Helpotusta krapulaan

Tomi-Antti

Mä olen huomannut kumman jutun. Alkoholiton olut auttaa krapulaan. Mieliala kohenee, elimistö rauhoittuu ja olo alkaa parantua, kun kiskoo alkoholittomia oluita. Lisäksi alkoholittomat oluet ovat hyviä (jos tykkää oluesta), niissä ei ole paljoa kaloreita ja aika edullisiakin ovat.

10

4612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hintatietoinen

alkoholiton olut on kalliimpaa kuin keskiolut. Tavallinen kotikalja ajaa saman asian.

• turmellut

makuaistisi. Alkoholittomat oluet ovat pahanmakuisia ja kalliita sekä aivan turhia juomia. Oluessa kuuluu olla alkoholia ja jos alkoholia ei voi juoda, ei pidä juoda olutta lainkaan. Kankkuseen on parasta kylmä kokis, ja se, että ei hanki kankkusta. Itse lopetan ottamisen 4-5 paukun jälkeen, on hyvä olo myös seuravana päivänä, mutta se vaatii selkärankaa... Joskus, muutaman kerran vuodessa kankkunen kuitenkin koittaa, yleenä jonkin kansanjuhlan jälkeen, vappu ja juhannus lienevät yleisimmät.

• R.T

Myös ihan alkoholillinen olut on poikaa krapulaan ja elimistö rauhoittuu.
      Tietysti syytä ottaa rauhallisesti,jos ei ole sen kummempaan ryypiskelyyn aikaa.Eli esimerkiksi on maanantaina töitä krapulan sattuessa sunnuntaille.

• ..........

kunnon huikka kossua ja pala rasvaista makkaraa oikaisee tilannetta kiitettävästi.

• Moneen junaan

Siinä on aina se että mikä sitten on krapula kellekkin. Itse kävin juopotteluputken jälkeen eilen a-klinikalta hakemassa levozinea ja kramppilääkitystä että saa itsensä edes johonkin kuntoon.Ja itse olen näitä:ei kyl uskois et tuollakin on ongelma.Sehän on niin fiksu ja pukeutuukin hyvin.Mut kyllä taas tuntuu että ilman tota klinikan lääkitystä ja omia vanhoja bezoja lähtis henki.

• Ellen.A

maistuu, anteeksi vain ,,, ihan typerältä :/

• lexander

alkoholiton olut on kuin joisi alkoholitonta vodkaa.

• Kiitos!

Kiitos vihjeestäsi, tuota kyllä kokeilen, vaikka haluaisinkin lopettaa viikonloppuryyppääämisen kokonaan.

• Möyyh

...ja vesi ennen nukkumaanmenoa (jos muistaa). Mitä useampi litra sitä parempi :)

• Nunnukka69

auttaa aina.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1206
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      230
      1200
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1068
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      970
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      963
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      939
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      812
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      809
    Aihe