miehet huononpia rakentajia

tulevaisuus parempi

Miesten tekniikat ei toimi, aina joku pettää ja niitä joutuu korjaamaan. Vuotavan tasakattotalon takia koko rakennus laitettiin uusiksi. Miehet kuitenkin päättivät säästää ja jättää katon ennalleen. Ny se vuotaa.
Jos miehet olisi lukittu koteihin, kaikki olisi toisin.

41

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

en ole kyllä koskaan tavannut naista joka on kyennyt remonttihommiin

• tavata

Uusi työntekijä aina hämmästelee remontinkorjaustani, tänään uusi naispappi kyseli tarvitsetko miehistä apua. Vastasinpahan kysymykseen kysymyksellä: Tarvitsetko sinä?

;(

• vielä kaikki...

Oikeassa olet. Hyvin näkyy miehinen tyhmyys myös yleisesti käytössä olevassa nelitahtimoottorissa:
      3/4 männän ajasta kuluu muuhun kuin varsinaiseen työn tekemiseen.

Kuinka naisena parantaisit rakennetta?

• rakennan minä

minä majani, tuulilta suojassa olevaan paikkaan.

Kokonaisia kaupunkeja on rakennettu veden pinnan alapuolelle. Liian lyhyet tukipilarit asennettu höttöön.
      Miesten rakennustaitoa!

• reiän työstämiseen

Rakenna ihmeessä kalliolle. Ennen työn aloittamista kannattaa hommata meisseli, kun kerran kalliohommiin aiot ryhtyä.

Kokonaisia kaupunkeja on tosiaan tehty meren pinnan alapuolelle. Alankomaissa. Me suomalaiset miehet emme ole vastuussa hollantilaisten suunnattomasta tyhmyydestä.

• housuissasi
        reiän työstämiseen kirjoitti:

Rakenna ihmeessä kalliolle. Ennen työn aloittamista kannattaa hommata meisseli, kun kerran kalliohommiin aiot ryhtyä.

Kokonaisia kaupunkeja on tosiaan tehty meren pinnan alapuolelle. Alankomaissa. Me suomalaiset miehet emme ole vastuussa hollantilaisten suunnattomasta tyhmyydestä.

Älä tuu mua neuvomaan, ettei tuu taas katastrofia.

• tutuiksi
        housuissasi kirjoitti:

Älä tuu mua neuvomaan, ettei tuu taas katastrofia.

No mutta!

Meisseli ja piikki ovat talttamaisia työkaluja, joita lyödään moskalla. Moska taas on lekaa pienempi, vasaran mallinen työkalu. Tuttuja vehkeitä rakennustyömaalla.

Mitä SINÄ luulit?

• PALJON ennakkoluuloja
        tutuiksi kirjoitti:

No mutta!

Meisseli ja piikki ovat talttamaisia työkaluja, joita lyödään moskalla. Moska taas on lekaa pienempi, vasaran mallinen työkalu. Tuttuja vehkeitä rakennustyömaalla.

Mitä SINÄ luulit?

Kumpi mielestäsi menee kallion läpi, nainen vai mies?

• tässä sitä nähdään
        tutuiksi kirjoitti:

No mutta!

Mitä SINÄ luulit?

Mies tulee kertomaan naiselle, joka rakentaa kalliolle talonsa, työkaluista. Oletko ihan viisas? Oletko Miyes?

• seksuaalista häirintää
        tutuiksi kirjoitti:

No mutta!

Mitä SINÄ luulit?

Kun mies yrittää puhua työstä asiallisesti, nainen alkaakin viittaamaan miehen sukupuolielimiin. Hahaa, täälläkin osataan.

• ennakkoluulottomuudellekin
        PALJON ennakkoluuloja kirjoitti:

Kumpi mielestäsi menee kallion läpi, nainen vai mies?

Mene katsomaan kalliorakennustyömaalle tai kaivokseen.

• aavistustakaan
        ennakkoluulottomuudellekin kirjoitti:

vasarat, moskat ja erityisesti lekat ovat arkipäivääni. Sinä käytät kalujasi vain naisten hakkaamiseen.

• ammattilaisuutesi
        aavistustakaan kirjoitti:

vasarat, moskat ja erityisesti lekat ovat arkipäivääni. Sinä käytät kalujasi vain naisten hakkaamiseen.

