Minun viikkoni 18.02-24.02

paumake

Viikkoni alkoi siten,että menin sairaalaan sunnuntaina.Maanantaina olin noin klo 10 leikkaussalissa. Minulta leikattiin kohtu siellä olleeen myoman takia.Maanantai päivä oli karmaea, selkäydinpuudutuksen vuoksi en tuntenut jalkojani kun vietiin heräämöön, Joka 15 minuutin päästä hurisi verenpainemittari kädessäni ja heräsin.Hoitajat juoksivat ededtakaisin ja puhuivat omia asioitaan joka minusta oli aika outoa. jo leikkaussalissa tapahtui niin. Olin heräämössä neljä tuntia ja sittenvietiin osatolle takaisin. Oksensin kun pääsin osastolle. Siinä vietin sitten koko loppu päivän sängyssä, sekin on rankkaa kun joutuu olemaan koko päivän sängyssä. Tiistain olin osastolla ja nyt on lauantai ja pääsen jo liikkumaan jotenkin. Mutta istuminen ei oikein luonnista. Mutta karmeinta on puolison suhtautuminen sen kerran kun haluaisi hellyyttä ja tarvitsee toista hän juo. Kun tulee töistä heti kaljapullo narahtaa. Ja nyt on rahat tiukilla kun olen saikulla. Vituttaa..

1

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairaus paljastaa todellise...

      Onpa ollut ikäviä kokemuksia ja keskustelua omassakin parisuhteessa aiheesta:" mitä teet kun puolisosi on sairas?" ..keskustelu auttoi jonkin verran meidän tapauksessa. Jos ei olis auttanut olisin jättänyt, sillä pitää suhteessa osata huomioida muutakin kuin itsensä.

      Anyway.. olen sairaanhoitaja opiskelija ja ollut tähän mennessä harjoittelemassa sekä leikkaussalissa että heräämössä (monien muiden osastojen ohella). Ja mitä tulee tuohon omien asioiden puhumiseen, niin porukka salissa/heräämössä tietää yleensä aika tarkkaan mitä tapahtuu seuraavaksi. Joten puhuttavaksi jää vain erilaiset ilmoitusluontoiset asiat, kuten verenvuodon määrä, mitä tarvii hakea varastosta, diatermian säädöt jne. ..eli onko se niin synti puhua mukavia silloin jos ei ole tärkeämpää sanottavaa sillä hetkellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe