Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

s2 Tekstitykset

Pakooo

..Niin kun latasin tota ton Pako 2. Tuotantokauden ja siinä ei tullu tekstityksii ollenkaa ni latasin ne erikseen netistä.. ne tuli SUB-Muodossa ni nyt kysyisin että miten mä saan ne tekstitykset nyt noihin jaksoihin että ne olis siinä?? Kiitos jo valmiiksi tosi tosi paljon jos osaatte auttaa!!

8

1149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PB-fani

      sun pitää vaihtaa niihin teksteihin sama nimi kuin sillä jaksolla on, mutta jätä siihen se loppuun se sub-pääte, kun siinä jaksossa se on avi-pääte. Toivottavasti tajusit, jos et, niin ei voi sitten mitään. mutta laitetaan esimerkki varmuuden vuoksi

      jakson nimi: Prison.Break.S02E16.HDTV.XVID-NoTV.avi
      tekstin nimi: Prison.Break.S02E16.HDTV.XVID-NoTV.sub

      • Pakooo

        Entäs ku lataa esim S02E01 jakson tekstitykset ni miks niitä tulee vaikka kuinka monta?? Ja enhän mä voi montaa tiedostoo nimetä samannimisiks..


      • PB-fani
        Pakooo kirjoitti:

        Entäs ku lataa esim S02E01 jakson tekstitykset ni miks niitä tulee vaikka kuinka monta?? Ja enhän mä voi montaa tiedostoo nimetä samannimisiks..

        Et sä tarvii niistä, kun yhdet, niitä on vaan niin monta, kun ne on eri suomentajilta, mutta samanlaisia ne on. Eli muutat vain yhteen sen nimen.


      • Administrator
        PB-fani kirjoitti:

        Et sä tarvii niistä, kun yhdet, niitä on vaan niin monta, kun ne on eri suomentajilta, mutta samanlaisia ne on. Eli muutat vain yhteen sen nimen.

        Tai sitten vaan yksinkertaisesti lataa Bsplayerin ja toistat leffan ja tekstitykset sillä...


      • Pakooo
        PB-fani kirjoitti:

        Et sä tarvii niistä, kun yhdet, niitä on vaan niin monta, kun ne on eri suomentajilta, mutta samanlaisia ne on. Eli muutat vain yhteen sen nimen.

        Sain ne jo kerran toimimaa mut sit yhtäkkiinoi videot ei ollukkaa enää avi muodossa tai siin lopus ei ainakaalukenu .avi ni mitä nyt teen ku se ei ookkaa avi??


      • PB-fani
        Pakooo kirjoitti:

        Sain ne jo kerran toimimaa mut sit yhtäkkiinoi videot ei ollukkaa enää avi muodossa tai siin lopus ei ainakaalukenu .avi ni mitä nyt teen ku se ei ookkaa avi??

        No, mulle ei ole ikinä käynyt noin, mutta voisit kokeilla, että vaihdat sen nimen niin, että kirjoitat siihen sen .avi. Eli hiiren oikea, ja nimeä uudelleen. Jos se ei auta, niin sitten en kyllä tiedä.


      • viisas pb-fani
        PB-fani kirjoitti:

        No, mulle ei ole ikinä käynyt noin, mutta voisit kokeilla, että vaihdat sen nimen niin, että kirjoitat siihen sen .avi. Eli hiiren oikea, ja nimeä uudelleen. Jos se ei auta, niin sitten en kyllä tiedä.

        sun pitäis ladata bsplayer ja sielt se yks nappula niin voit lisätä siihen tekstitykset


      • ::asdfghjk::

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe