Naisten sääri- ym. karvanpoistomainoksissa hehkutetaan sitä kuinka X-karvanpoistovaahtoa levitetään kinttuihin ja huuhdellaan pois ja kuinka karvat lähtevät mukana. Sääret yms. kohteet ovat sen jälkeen kuulemma viikkokausia silkinsileät.
Mikä kumma siinä on ettei noita samoja aineita saada miesten parranajosysteemeihin, minä vaan kysyn!? Pärstää saa hinkata philipsillä tai höylällä joka aamu minuuttikaupalla eikä sitä siltikään koskaan saa silkinsileäksi edes aamupäivän ajaksi!
Onko miesten ja naisten karvoilla joku geeniero vai kasvupaikastako se on kiinni?
Karvanpoistorasismia!
3
287
Vastaukset
- ^^^^^^^^^^^^^^)(________
haluatko näyttää naiselta?
- intiaani
.
-Tutkittuani kanssani eläneitä miehiä lapsuudesta näihin päiviin...
-Olen huomioinut eroja miesten ja naisten karvoituksessa:
-Miesten naamakarvan kasvu on rajumpaa ja nopeampaa kuin naisten karvojen kasvu.
-Miesten naamakarvat on paksumpia ja jäykempiä kuin naisten sääri- tms,karvat, joita karvanpoistoaineilla pehmitetään irti.
-Saadaksesi karvattomat kasvot,joutuisit pitämään karvanpoistoaineita naamallasi pitempään,kuin pakkausten ohjeajat kehoittavat...
-Vaara karvanpoistoaineen joutumisesta silmiin,on todennäköisin syy siihen,ettei miehille ole kehitetty parranajon korvaavaa tuotetta...
Olen samaa mieltä kanssasi:
-Karvankasvupaikasta se on kiinni,ettei miehille ole kehitetty omia karvanpoistoaineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1057527Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2377414K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1455137Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404819PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *424570Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko874269Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1164090- 1641802
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91589Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2551442