Katkennut käsi

drftgyhujyhtgf

Olen katsonut kakkoskauden jaksot 1-17 niin sen äijän käsihän jäi sinne lmäpöpatterin väliin silloin, mutta nyt jaksossa 17 sillä taas oli se, siis missä välissä se on saanut uuden käden?

7

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bagwell

      no se pölli yheltä äijjältä tekokäden jossain jaksossa en vaa muista mikä se oli...

    • suden_tassu

      sen oikee/alkuperänen käsi jäi sinne patterin väliin ja nyt sillä on tekokäsi. En kyllä miekään yhtään muista mistä se sen sai tai missä jaksossa... :/

      • mieltä

        Oliko kuvausmoka mielestänne. Koska käsi oli siinä patterin etureunassa kiinni nippusiteellä niin kuinka T-bag oli sen saanut siirrettyä sinne patterin taakse. Senhän olisi kuulunut jäädä paikalleen, varsinkin kun nippuside näytti olevan vielä siinä kädessä kiinni. Tuskinpa se kiireessä ehti etsiä jotain millä leikata side poikki.


      • Kiki  
        mieltä kirjoitti:

        Oliko kuvausmoka mielestänne. Koska käsi oli siinä patterin etureunassa kiinni nippusiteellä niin kuinka T-bag oli sen saanut siirrettyä sinne patterin taakse. Senhän olisi kuulunut jäädä paikalleen, varsinkin kun nippuside näytti olevan vielä siinä kädessä kiinni. Tuskinpa se kiireessä ehti etsiä jotain millä leikata side poikki.

        Tuossa kohtauksessahan oli juuri se tilanne että on jätetty näyttämättä muutama minuutti välistä, eli kun ovi potkaistaan auki, niin hän ei millään voi siinä kahdessa sekunnissa piiloittaa kättä vaan ja paeta, joten tuossa on taas ollut idioottimainen leikkaus.


      • !!!
        Kiki   kirjoitti:

        Tuossa kohtauksessahan oli juuri se tilanne että on jätetty näyttämättä muutama minuutti välistä, eli kun ovi potkaistaan auki, niin hän ei millään voi siinä kahdessa sekunnissa piiloittaa kättä vaan ja paeta, joten tuossa on taas ollut idioottimainen leikkaus.

        Siis tarkoitatko noilla poisleikkauksilla että sarjasta olisi leikattu pois jotain filmattua. Esim tuossa käden irrotamiskohdassa? Ei varmasti ole, vaan tässä nyt on filmattu juttu niin että on tahallaan jätetty kuvaamatta itsestäänselvä asia. Kun kyseisessä kohtauksessa filmaus loppuu siihen että T-Bag tuijottaa epätoivoisesti kiinniolevaa kättään ja jatkuu siitä että poliisit syöksyvät paikalle oli ainkin minulle itsestäänselvyys että huoneessa ei enää tuolloin ole ketään paikalla. Ei minulle ainakaan tullut mieleen että jotain olis jäänyt filmaamatta. Pitäähän katsjojalle nyt jättää jotain oivallettavaa, ei kaikkea tarvitse näyttää.


      • Niinpä...
        !!! kirjoitti:

        Siis tarkoitatko noilla poisleikkauksilla että sarjasta olisi leikattu pois jotain filmattua. Esim tuossa käden irrotamiskohdassa? Ei varmasti ole, vaan tässä nyt on filmattu juttu niin että on tahallaan jätetty kuvaamatta itsestäänselvä asia. Kun kyseisessä kohtauksessa filmaus loppuu siihen että T-Bag tuijottaa epätoivoisesti kiinniolevaa kättään ja jatkuu siitä että poliisit syöksyvät paikalle oli ainkin minulle itsestäänselvyys että huoneessa ei enää tuolloin ole ketään paikalla. Ei minulle ainakaan tullut mieleen että jotain olis jäänyt filmaamatta. Pitäähän katsjojalle nyt jättää jotain oivallettavaa, ei kaikkea tarvitse näyttää.

        Täällä on tullut jo kiusallisen selväksi että tämä Kiki on ns. "kaikki ei ole kotona" -tyypin malliesimerkki, joten hänelle tosiaan nähtävästi pitää näyttää AIVAN KAIKKI tapahtumat, että jotain ymmärtäisi.

        Säälittävä tapaus.


      • *huah*
        Niinpä... kirjoitti:

        Täällä on tullut jo kiusallisen selväksi että tämä Kiki on ns. "kaikki ei ole kotona" -tyypin malliesimerkki, joten hänelle tosiaan nähtävästi pitää näyttää AIVAN KAIKKI tapahtumat, että jotain ymmärtäisi.

        Säälittävä tapaus.

        Olen samaa mieltä "Niinpä...":n kanssa. Kiki on todellakin säälittävä tapaus!! Ei millään pahalla, mutta se nyt vaan on tosiasia. Olen huomannut, että Kiki on kommentoimassa joka asiaan, vaikka ei sitä itse edes ymmärrä! Että jos jättäisit huomauttelematta kaikesta, kiitos!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe