Sademies, Kähärä, Halla-aho, Mattila, Ristola, Välikangas.
Musta sotnia
2
469
Vastaukset
- 3. sortokausi
Kyseiset ehdokkaat ovat "Stolypinin kravatti" Perussuomalaisille!
- Stolypinin kanssa
Lainaus Wikistä Stolypinin toimista:
"Pyrkimyksenä oli antaa vapautta aloitteellisuudelle ja parantaa talouden monimuotoisuutta. Ensimmäisen maailmansodan alkuun ehdittiin muodostaa kaksi miljoonaa yksityistilaa, eli vain yksi viidennes talonpoikaistalouksista. Stolypinin reformin aikana asutettiin Itä- ja Länsi-Siperiaa ja Kaukoidän hedelmällisiä alueita. Itäalueilla alkoi talouskasvu, ja mm. strategisesti tärkeän viljan tuotanto lisääntyi.
Muita uudistuksia tehtiin armeijassa ja virkavaltaa vahvistettiin vähemmistökansojen alueella. Tehdastyöläisille säädettiin jopa sairaus- ja tapaturmavakuutus. Tuotanto kasvoi väestönkasvua nopeammin ja valtion velkaa saatiin lyhennettyä."
Luetellut herrat lienevät samaa mieltä. Hyvä Hesan Kopla - ainesta ja suunta parempaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082