Mistä löytyy latex-kangasta?

lateksikangasta tarpeeseen!

Terve!
Mistä voi ostaa latex-kangasta suomesta, joka käy vaatteisiin?
Mitä liimaa, miten värjätään? Näihinkin saa vastata.

Miksi tämä asia tuntuu olevan niin suuri salaisuus? Ei mistään löydy ohjeita ja suurin osa kauppojen valmis asuista on aika mauttomia! Tarttis tehä ite!

10

6088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rubberboy_

Katsos kun tarve on täällä niin vähäistä, ei kenenkään kannata pitää varastoa 'for nothing'. Siksi kumikankaita tarvitsevat hankkivat ne esim täältä
      http://www.fourdrubber.com/index.html

Liimauksessa on omat niksinsä, liimoissa löytyy joku Bostik, numeroa en muista. Kyllä netistä pitäisi löytyä ohjeita, ei tosin suomen kielellä.

Tunnen yhden kaverin, joka on tehnyt itselleen aivan mahtavia asuja, eli kyllä se onnistuu, jos on homma hanskassa, mutta oppirahat siinä voi kyllä joutua maksamaan.

• sama_

teippi on poikaa, sekä maalarinteippi, että kaksipuolinen teippi...

• latex >< PVC

PVC on vinyyliä eli muovia, latex taas kumia. Niillä on vissi ero.

• latexiiiii
    • an expertti

MIKÄLI KYSELELIJÄ TARKOITTAA LATEX KANKAALLA JOUSTAVAA JOKO 100% LUONNONKUMI / TAI KUMISEKOITETTA. SITTEN ON VIELÄ OLEMASSA KUMIKANGASTA JOSSA ON VUORI (KÄYTETÄÄN SUKELLUSPUKUIHIN) OLEN VALMISTANUT LÄHES 16 v. AJAN ITSE KUMIASUNI mm. ENGLANNISSA ON YHTIÖ 4D-RUBBER .AIKOINAAN NEN MYIVÄT PIENIÄKIN MÄÄRIÄ KUMILEVYÄ. SAKSALAINEN GUWI FETISHSTORE MYY VIELÄ PIENIÄKIN ERIÄ. TÄLLÄISET LIIMAUSHOMMAT TÄYTYY OPPIA VÄHÄN KANTAPÄÄN KAUTTA, AINOA KUNNOLLINEN KUMILIIMA ON "REMA TIP TOP Art.-Nr 5050196 SPECIAL VULCANIZING FLUID" LÖYTYY MUKAVISSA 1/4 OSA LITRAN PURKEISSA .ETOLASTA,RENGASLIIKKEISTÄ .MIKÄ TÄRKEÄÄ TÄMÄ LIIMA EI LIUKENE VESIPESUSSA.(KIILTO KUMILIIMA EI KESTÄ VESIPESUA) LISÄKSI TARVITAAN ASETOONIA JOLLA PESTÄÄN LIIMATTAVAT KOHDAT. MYYNTI NIMIKE INTERNET HAULLA ON "RUBBER SHEET" VINKKINÄ VOI SANOA MITÄ PAKSUMPAA KUMI ON SEN ENEMMÄN KÄYTÄ LIIMAA.

• sitähän se tarkoittaa

Ainakin itse kun puhun lateksista niin tarkoitan sitä käsittelemätöntä kumia mitä lateksina markkinoidaan yleensä ja itse pidän sitä aika hankalana materiaaliana kun se tarttuu kiinni ja kaikkea, mutta tämä korjaantuu kloorikäsittelyllä onneksi. Silti kyllä latexin yli pidän ihan perinteisestä käsitellystä kumista jota on mm. kumisaappaissa(siis oikeissa kumisaappaissa niissäkinkun meinaa olla muovia nykyään), kaasunaamareissa yms. Se tuntuu ja näyttää kumille niikun pitääkin, mutta ei ole ongelmallista kuin lateksi. Ominaiskiilto on toki pienempi, mutta sitä varten on silikoniöljyt ja muut. Joillekin tosin lateksin ihoon yms. tarttuminen voi olla se juttu, mutta en itse kyllä ymmärrä sitä kun siitä on vaan haittaa ja sitten leikeissä pelottaa, että sentakia rikkoo/sotkee asunsa pilalle.

• an expertti
        sitähän se tarkoittaa kirjoitti:

Ainakin itse kun puhun lateksista niin tarkoitan sitä käsittelemätöntä kumia mitä lateksina markkinoidaan yleensä ja itse pidän sitä aika hankalana materiaaliana kun se tarttuu kiinni ja kaikkea, mutta tämä korjaantuu kloorikäsittelyllä onneksi. Silti kyllä latexin yli pidän ihan perinteisestä käsitellystä kumista jota on mm. kumisaappaissa(siis oikeissa kumisaappaissa niissäkinkun meinaa olla muovia nykyään), kaasunaamareissa yms. Se tuntuu ja näyttää kumille niikun pitääkin, mutta ei ole ongelmallista kuin lateksi. Ominaiskiilto on toki pienempi, mutta sitä varten on silikoniöljyt ja muut. Joillekin tosin lateksin ihoon yms. tarttuminen voi olla se juttu, mutta en itse kyllä ymmärrä sitä kun siitä on vaan haittaa ja sitten leikeissä pelottaa, että sentakia rikkoo/sotkee asunsa pilalle.

