossa vaiheessa olin itse jo melko heikossa kunnossa.

Terveyskeskuksen lekuri teki diagnoosin, haava oli pahasti tulehtunut. Siltä istumalta lääkäri sanoi että haava aukaistaan, ilman puudutusta ja nukutusta. Hämärästi muistan kuin vanhempani oli kiukkuisia ja vaativat minun siirtämistä heti keskus-sairaalaan. Olin itse myös kauhuissani, kun kuvittelin kuinka voivat edes leikata ilman nukutusta.

Lääkäri ja hoitajat ohjasivat vanhempani hienotunteisesti, mutta määrätietoisesti toiseen huoneeseen ja sen jälkeen kävivät ennalta varoittamatta kimppuuni. Pari hoitajaa painoi minua käsistä vasten vuodetta ja lekuri teki nopeasti skalpillaan viillon vatsaan. Enemmän pelkäsin toimenpidettä kuin sitä haavan uudelleen aukaisemisesta syntyvää kipua. Sillä hetkellä koko operaatio tuntui hurjalta, ja pelottavalta. Lopputulos oli kuitenkin hyvä, ja sama haavanaukaisu olisi tehty ihan samalla lailla keskussairaalassa. Ehkä tuota pelotusjännitettä lisäsi, että kyseessä oli terveyskeskus ja kyseisen paikan lääkäreiden ammattitaidoista liikkui hurjiakin juttuja.

Sairaalassa makasin kolme päivää ja haava parani nopeasti. Loppujen lopuksi ei mikään paha kokemus.

mitä kerroit, mutta ei oireet viittaa tuohon ku likalla sattui keskelle alavatsaa. No olemme huomenna viisaampia asiassa varsinkin röntgenin jälkeen, kunhan saavat nekin otettua.

• animattiN

Niinkuin monet tietävät, että likkani oli viime yön sairaalassa. Järkytys olikin meille vanhemmille suuri, kun saimme tietää missä likka loppujenlopuksi joutuikin viettämään yönsä.

Mieheni poistuttua sairaalasta hänelle sanottiin että likka joutuu osastolle, mutta eipäs joutunutkaan vaan oli koko yön juoppojen ja muitten hörhöjen seassa.

Asian sain tietää vasta kun soitin labratuloksista ja siellä hoitaja rupesi selittää ettei anna minulle mitään tietoja täysi-ikäisen tyttöni tietoja. Mutta eihän likkani ole täysi ikäinen ihan viellä. Sitten vasta sanottiin että niin me luultiin kun hän oli täällä avoimella osastolla.
      Eikö siellä osata laskea vuosilukuja ollenkaan. Likka oli itekkin pyytänyt ikäänsä vedoten päästä muualle.

Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      273
      18354
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10540
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      389
      7069
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      77
      6568
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      41
      4656
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3444
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3018
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2565
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      33
      2320
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      30
      2208
    Aihe