Kaverin luona kylässä...

VPT

Tämä kertomus on tositarina, joka tapahtui minulle n. 4 vuotta sitten

Oltiin kanssa kaverin ja tämän vaimon luona kylässä. Olen aina halunnut kaverini vaimoa, mutta en koskaan kuitenkaan tehnyt mitään...

Syötiin ja juotiin. Jossain vaiheessa alkoi juomat tulemaan läpi, joten oli tarvetta tyhjentää, mutta wc oli varattu, koska kaverini oli siellä.

Kaverini talossa on myös toinen wc, mutta se on heidän makuuhuoneensa yhteydessä. Kysyin kaverini vaimolta vaivihkaa, saanko käyttää sitä toista wc:tä. Hän sanoi, että tulee katsomaan, että se on ok. Näytti olevan, sanoin, että pärjään kyllä.

Hädän helpotettua aloin tuntea yht'äkkiä kovaa tarvetta runkata, ehkä alkoholilla oli vaikutusta asiaan. Löysin pyykkikorista kaverin vaimon käytetyt pikkuhuosut ja poistuin wc:stä heidän makuuhuoneeseensa. Haistelin pikkuhuosuja ja runkkasin kaluani jonkin aikaa, kun äkkiä kaverini vaimo sanoi, voinko auttaa? Hämmennyin ja aloin nostaamaan housujani, kun hän sanoi voivansa auttaa, jos ollaan nopeita. Sanoin, että ok, ja hän tarttui kädellään kyrpääni ja alkoi runkata sitä hiljalleen edestakaisin. Huokailin, että otatko suihin? Hän sanoi, että vähäksi aikaa, mutta et sitten tule suuhun. Kaverini vaimo imi ja runkkasi kaluani, kun kysyin, että saanko pillua myös? Hän sanoi, että ei voi pettää miestään. Sanoin, että kohta meitä tullaan hakemaan, joten tulen jo. Hän sanoi, että odota, mutta olin niin viimeisilläni, että laukesin hänen kasvoilleen. Nostin housuni ja menin takaisin. Vaimoni odotteli siellä yksinään ja kysyi, että mikä kesti, sanoin että tulikin isompi hätä. Kysyin, että missä muut ovat hän sanoi, ettei tiedä mihin isäntäväki meni. No vähän ajan kuluttua kaverini tuli ja sanoi, että oli "nukahtanut" wessaan. Sanoin, että sattuuhan sitä. Sinä iltana ei tapahtunut muuta, eikä vaimoni eikä kaverini tiedä vieläkään.

Olin aika onnekas, vai?

3

4449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Me vuokrattiin kymmenisen vuotta sitten mökki kavereiden kanssa saaristosta ja siellä vainot menivät pienempään makuuhuoneeseen kerross'nkyihin , minä ja kaveri isommalle puolelle. Aamulla kaveri lähti tarpeilleen huussiin ja minun vaimo koiraa pissattamaan. Kaverin vaimo tuli yöpuvussa isommalle puolelle ja riisui sen. Olin kaksikymmentä vuotta himoinnut häntä ja ehkä myös päinvastoin. Otin munani esille ja aloin runkata sitä häntä katsellen.<Hän keimaili ja hyväili tissejään. Pyysin että hän pyllistäisi ja runkkaisi takaa pilluaan, minkä hän tekikin.Menin hänen taakseem ja kysyin saanko työntää sisälle. Odota hetki ja näytä vielä kun runkkaat hän sanoi. Samalla ulko-ovelta kuului että joku oli tulossa. Vedin housut äkkiä ylös ja kaverin vaimo pujahti makuuhuoneeseen.
      Siihen päättyi se seksiokokemus, eikä olla uuteen saatu tilaisuutta.

• Anonyymi
    • Anonyymi00005

Pekka yksi minun kavereista luisti miesten illasta, Jukka sanoi sen vaimo varmaan ei päästä mutta on se hyvännäköinen, päätettiin että mennään porukalla käymään Minä , Pekka ja Jukka päästiin sinne yhden nuoren pojan Samin kyydissä luvattiin kahvit jos odottelee.
      Koputeltiin oveen mitään ei kuulunut valot paloi, astuin sisään Pekka nukkui sohvalla puistelin mikä miehen kunto ei herännyt.
      Ihmeteltiin miten niin hiljaista katsoin makuuhuoneeseen Minna oli sidottuna seljälleen huppu päässä kun kyselin jotain riuhtoi päätään oli varmaan suukapulakin.
      Hyväilin vartaloa kohta oli kaikki siinä kuiskasin korvaan Pekka on sortunut pääset kohta.
      Pekka ja Jukka imin nännejä Minnan riuhtoessa itseään irti kosketin pillua se oli liukas kuiskasin saanhan nuolla puisteli päätään menib ja maistoin yritti kiemurrella pidin kiinni ja nuolin pojat hieroi tissejä juuresta nänniin ja iminännejä Minnan alkoi täristä työnsin muut sormet sisään mutta en peukaloa Minna ulis koko ajan nousin ja otin hupun alta suukapulan kuiskasin ollaan kilttejä Minna rauhottui, Meidän kuski Sami tuli ilman housuja sanoin kuski ensin laitoin tyynynt Minnan pyllynalle ja kuiskasin nyt saat teiniä, Sami pani voimalla löysäsin jalat Minna sitoi heti Samin jaloillaan kyllä Minnan pillu lotisi kunnolla. Sami laski sisään, Pekka meni paikalle Minna huokasi kun iso kalu painui liukkaasti sisään Pekka sanoi on liukas ja pani voimalla Minnan lantio nousi kuuli kunnon ulina Pekka ei kestänyt pitkään vaan laski sisään haarat oli kunnolla spermassa kuiskasin Minnalle käännytkö huokasi käännyn, käsi irti ja kääntyi heti Jukka pani takaa jonkin aikaa veti pois ja pyllyyn Minna kiljui ei voinut mitään Jukka pani kunnolla Minnan ulvoessa jo halukkaana kun laski sinne menin heti ja panin pyllyyn rikäoli liukas panin sievemmin säälin Minnaa mutta kun tuli tunne panin kunnolla laskin sisään.

Irroitin Minnan kun lähdettiin, Pekka nukkui sikeästi. Minna laittoi kuvan Pekan pyllyssä oli kurkku, viestissä luki siitäs sait.
      myöhemmin Pekka kertoi olin nukahtanut vaimo oli pahalla päällä mutta oli pääsyt irti kun leikittiin sitomista.
      Paljon myöhemmin Minna laittoi viestin tulen kylään. yllätyi kun koko porukka oli minun luona, Minna ei häkeltynyt vaa pyysi kaikkien kalut esille ja imi vuorotellen rinnat ja kasvot oli spermassa, asettyi seljälleen ja jokainen sai naida niin monesti kuin halusi Minna lähti kolmen maissa kotia kuiskas minulle Pekka odottaa tyttöjen illasta ja en anna vaikka kuinka vonkaa kuiskas en voi olen hellä sieltä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      45
      5663
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      320
      5487
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4691
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2521
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      9
      2186
    6. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      1958
    7. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      54
      1955
    8. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      36
      1894
    9. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      34
      1839
    10. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      84
      1762
    Aihe