Voiko herpeksen oireena olla pelkästään nivusten imusolmukkeitten turpoaminen? Minulla on herpes melko varmasti mutta ensimmäisten oireiden jälkeen (7 vuotta sitten) ei ole ollut oikeastaan mitään oireita... Nyt kuitenkin huomasin nivusten imusolmukkeiden hieman turvonneen. Rakkuloita ei ole, eikä muitakaan oireita. Voiko se johtua herpeksestä? Mistä muusta syystä nivusten imusolmukkeet voisivat turvota, ellei HIV:tä lasketa?
Herpes ja imusolmukkeet
3
2988
Vastaukset
- gunter
syitä voivat olla joku paha tulehdus tai imusolmukesyöpä
- Pahatapainen
Kuinka isoja imusolmukkeittein täytyy olla, että voidaan puhua turvotuksesta? Luin juuri jostakin, että laihoilla ihmisillä imusolmukkeet voivat tuntua ihon läpi varsinkin nivusissa, vaikka eivät olisikaan turvoksissa. Mulla on toisella puolella joku herneen kokoinen pitkulainen klöntti ja toisella puolella vähäsen pienempi pyöreä. En tiedä onko niitä ennen ollut, koska en ole tunnustellut.
- verilettu
minulla tuli nyt samalainen "herne" nivuseen, mutta oli rakkuloitakin. Todennäköisesti kyseessä herpes. Onneksi se tulee sinulla noin harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070