Maunulan nuorison sekä vanhemman väestön piirissä huumeiden käyttö ja rikollisuus on niin yleistä, että ympäri maunulaa on asetettu valvonta kameroita, eikä niistä huolimatta maunulassa ole turvallista, missä mättää?
MAUNULA
3
2666
Vastaukset
- sietämättömiä Maunulassa
Ai missä mättää? No, kieltolaissa mättää. Kieltolain purkamisella aloittamalla vaikkapa kannabiksen myynti 21 vuotiaille coffeeshopeista tai toisaalta vaikkapa kolmen kasvin kotikasvatus kannabisveroa vastaan purkaisi suurimman osan huumeongelmista, jotka tosiasiassa ovat kieltolain aikaansaamia. Näin Maunulassa ja muualla. Mitkään kamerat eivät pysty vähentämään kieltolain haittoja. Niitä voidaan vähentää vain kieltolain järkevällä purkamisella.
- Piipertäjä05261
Näin on puhut vähän mutta asiaa, Asiahan on niin että kyllä täältä kannattaa lähteä muuttamaan ulkomaille missä se on laillilasta että edes ihmisoikeudet olisi kunnossa, että kyllä nämä Suomen asiat ovat viturallaan ollut jo pitkään mutta siis näin paskasti en minäkään olisi kuvitellut niiden olevan ennenkun palasin todellisuuteen, että kyllä jos tässä jos joku haluaa odotella niin se kestää sen 5-15 vuotta että tonne tulisi edes jotenkuten järkevämpiä päättäjiä eduskuntaan ja se voisi tulla lailliseksi että kyllä tässö vitutus nousee vähemmästäkin kun voi joutua niin sanotusti ongelmiin pahasti itse ennenkun se laillistetaan, että kyllä kaikki huumeet johon ei voi jäädä fyysisesti riippuvaiseksi tai ei aiheuta heti hengenvaaraa pitäisi olla laillilisia ja kuka nyt sanoo ja mitä mutta en edes itse laskisi kannabista huumeksi tuntuu loukkaavalta se kun siitä puhutaan huumena ja aina varmaan tullaan puhumaan että se ei ainakaan miksikään muutu mutta sen vaan sanon että mistä lie kaiken laisia epösikiötä Täällä Suomessa on nykyisin että Perkele kyllä se sydämmestå ottaa kun asialle ei voi tehdään mitään ja tuolla päättäjät istuu kädet ristissä ja tuhlaa verorahoja lie mihin paskaan ja mitä poliisi tekee ottaa kiinni jokaisen pikkurikollisen kun voisi keskittyä oikeisiin rikoksiin, että olen kyllä hyvin hyvin pettynyt tämän maan toiminta malliin VITTU!.
- Anonyymi
Rajametsäntie 32 talossa joku idiootti on naputellut vasaralla tämän helmikuun 17.-18. välisen yön eikä täällä saa ihmiset nukkua.
Otan vastaan tietoja kuka on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2387203Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451355Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka341258Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal50955- 75921
Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.99919Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62897Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38831Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14811- 43783