SEKOITETAAN MONIA NIMIKKEITÄ JA YMMÄRRETÄÄN VÄÄRIN. LATEX ON KUMIPUUN MAITIASNESTE ,MISTÄ ALKAA KUMIN VALMISTUS. IHAN AITOA KUMILEVYÄ ON SAATAVISSA MONESTA ERI PAIKASTA EUROOPASSA. SITTEN ON MYYNTIARTIKKELI LATEX SIINÄ ON USEIN KEINOAINETTA MUKANA. AIDON KUMILEVYN JA LATEXLEVYN (SUOMESSA PUHUTAAN KUMI/LATEXI KANGAASTA) EROTTAA KAKSI ASIAA,JOTA EI VÄLTTÄMÄTTÄ HENKILÖ JOLLA EI OLE KOKEMUSTA HUOMAA. ENSINNÄ TUOKSU KUN NUUHKII AITOA KUMIASUA TAI LATEXIASUA HUOMAA ERON. TOINEN ASIA ON SE ETTÄ KYLMÄSSÄ LATEXI KÄY PALJON JÄYKEMMÄKSI. KUMIASUJEN TARTTUMISESTA SEN VERRA ETTÄ AINA KUN PUETAAN KUMIASUT PÄÄLLE NE TALKITAAN SISÄPUOLELTA HYVIN. TALKITSIMEN ESTÄÄ SEN IHOLLELIIMAUTUMISEN TUNTEEN . MINULLA ON PITKÄ KOKEMUS KUMIASUJEN KÄYTÖSTÄ. NUKUN JOSKUS NE YLLÄNI YÖN. OLEN OSTANUT ENGLANNISTA 4D RUBBER NIMISELTÄ VALMISTAJALTA KUMILEVYÄ JA VALMISTANUT OMAT ASUNI LIIMAAMALLA.

• tehdä mullekin
        an expertti kirjoitti:

SEKOITETAAN MONIA NIMIKKEITÄ JA YMMÄRRETÄÄN VÄÄRIN. LATEX ON KUMIPUUN MAITIASNESTE ,MISTÄ ALKAA KUMIN VALMISTUS. IHAN AITOA KUMILEVYÄ ON SAATAVISSA MONESTA ERI PAIKASTA EUROOPASSA. SITTEN ON MYYNTIARTIKKELI LATEX SIINÄ ON USEIN KEINOAINETTA MUKANA. AIDON KUMILEVYN JA LATEXLEVYN (SUOMESSA PUHUTAAN KUMI/LATEXI KANGAASTA) EROTTAA KAKSI ASIAA,JOTA EI VÄLTTÄMÄTTÄ HENKILÖ JOLLA EI OLE KOKEMUSTA HUOMAA. ENSINNÄ TUOKSU KUN NUUHKII AITOA KUMIASUA TAI LATEXIASUA HUOMAA ERON. TOINEN ASIA ON SE ETTÄ KYLMÄSSÄ LATEXI KÄY PALJON JÄYKEMMÄKSI. KUMIASUJEN TARTTUMISESTA SEN VERRA ETTÄ AINA KUN PUETAAN KUMIASUT PÄÄLLE NE TALKITAAN SISÄPUOLELTA HYVIN. TALKITSIMEN ESTÄÄ SEN IHOLLELIIMAUTUMISEN TUNTEEN . MINULLA ON PITKÄ KOKEMUS KUMIASUJEN KÄYTÖSTÄ. NUKUN JOSKUS NE YLLÄNI YÖN. OLEN OSTANUT ENGLANNISTA 4D RUBBER NIMISELTÄ VALMISTAJALTA KUMILEVYÄ JA VALMISTANUT OMAT ASUNI LIIMAAMALLA.

Teetäisin Sinulla mielelläni ihan oikeita kumiasuja, housut stringit paidan tms. Oisko mahdollista?

• käytän
        an expertti kirjoitti:

Latex-asuja ajellessani autolla. Ylennsä käytän stringejä, penisputkea, ihan oikeita kumisia farkkuja ja Hai- tai Kontiosaappaita. Yleensä olen varsin kiihottunut ja mulla seisoo. Haluaisko joku tulla kyytiin? Olisi kivaa, jos joku samoin ajatteleva vaikkapa,nuori nainen, haluaisi istua vieressäni omissa kumisissa/lateksisissa asuissaan. Myös tapaaminen kumiasuun pukeutuneena, ihastelu, keskustelu ja illan viettäminen yhdessä kiinnostaa. Otapa siis yhteyttä, jos tunnet samoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      82
      4206
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3191
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      167
      2566
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1925
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1150
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      862
    Aihe