Kaverin luona kylässä...

VPT

Tämä kertomus on tositarina, joka tapahtui minulle n. 4 vuotta sitten

Oltiin kanssa kaverin ja tämän vaimon luona kylässä. Olen aina halunnut kaverini vaimoa, mutta en koskaan kuitenkaan tehnyt mitään...

Syötiin ja juotiin. Jossain vaiheessa alkoi juomat tulemaan läpi, joten oli tarvetta tyhjentää, mutta wc oli varattu, koska kaverini oli siellä.

Kaverini talossa on myös toinen wc, mutta se on heidän makuuhuoneensa yhteydessä. Kysyin kaverini vaimolta vaivihkaa, saanko käyttää sitä toista wc:tä. Hän sanoi, että tulee katsomaan, että se on ok. Näytti olevan, sanoin, että pärjään kyllä.

Hädän helpotettua aloin tuntea yht'äkkiä kovaa tarvetta runkata, ehkä alkoholilla oli vaikutusta asiaan. Löysin pyykkikorista kaverin vaimon käytetyt pikkuhuosut ja poistuin wc:stä heidän makuuhuoneeseensa. Haistelin pikkuhuosuja ja runkkasin kaluani jonkin aikaa, kun äkkiä kaverini vaimo sanoi, voinko auttaa? Hämmennyin ja aloin nostaamaan housujani, kun hän sanoi voivansa auttaa, jos ollaan nopeita. Sanoin, että ok, ja hän tarttui kädellään kyrpääni ja alkoi runkata sitä hiljalleen edestakaisin. Huokailin, että otatko suihin? Hän sanoi, että vähäksi aikaa, mutta et sitten tule suuhun. Kaverini vaimo imi ja runkkasi kaluani, kun kysyin, että saanko pillua myös? Hän sanoi, että ei voi pettää miestään. Sanoin, että kohta meitä tullaan hakemaan, joten tulen jo. Hän sanoi, että odota, mutta olin niin viimeisilläni, että laukesin hänen kasvoilleen. Nostin housuni ja menin takaisin. Vaimoni odotteli siellä yksinään ja kysyi, että mikä kesti, sanoin että tulikin isompi hätä. Kysyin, että missä muut ovat hän sanoi, ettei tiedä mihin isäntäväki meni. No vähän ajan kuluttua kaverini tuli ja sanoi, että oli "nukahtanut" wessaan. Sanoin, että sattuuhan sitä. Sinä iltana ei tapahtunut muuta, eikä vaimoni eikä kaverini tiedä vieläkään.

Olin aika onnekas, vai?

2

3046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me vuokrattiin kymmenisen vuotta sitten mökki kavereiden kanssa saaristosta ja siellä vainot menivät pienempään makuuhuoneeseen kerross'nkyihin , minä ja kaveri isommalle puolelle. Aamulla kaveri lähti tarpeilleen huussiin ja minun vaimo koiraa pissattamaan. Kaverin vaimo tuli yöpuvussa isommalle puolelle ja riisui sen. Olin kaksikymmentä vuotta himoinnut häntä ja ehkä myös päinvastoin. Otin munani esille ja aloin runkata sitä häntä katsellen.<Hän keimaili ja hyväili tissejään. Pyysin että hän pyllistäisi ja runkkaisi takaa pilluaan, minkä hän tekikin.Menin hänen taakseem ja kysyin saanko työntää sisälle. Odota hetki ja näytä vielä kun runkkaat hän sanoi. Samalla ulko-ovelta kuului että joku oli tulossa. Vedin housut äkkiä ylös ja kaverin vaimo pujahti makuuhuoneeseen.
      Siihen päättyi se seksiokokemus, eikä olla uuteen saatu tilaisuutta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe