Voisko joku kertoa, onko olemassa jotain slangi-ilmaisuja rauhoittaville ja piristäville lääkkeille/huumeille. Siis jotain yleisilmaisua. Etsin vastinetta englannin Upper ja Downer -sanoille. Kiitti jos joku viitsii vastata
Rauhoittavat ja piristävät lääkkeet
James
2
3185
Vastaukset
- dasdsa.,.
Hitaat ja nopeet?
- Ex-kokeilija
Piristävät esimerkiksi efedriini tunnetaan nimellä efe,kiksi ym.
Rauhoittavien bentsodiatsepiinien perusnimi on pami kaikkialla suomssa.
Olen kyllä mitä kummempia nimityksiä noille kamoille.Mm.Moxi,vicksi,teemu,hillu,hassu,pore,siniset enkelit,doket,dorkat,kumit,nessut,napit,jyvät,murkut,öhkyt,roippeet,roinat...=) Ja miljoona muuta.
Hyi vittu niille sanon pamit laillisesti vatsas =)
Ja totean katukäyttäjille : APTEEKKI ON OIKEA PAIKKA,JA KELA PITÄÄ HUOLEN ETTEI ANNOKSET MENE YLI!Sillon pistetään hanat kiinni,pysyvästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735