Voi hellanlettas.

Taisit juuri oppia nuo sanat. Kun aloitit, kerro vielä mitä ovat jokari, rälläkkä, vibra ja jassikka.

Kaikki liittyvät rakentamiseen jollakin tavalla.

• ei mikään ihme
        ammattilaisuutesi kirjoitti:

Voi hellanlettas.

Taisit juuri oppia nuo sanat. Kun aloitit, kerro vielä mitä ovat jokari, rälläkkä, vibra ja jassikka.

Kaikki liittyvät rakentamiseen jollakin tavalla.

jos rakennuksilla on hankaluuksia miesten kanssa, onneksi kaikki eivät ole ihan noin ääliöitä.

• nähdään?
        tässä sitä nähdään kirjoitti:

Mies tulee kertomaan naiselle, joka rakentaa kalliolle talonsa, työkaluista. Oletko ihan viisas? Oletko Miyes?

Nainen uhoaa rakentamisesta, vaikkei ymmärrä edes alkeita. Hieman nöyryyttä.

• on:
        ennakkoluulottomuudellekin kirjoitti:

Ei kumpikaan.

• usko jo
        nähdään? kirjoitti:

Nainen uhoaa rakentamisesta, vaikkei ymmärrä edes alkeita. Hieman nöyryyttä.

Kyllä mä olen nähnyt ennenkin idioottimaisia miehiä.

Mahtaako naiset nyt enemmän innostua rakennusalalle, kun näkee sinusta millaista se on. Kannustavaa. Mitä haittaa sinulle on siitä, jos naiset rakentavat?

• lukio loppuun
        ei mikään ihme kirjoitti:

jos rakennuksilla on hankaluuksia miesten kanssa, onneksi kaikki eivät ole ihan noin ääliöitä.

Mistä tiedät hankaluuksista, kun et ole työmaalla ikinä käynytkään?

Hyi, työmaahan on täynnä likaisia ja ihan tyhmiä miesten juttuja. Ne duunarit on juntteja ja haisee hieltä.

• ...nöyryyttä
        usko jo kirjoitti:

Kyllä mä olen nähnyt ennenkin idioottimaisia miehiä.

Mahtaako naiset nyt enemmän innostua rakennusalalle, kun näkee sinusta millaista se on. Kannustavaa. Mitä haittaa sinulle on siitä, jos naiset rakentavat?

Lue ketjun aloitus. Tämäkö on se asenne, jolla naiset lähtevät rakennusalalle?

Oppipoikana miehetkin työmaalla aloittavat.

• nöyrtymään
        ...nöyryyttä kirjoitti:

Pitäisikö naisen olla "oppipoika" koko ikänsä? Teet kokoajan omia päätelmiäsi.

• lukemaan...
        nöyrtymään kirjoitti:

Pitäisikö naisen olla "oppipoika" koko ikänsä? Teet kokoajan omia päätelmiäsi.

Niinkö kirjoitin? Taisin kuitenkin sanoa, että oppipoikana aloitetaan.

Jos ei siihen suostu, ei ikinä kehity ammattimieheksi tai -naiseksi.

Pura ja putsaa nyt aluksi vaikka kylppärin pesualtaan putket. Täynnä hiuksia kuitenkin. Tule sitten kertomaan, kuinka työ sujui.

• ei liity asiaan
        lukemaan... kirjoitti:

Niinkö kirjoitin? Taisin kuitenkin sanoa, että oppipoikana aloitetaan.

Jos ei siihen suostu, ei ikinä kehity ammattimieheksi tai -naiseksi.

Pura ja putsaa nyt aluksi vaikka kylppärin pesualtaan putket. Täynnä hiuksia kuitenkin. Tule sitten kertomaan, kuinka työ sujui.

Mikä helvetti luulet olevasi sanomaan mitä minun pitäisi tehdä?

Putsaa sä pönttös.

Täyshullu jästipää.

• tässä on puhe
        ...nöyryyttä kirjoitti:

aloittavista naisista? Se on ainoastaan sinun päässäsi, omissa mielikuvissasi.

• Nukkumatti
        ei liity asiaan kirjoitti:

Mikä helvetti luulet olevasi sanomaan mitä minun pitäisi tehdä?

Putsaa sä pönttös.

Täyshullu jästipää.

