..Niin kun latasin tota ton Pako 2. Tuotantokauden ja siinä ei tullu tekstityksii ollenkaa ni latasin ne erikseen netistä.. ne tuli SUB-Muodossa ni nyt kysyisin että miten mä saan ne tekstitykset nyt noihin jaksoihin että ne olis siinä?? Kiitos jo valmiiksi tosi tosi paljon jos osaatte auttaa!!
s2 Tekstitykset
8
1164
Vastaukset
- PB-fani
sun pitää vaihtaa niihin teksteihin sama nimi kuin sillä jaksolla on, mutta jätä siihen se loppuun se sub-pääte, kun siinä jaksossa se on avi-pääte. Toivottavasti tajusit, jos et, niin ei voi sitten mitään. mutta laitetaan esimerkki varmuuden vuoksi
jakson nimi: Prison.Break.S02E16.HDTV.XVID-NoTV.avi
tekstin nimi: Prison.Break.S02E16.HDTV.XVID-NoTV.sub- Pakooo
Entäs ku lataa esim S02E01 jakson tekstitykset ni miks niitä tulee vaikka kuinka monta?? Ja enhän mä voi montaa tiedostoo nimetä samannimisiks..
- PB-fani
Pakooo kirjoitti:
Entäs ku lataa esim S02E01 jakson tekstitykset ni miks niitä tulee vaikka kuinka monta?? Ja enhän mä voi montaa tiedostoo nimetä samannimisiks..
Et sä tarvii niistä, kun yhdet, niitä on vaan niin monta, kun ne on eri suomentajilta, mutta samanlaisia ne on. Eli muutat vain yhteen sen nimen.
- Administrator
PB-fani kirjoitti:
Et sä tarvii niistä, kun yhdet, niitä on vaan niin monta, kun ne on eri suomentajilta, mutta samanlaisia ne on. Eli muutat vain yhteen sen nimen.
Tai sitten vaan yksinkertaisesti lataa Bsplayerin ja toistat leffan ja tekstitykset sillä...
- Pakooo
PB-fani kirjoitti:
Sain ne jo kerran toimimaa mut sit yhtäkkiinoi videot ei ollukkaa enää avi muodossa tai siin lopus ei ainakaalukenu .avi ni mitä nyt teen ku se ei ookkaa avi??
- PB-fani
Pakooo kirjoitti:
Sain ne jo kerran toimimaa mut sit yhtäkkiinoi videot ei ollukkaa enää avi muodossa tai siin lopus ei ainakaalukenu .avi ni mitä nyt teen ku se ei ookkaa avi??
No, mulle ei ole ikinä käynyt noin, mutta voisit kokeilla, että vaihdat sen nimen niin, että kirjoitat siihen sen .avi. Eli hiiren oikea, ja nimeä uudelleen. Jos se ei auta, niin sitten en kyllä tiedä.
- viisas pb-fani
PB-fani kirjoitti:
No, mulle ei ole ikinä käynyt noin, mutta voisit kokeilla, että vaihdat sen nimen niin, että kirjoitat siihen sen .avi. Eli hiiren oikea, ja nimeä uudelleen. Jos se ei auta, niin sitten en kyllä tiedä.
sun pitäis ladata bsplayer ja sielt se yks nappula niin voit lisätä siihen tekstitykset
- ::asdfghjk::
viisas pb-fani kirjoitti:
sun pitäis ladata bsplayer ja sielt se yks nappula niin voit lisätä siihen tekstitykset
itse ainakin katson leffoja ja sarjoja windows mediaplayerillä, mutta siihen piti ladata tälläinen ohjelma kuin divxg400 ja sen saat täältä. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/divxg400.cfm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976