Vakiossa on harava."Minimitakuu on paras tulos miinus 1, 2 tai 3 ja se tarkoittaa tulosta, jonka kyseinen harava vähintään takaa, jos haravajärjestelmän kaikki kohteet ovat oikein"
Eli vähennetäänkö tuloksesta 1-3 parasta tulosta mitkä toisivat rahaa ?
Vai tuloksesta jotain ?
Vai jotain muuta ?
Eli voisiko joku vääntää rautalangasta mitä tarkoitetaan ?
Kiitos jo etukäteen
Mitä tarkoitaa vakiossa ?
2
1516
Vastaukset 2
- iasdjasijipasdjdiasd
Esim jos pistit "Paras tulos -1"-haravan ja saat vaikka 12 oikein, niin takuu on, että saat vähintään 11 oikein, paitsi hyvällä tuurilla se voi olla 12 myös. Se "vähennys" on sen takia, koska haravat ovat epätäydellisiä järjestelmiä ja maksavat sen takia vähemmän.
Ja jos sulla on paras tulos -2, niin saat 12 oikein tuloksella 10 oikein ja paras tuos -3 niin saat 9 oikein.
JOku muu saa sellittää paremiin - näin juuri
Haravassa takuu ilmoittaa kuinka paljon sinulla on AINAKIN oikein.
Jos sinulla on kaikki 13 kohdetta oikein -3 haravassa, saat AINAKIN 10 oikein, mutta hyvällä tuurilla enemmänkin.
Haravarivit voi tarkastaa joko haravaoppaasta tai Veikkauksen sivuilta Rastipekalla.
Harava on hyvä ja kohtuuhintainen tapa pelata vakioveikkausta. Tietysti jos massia riittää, niin ei kun järjestelmiä pelaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568