Lopeta se redbullin juominen. Pese hampaat, lue iltarukous ja sitten tutumaan.

• miehet vaan määräilee
        Nukkumatti kirjoitti:

Lopeta se redbullin juominen. Pese hampaat, lue iltarukous ja sitten tutumaan.

Kyllä JUMALAUTA suututtaa ennakkoluulot naisista. Tuokin jästipää on aivan varma siitä, että olen rakennusalalla aloitteva nainen, joka ei tunne edes vasaraa. Söis päänsä!

• unohtui mainita
        miehet vaan määräilee kirjoitti:

Kyllä JUMALAUTA suututtaa ennakkoluulot naisista. Tuokin jästipää on aivan varma siitä, että olen rakennusalalla aloitteva nainen, joka ei tunne edes vasaraa. Söis päänsä!

Kun menet nukkumaan, pidä kädet peiton päällä.

• kuin jos

olisin kertonut, etten ole, enkä aio koskaan rakentaa.

• ennakkoLUULOT

No, minkäs kokoisilla nauloilla kiinnitetään toisiinsa kaksi koolinkia, vasaraguru?

Selväksi on käynyt, ettet ole aloittelija, vaan luonnostasi kaikkien alojen erikoisasiantuntija.

• .ennakkoluulot

Viimeksi tehtiin meillä sukulaisnaisen kanssa kolmisensataa metriä aitaa.

Heillä taas vastavuoroisesti maalausta ja sähköasennuksia.

Vaikeiden puiden kaadon tullessa eteen luotan tuttuun naismetsuriin, vaikka puita kaadan itsekin.

Mitähän ensi kesänä ennakkoluuloisesti tehdään?

• ennakkoluulot

Ennakkoluuloista puheen ollen, mitä saumaa käytät vetoketjun ompelussa?

Itse miehenä suosin jousto-ommelta (siksakkia).

• haluamme kehittyä

Mainitse yksi naisten kehittämä (rakennus)tekniikka.

Mainitse yksi naisten rakentama talo Suomessa.

Näin voimme esimerkin kautta verrata miesten ja naisten kykyjä tälläkin alalla.

• haluat vittuilla

Ime sä kyrpääs.

• tekniikastasi
        haluat vittuilla kirjoitti:

Ime sä kyrpääs.

Esimerkkisi naisen rakennustekniikasta oli siis kyrvän imeminen. Saahan sen talon niinkin.

• saitko talon?
        tekniikastasi kirjoitti:

Esimerkkisi naisen rakennustekniikasta oli siis kyrvän imeminen. Saahan sen talon niinkin.

Vai imitköki vielä huonosti rakentamisen lisäksi.

• ja loppu
        saitko talon? kirjoitti:

Vai imitköki vielä huonosti rakentamisen lisäksi.

Joo, talo on, mutten rakentanut itse. Ostin valmiina, tosin käytettynä. Sijainti Etelä-Espoossa. Omistusosuus 100%, tosin pankkilainaa on vielä jäljellä. Hinnan voit päätellä itse.

Kokeile päästä imemällä samaan.

• paremmaksi ja rakentakaa todella kestäviä monumentteja jotka ovat kestäneet tuhansia vuosia.

Vaikka muutama pieni pyramidi opinnäytetyöksi alkuun.

Ne voisi rakentaa vaikka Kärsämäelle, joka lienee Suomen maantieteellinen keskipiste.

• yksi suuri ryhmä

ilman yksilöitä, joiden pitää toimia rakennusalalla oppipoikina seuraavat 300 vuotta.

• ilmaisisi näin:

Mies rakentaa talon ja nainen tekee siitä kodin.

• stailaaja

Joo, on se näinkin.

Miehen sisustus koostuu kaljakorihyllyköistä ja puretusta Jawasta keskellä olohuonetta.

• stailaaja kirjoitti:

Joo, on se näinkin.

Miehen sisustus koostuu kaljakorihyllyköistä ja puretusta Jawasta keskellä olohuonetta.

mutta mieleiseni pyörä olisi vanha Norton.
        500 kuutiota sen voisin pistää oman työhuoneeni nurkkaan.

• asuvat taloissa

ja sinkkunaiset kotona. Ei ihme että sinkkumiehillä on hinku päästä kotiin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1454
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      55
      1397
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1114
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      736
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      114
      585
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      558
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe