Näin juttu menee,olin laitamassa yhtä juttua yhdelle sivulle ja liitämässä linkejä siihen,ja kuis ollakaan en saanut niitä toimimaan.Aloin hermoilemaan ja suuren osan ryöpystä sai Jumala,ja taisin jopa haastaa hänet painimolskille.No sain asian sitten kuntoon ja no aloin miettiä mitä olin suustani päästänyt.Sillä Jumalahan on pyhä,kun aateelee esin Jesajaa raamatusta,miten hän koki Jumalan pyhyyden.Mutta kun muistin että myö saadaan kutsua Jumalaa isäksi,ja lapsihan kiukutellee joskus isälle.Kiitos Jeesus että saadaan lähestyä sun kautta Taivaan isää ja Kiitos et heitä pois lastasi kun tämä joskus poltaa päreensä,vaan otat hänet syliin ja rutistat lujasti syliisi.Terveisin Aki
KIUKUTTELIN ISKÄLLE
5
309
Vastaukset
- 2Puolustaja
johtuu siitä että ihminen on kadottanut Kristuksen näköpiiristä ja kadottanut armon tunnon. Toki Jumala meidänkin tunnepurkauksiimme jollakin tavoin reagoi, sillä Jumalallakin on tunteet tosin mutta Hänen tunteensa ovat Pyhät. Hän ei ole niinkuin me ihmiset olemme.
- Profeetta Henri Puumala.HKI.
Minulla on joskus jopa tapana kiroilla ja sadatella Jumalalleni,kun poltan päreeni.Ei Jumala pienestä hylkää.ARMO on suuri.Sanon suoraan,että sitä erinomaista,mitä minä haluaisin tehdä,sitä minä en tee,vaan sitä pahaa,mitä minä en haluaisi tehdä,sitä minä teen.Minä viheliäinen ihminen.Aamen!!!!!!!!!!!!!!!!
- sari73
Onhan se ihan Raamatullista olla rehellinen. Ei aina tunnu kivalta.
Jobikin kiukutteli ja tappeli Luojalleen, kun elämä näytti toivottomalta ja Jumala vastasi hänelle ja sai toisen leppymäänkin.
Niin muakin suututtaa kun tämä tietokone ei toimi ja on ihan älyttömän hidasta saada tänne joku neuvomaan.- sari73
Me ollaan samassa msn-yhteisössä, kirjoitan siellä nimim.LU-cia, välillä, minusta on hyvä että oot tullut sinne.
Kirjoittaisit vaan useammin!
- supermies*
mutta,mikä se semmonen sana on:painimolski?
En oo ennen kuullutkaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2084042Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382265Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802