Mistä johtuu että Belle ja Shawn vaihtuvat näin usein.Onko Shawnin näyttelijälle tapahtunut jotain.Kuin myös alkuperäiselle Bellelle? Jos tiedätte niin kertokaa(Huolestunut)
miksi näin usein
3
553
Vastaukset
- ...
Näyttelijöille ei ole tapahtunut mitään. Kaikki eivät vaan halua/jaksa näytellä samassa sarjassa koko elämäänsä ja se on täysin ymmärrettävää.
Kristen Stormskin lähti toiseen sarjaan.. Eikä Shawkaan ole vaihtunut vielä kertaakaan Suomen jaksoissa, vaan vaihtuu vasta parin vuoden päästä ja siis kerran vaan. Ja Charity (en muista nyt sukunimee) esitti Bellee vaan väliaikaisesti ennen Martha Madisonia:)- Donna<3
Eikös sen Bellen näyttelijän nimi oo Kirsten eikä Kristen? Siis sen vanhan Bellen..?
- päivien viemää
Donna<3 kirjoitti:
Eikös sen Bellen näyttelijän nimi oo Kirsten eikä Kristen? Siis sen vanhan Bellen..?
on ihan alusta asti ollut bellenä kunnes vaihtui väliaikaisesti charity rahmer,hän sai potkut koska oli huono näyttelijä ja sitten tuli martha madison joka nyt näkynyt meiän jaksoissa jo jonkun aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647