Helpotusta krapulaan

Tomi-Antti

Mä olen huomannut kumman jutun. Alkoholiton olut auttaa krapulaan. Mieliala kohenee, elimistö rauhoittuu ja olo alkaa parantua, kun kiskoo alkoholittomia oluita. Lisäksi alkoholittomat oluet ovat hyviä (jos tykkää oluesta), niissä ei ole paljoa kaloreita ja aika edullisiakin ovat.

10

4521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hintatietoinen

alkoholiton olut on kalliimpaa kuin keskiolut. Tavallinen kotikalja ajaa saman asian.

• turmellut

makuaistisi. Alkoholittomat oluet ovat pahanmakuisia ja kalliita sekä aivan turhia juomia. Oluessa kuuluu olla alkoholia ja jos alkoholia ei voi juoda, ei pidä juoda olutta lainkaan. Kankkuseen on parasta kylmä kokis, ja se, että ei hanki kankkusta. Itse lopetan ottamisen 4-5 paukun jälkeen, on hyvä olo myös seuravana päivänä, mutta se vaatii selkärankaa... Joskus, muutaman kerran vuodessa kankkunen kuitenkin koittaa, yleenä jonkin kansanjuhlan jälkeen, vappu ja juhannus lienevät yleisimmät.

• R.T

Myös ihan alkoholillinen olut on poikaa krapulaan ja elimistö rauhoittuu.
      Tietysti syytä ottaa rauhallisesti,jos ei ole sen kummempaan ryypiskelyyn aikaa.Eli esimerkiksi on maanantaina töitä krapulan sattuessa sunnuntaille.

• ..........

kunnon huikka kossua ja pala rasvaista makkaraa oikaisee tilannetta kiitettävästi.

• Moneen junaan

Siinä on aina se että mikä sitten on krapula kellekkin. Itse kävin juopotteluputken jälkeen eilen a-klinikalta hakemassa levozinea ja kramppilääkitystä että saa itsensä edes johonkin kuntoon.Ja itse olen näitä:ei kyl uskois et tuollakin on ongelma.Sehän on niin fiksu ja pukeutuukin hyvin.Mut kyllä taas tuntuu että ilman tota klinikan lääkitystä ja omia vanhoja bezoja lähtis henki.

• Ellen.A

maistuu, anteeksi vain ,,, ihan typerältä :/

• lexander

alkoholiton olut on kuin joisi alkoholitonta vodkaa.

• Kiitos!

Kiitos vihjeestäsi, tuota kyllä kokeilen, vaikka haluaisinkin lopettaa viikonloppuryyppääämisen kokonaan.

• Möyyh

...ja vesi ennen nukkumaanmenoa (jos muistaa). Mitä useampi litra sitä parempi :)

• Nunnukka69

auttaa aina.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      58
      4198
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2954
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2653
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2207
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      440
      1815
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      73
      1305
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1287
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      59