Kaikille lienee tuttuja nämä tv-pelit, joissa arvataan jokin sana. Jotta pääsee suoraan tv-lähetykseen on yritettävä saada mahdollisimman nopea aika vastaamalla kolmeen puhelimessa esitettyyn kysymykseen.
Sitten jotain ikävää ja tämä on oma mielipiteeni. Joillekkin tämä tuskin tulee yllätyksenä.
Ääni puhelimessa sanoo, että vastaus annetaan äänimerkin JÄLKEEN. Ongelmaksi muodostuu kuitenkin se että teleliikenteessä on viivettä ja eri puhelinmallit myös myöhästyttävät DTFM-äänitaajusmerkkien antamista linjalle.
Ohjelmassa et siis käytännössä pärjää koskaan mikäli satut olemaan "hitaan linjan päässä" ja puhelimesi softa vielä hidastelee.
Kokeilimme tätä usealla puhelimella ja mm. yhdellä mallilla vastaus on annettava käytännössä heti kun äänimerkki kuuluu. Toisella puhelimella taas samaan aikaan annettu vastaus aiheuttaa sen että vastaus ei mene perille, eli vastaus on annettu liian aikaisin. Tämä kertoo viiveestä.
Tämä on tietenkin oma mielipiteeni ja minulla on siihen täydet oikeudet, mutta epäilen suuresti näiden tv-pelin oikeudenmukaisuutta sen suhteen että kaikilla soittajilla olisi yhtäläiset mahdollisuudet voittaa. Varsinkin kun tietyistä verkosta ja tietyillä puhelimalleilla vastaus on annettava heti äänimerkin kuultua, EI SEN JÄLKEEN kuten ohjeessa pyydetään, johtuen teknisestä viiveestä.
Television pelit
Neolux
1
462
Vastaukset
- 1398seofin2q3oir
Nopeuspelissä lopputulos sekunneissa vaikutti järjettömän pitkältä suheessa siihen että kerkesin näppäilemään jokaisen numeron välittömästi kun se kuului puhelimesta eli olin näppäillyt numeron jo ennenkuin ääni ehti sanoa numeron.
Silti aika oli melkein kuusi sekuntia!!!!
Johtuuko tuo siitä viiveestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591