Muistetaan, että vuonna 1992 kansanedustaja Matti Vanhanen (KEPU)esti lisäydinvoiman rakentamisen yli kymmeneksi vuodeksi.
Vanhasta voimme kiittää toistuvista sähkön hinnankorotuksista. Sähkön hinnassa on nk. Vanhas-lisä.
Kiitos mannertenväliselle nahjukselle Matti Vanhaselle tästäkin vähästä!
Sähkön hinnassa Vanhas-lisä
7
566
Vastaukset
- nahjus
Vastusti viidettä reaktoria ja siitä kärsimme miljoonien eurojen ja lukemattomien kuolleiden ja sairastuneiden kasvin ja eläimen ml ihmisen verran joka vuosi.
Miinat menivät populisminsa sekä osittain ymmärtämättömyyden, tietämättömyyden ja taitamattomuuden piikkiin.
Venäjän suhteiden hoito on kuin painajaista. Ei uskalla liikahtaa eikä äänähtääkään.
Turvaa ei voi hakea muuta kuin toiveunista. Natoon ei uskalla edes viitatakaan. - aina samat
mielipiteet, niin jäi kokoomusehdokas eilisessäkin tv.n känä väittelyssä mielipiteineen yksin.
- hemmetistä
sä noita kokoomus juttuja vedät aina esiin, en ole minkään puolueen kannattaja. Olen äänestäjä ja annan ääneni tekojen en lupausten mukaan, koska veronmaksajana olen aina maksumiehenä. Mutta voin jo nyt luvata en Vanhasen tekojen tai tekemättömyyden takia tule keskustalle ääntäni antamaan.
- muös luvata
hemmetistä kirjoitti:
sä noita kokoomus juttuja vedät aina esiin, en ole minkään puolueen kannattaja. Olen äänestäjä ja annan ääneni tekojen en lupausten mukaan, koska veronmaksajana olen aina maksumiehenä. Mutta voin jo nyt luvata en Vanhasen tekojen tai tekemättömyyden takia tule keskustalle ääntäni antamaan.
että kokoomusta en tule koskaan äänestämään.
- oivahärkönen
... Tuomiojan lisä. Tuomiojan ollessa kauppa- ja teollisuusministerinä hyväksyttiin Fortumin johdon älyttömät optioehdot. Niihin aikoihin Suomi myös sitoutuin pohjoismaisiin sähkömarkkinoihin. Seurauksena on ollut, että Fortum on laskuttanut 30 % koko ajan ylihintaa sähköstä. Silti se on Euroopan alhaisinta.
Erikoisesti valtionyhtiön pitäisi keskittyä yleisen edun mukaiseen toimintaan. Niinpä jo pitkän aikaa kauppa-ja teollisuusministerinä toimineen Pekkarisen olisi enemmistöosakkaan, suomen kansan, edustajana pitänyt määrätä hinta alemmaksi.
Niinpä voidaankin ottaa Pekkarinen, mukaan tuon lisän nimeen, siis: Liliuksen-Tuomiojan-Pekkarisen lisä. - on homolisä
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kehitys
http://www.stat.fi/til/ehkh/2006/03/ehkh_2006_03_2006-12-20_kuv_011.html
Näyttäis että sähkönhinnan kehitys on ollut maltillista, v.2003 alussa on jonkinmoinen hyppäys, siinä vaiheessa oli eduskuntavaalit eli liekö sillä ollut vaikutusta hintaan?
Onko nyt tiedossa myös hyppäys heti vaalien jälkeen, toivottavasti ei, koska energian hinnalla suomen taloutta ei kyllä saada kilpailukykyisemmäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566752Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414745- 702514
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411939- 181568
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151279- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117