Onko TASKURAKETTI KÄÄPIÖ

annan pituus

Siis onko Anna Aubreu lyhytkasvuinen,koska alle 152 senttiset sitä ovat?
Pituuteen nähden luonnottoman iso PÄÄ.

19

2622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsestään

ei finaaliin

• åpo

Anna Abreu on 155cm. pitkä, joten silloin hän ei ole kääpiö.

• se on...

lyhyempi ku minä =)

• on sulonen

mut tarviiko aina hehkuttaa sitä et on pieni.
      Ite oon 151cm muija mut en mainosta pienuuttani kokoajan!

• hehkuttavat,

ovat pituuteensa hirveän tyytymättömiä ja yrittävät selittää itselleen kompensoivia ominaisuuksia. Yleensä tulos on säälittävä, erityisesti, kun päästään jankkaamiseen asti. Oli pituus ihan mikä tahansa, järkevä asenne ja omien taitojen näyttäminen on poikaa.

Kyllä se tyhjä jäähalli tuntuu aivan yhtä isolta parimetrisenkin kuvakulmasta.

• vähintään
        hehkuttavat, kirjoitti:

ovat pituuteensa hirveän tyytymättömiä ja yrittävät selittää itselleen kompensoivia ominaisuuksia. Yleensä tulos on säälittävä, erityisesti, kun päästään jankkaamiseen asti. Oli pituus ihan mikä tahansa, järkevä asenne ja omien taitojen näyttäminen on poikaa.

6cm.korkoja koska olen vain 155pitkä. En ihaile ainakaan omaa lyhyyttäni,mut pakko sopeutua kun ei muuta voi,,ikää 18v. oliskohan kuitenkin aika keksiä tästäkin jotain positiivista,,no ,ehkäpä mun 43kg,painoni on sopivampi tähään pituuteen kuin johonkin 170cm..eikä se ole Annallekaan mikään pahe,jos hakee jotain hyvää pienuudestaan.

• poika (ei siis
        hehkuttavat, kirjoitti:

mies, koska ei ole käynyt armeijaa), siis lyhyt, kalpea, tyttöhiuksinen ja muutenkin säälittävä?

• milloinkaan
        poika (ei siis kirjoitti:

mies, koska ei ole käynyt armeijaa), siis lyhyt, kalpea, tyttöhiuksinen ja muutenkin säälittävä?

kuullut että jokainen ihminen on laulun arvoinen

• .....
        milloinkaan kirjoitti:

Minä olen 156 (enkä kolmatta kymmenettä käyvänä varmaan paljon tästä kasvakaan ;)).

Ainakin itse olen saanut kuulla lähinnä leikkimielistä piruilua koostani melko pitkälti aina. Niin sitä helposti oppii laskemaan leikkiä itsestäänkin, eikä tarkoita sitä, että tahtoisi olla pidempi, tai muuten tuoda asiaa erityisemmin esiin.

• ja olen ollut
        milloinkaan kirjoitti:

livenä kuuntelemassa, kun Veikko Lavi sen lauloi.

• VEIKKO LAVI
        ja olen ollut kirjoitti:

livenä kuuntelemassa, kun Veikko Lavi sen lauloi.

mitä hänestä??????

• että olen ollut
        VEIKKO LAVI kirjoitti:

mitä hänestä??????

kuuntelemassa häntä, kun minulta kysyttiin, että tiedänkö, että jokainen ihminen on laulun arvoinen. Ei sen kummempaa.

• pikkupallero

mä oon myös 155cm...oonks mäki sit taskuraketti? Must se jauhaa sitä sen pienuutta ärsyttävästi, liian yliällö tai sellanen...Ja nyt heti "sä oot kade" ja kaikkee, enkai mä oo koska oon samanpitunen.

• .............................

sehän riittää ku jalat yltää maahan! mitä pahaa pienikokoisuudessa on? mun mielestä just pienikokoiset naiset on parempia. ennemmin 150 senttinen kuin 200 senttinen.. järkiään yli 180 senttiset naiset on sellasia hongankolistajia. anna on JUST hyvän kokonen. paras just tuollaisena! ei tarvi senttiäkään lisää eikä grammaakaan vähempää.

• mitä senteillä on väliä?

Ooho,151 senttisen raivokas tunteenpurkaus.
        Miten tuon voisi muuten tulkita?

Pitkä nainen on upea,lyhyt kipittää säälittävästi,yrittää epätoivoisesti kompensoida pituuttaan venyyttämällä kaulaa,nostamalla äänivölyymiä karjuntaan,hokemalla typerästi: vaikka olen lyhyt ja vaikka olen lyhyt ja pieni........

• ei ole
        mitä senteillä on väliä? kirjoitti:

Ooho,151 senttisen raivokas tunteenpurkaus.
        Miten tuon voisi muuten tulkita?

Pitkä nainen on upea,lyhyt kipittää säälittävästi,yrittää epätoivoisesti kompensoida pituuttaan venyyttämällä kaulaa,nostamalla äänivölyymiä karjuntaan,hokemalla typerästi: vaikka olen lyhyt ja vaikka olen lyhyt ja pieni........

mitään kadehdittavaa! En ole ainakaan tippaakaan kateellinen pygmi-annalle.. mielummin olen tällainen vähän vajaa 170;)

• muuten söötti

Annan etuhampaat on rumat mutta söpö muuten. Vaikuttaa aivan liian nuorelta ja mielestäni alaikärajan pitäisi olla 18 muutenkin, 16v on vielä hirveen lapsellinen ja julkisuus saattaa tehdä ikävät keppost jos kilahtaa hattuun.

• hartiat

..hirmu pienihän anna on mutta hartiat on suhteettoman kaposet

• inspektori

Miettisit vähän mitä kirjoittelet, jos on millä miettiä, vai oletko tosiaan aivokääpiö, niinkuin viestisi perusteella voisi olettaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe