Ostin riemumielin Karahvin herukkaviinipaketin. Laatikossa luvattiin, että sisältä löytyvät täydelliset ohjeet. Joku lahopää oli kuitenkin unohtanut sujauttaa ohjelappusen pakettiin tai sitten joku älykääpiö oli myöhemmin poistanut kyseisen lappusen sieltä. Nyt minulla on kaikki tarvikkeet ja kemikaalit, mutta en osaa käyttää niitä oikeaoppisesti. Valmistajalla ei ole edes nettisivuja, joten sieltä en voi ohjeita etsiä. Voisikohan joku ystävällinen henkilö laittaa täydellisen ohjeen tänne? Kyseessä on siis Karahvi herukkaviini, mutta kaipa jonkin muunkin merkin ohjeet toimivat...
Ohjeet puuttuvat paketista, Perkele!
2
647
Vastaukset
- Sunnuntaikuski
Ei löytynyt enään samoja ohjeita mutta täältä löytyy jotakin.
http://viinistit.jjhakala.com/kotiviinit.shtml
Kokeile jos näistä olisi jotakin apua.
Toinen vaihtoehto olisi ostaa toinen pakkaus valmiiksi seuraavaa satsia varten.
Varmista jo kaupassa että siellä on sisällä ohjeet,mutta älä hukkaa niitä.Ovat sitten valmiina seuraavaan satsiin.
Muista puhtaus ja riittävä sokerimäärä (väh.6kg)- Ohjeeton Ihminen
Jopa ihminen osaa olla tyhmä! Ei minulle tullut mieleenkään tuollainen oivallus, että olisin ostanut toisen, ohjeilla varustetun paketin... Vilkaisen tuota sivua jonka linkitit, mutta taidan kuitenkin varmuuden vuoksi käydä kipaisemassa toisen samanlaisen paketin. Tuskinpa siinä rahat menevät hukkaan...
Lämmin kiitos sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031703- 681269
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2001130Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511010- 63981
- 42837
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16823