Bilteman ahtimet

KK70

Löytyy uudesta luettelosta.Tekeeköhän mitään,vai onko samaa paskaa kun Bilteman kamat yleensä.Hinnaltaan yllättävän halpoja.Pelkästä hyllynkomistuksesta kummiski kova raha jos on täys paskaa.

3

2204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mattivent

odotan kiihkeästi kuka ostaa ensimmäisen bilteman turbon ja antaa siitä lausunnon, omassa viggenissä on menossa vaihtoon pakopuolen siipi ottaa kiinni kaasua polkaistua kuuluu sisälle vaikka ikkunat on kiinni.

• vikkeni

No viggen leluun menisi ainakin biltema ahdin. Surkeita leuja ovat. mutta kyllä ruotsin maalta jotain hyvääkin voi tulla. ehkä bilteman jarruosat on täyttä paskaa, mutta muuten täysin vertailukelpoisia minkä muun tuottajan kanssa vaan kun otetaan samanhintaiset tuotteet verrattaviksi. Ei kympin jakaria voi verrata 20 jakariin jne... mutta,te kun sieltä vielä ostatte ne halvimmat ja mouhootte että paskaa myy. kyllä se niin on ettei halvalla laadukasta vaan saa

• popo

Biltema ite niitä turboja tekee. eli luultavasti ovat jonku turbotehtaan tekemiä, mutta ehkä hieman niitä enempi tuotannon "susikappaleita". Uskoisin että ihan toimivia, mutta ei varmaan mitään ikuisia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe