Haluan tietää

Laila Patakka

Miksi evopalstalta poistetaan kaikki kiusalliset kysymykset ja ehdottomasti kaikki kritiikki? Palstan sehvu näyttää hyväksyvän vain ja ainoastaan evoilua puoltavat kirjelmät. Onko miekkonen synkkä ateisti? Jos, niin se selittää kaiken.

Mutta asiaan. Olen havainnut, että myös evo-uskikset ovat hyljänneet oman palstansa ilmeisesti ikävystymisen vuoksi. Ei ketään kiinnosta palsta jossa toistetaan joka toisessa viestissä "olen samaa mieltä".

Koska evot ovat pitkälti hakeutuneet tänne uskontojen palstoille niin haluaisin kysyä muutamaa seikkaa teiltä. Käsitellään kuitenkin yksi kerrallaan näitä kiinnostavia kysymyksiä jottei sorruta laajoihin linkityksiin joita te paljon harrastatte koska ette ilmeisesti oikein luota oman kätenne tuotoksiin.

Niin, kertokaapa aluksi miten evojen mielestä kaikki alkoi siis aivan alusta siitä hetkestä eteenpäin jolloin ei ollut mitään? Mitä sanoo asiasta evotietäjät, mikä on nykyinen fakta asiasta johon eniten piireissänne uskotaan?

37

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U. Konen

      Evoteoria ei oikeastaan selitä mistä kaikki alkoi mutta faktaa meillä on siitäkin.

      Kaikki alkoi tyhjästä joka yhtäkkiä muuttui maapalloksi jossa oli hyvät edellytykset elämälle, tämä on fakta joka pian kirjataan yleisesti hyväksytyksi.

      Tuolloin maapallolla ei ollut vielä mitään elollista mutta sitten alkoi tapahtua. Tuli ukkosmyrsky joka synnytti elämän alun.

      Tästä eteenpäin evoluutioteoria selittää kaiken täydellisesti, ilman aukkoja ja täysin todistettavin faktoin ja toistettavin kokein.

      • olin minä

        Kerrattain kun oikein ukkosti olin ulkosalla pällistelemässä. Kotvan päästä salama iski läheiseen kivikkoon niin että pöllähti. Yllätys oli suuri kun kivikko heräsi eloon ja lähti juoksemaan kukin suuntaansa kovasti metelöiden. Silloin ajattelin, että kyllä maailma on kumma paikka ja evoluutio erehtymätön tiede.


    • Hapkidod

      Itse en viitsi evoluutiopalstalla jutella, koska sieltä ei löydä enää paljoa näitä maailmanomistajiksi itseään tituleeraavia Jehovan todistajia, helluntailaisia, mormoneita tai muita käsittämättömän typerää tekstiä kreationismin puolesta suoltavia sontiaismolottajia.

      Evoluutiopalstalla on hyvä olla sheriffi, joka rajoittaa kreationistien roskapostia ja rukoiluskeidaa siedettävästä olemattomaan. Kreationismin palstalla on taas hyvä olla evoluution hyväksyviä henkilöitä jotka oikaisevat hihhulien suoltaman disinformaation.

      Esimerkiksi tälläkin palstalla on taas puitu sitä dinosauruksen pehmytkudosta, mikä on muuntunut kreationistien käsissä laskelmoidusti valheeksi (oikea uutinen ei aivan mennyt niin kuin kressut väittävät). Jos asiaan perehtymätön lukee kreationistien paskavalheita evoluution muka-huijauksista ja ongelmista, niin helposti tämä ajautuu pieneen skeptisyyteen. Parempi niin että täällä on sellaisia henkilöitä jotka osaavat oikaista pahimmat valehtelut ja sanakäännökset jotta suuremmilta aivopesuilta vältyttäisiin.

      Laila Patakka ei myöskään tunnu sisäistävän että evoluution hyväksyminen ei sisällä ateismipakkoa - mistä johtuen Laila taitaa olla joko Jehovan todistaja tai helluntailainen näin karkeasti arvioiden. Esimerkiksi julkisuudessakin usein tavattavat Isä Mitro ja Juhani Pihkala ovat molemmat pappismiehiä (tai piispoja evvk) mutta hyväksyvät evoluution.

      Hämmästyttää kyllä tosiaan näiden uskovaisten kummallinen tapa käsitellä evoluution hyväksyviä ihmisiä kuin vähemmistönä, vaikka tieteellisen maailmankuvan hyväksyy valtaosa maailmasta. Euroopassakin jonkun PISA-tutkimuksen mukaan yli 82% eurooppalaisista nuorista hyväksyy evoluutioteorian ja big bang teorian täysi ja heillä on jopa kattava tieto asiasta.

      Omasta puolestani vastaan että en ole täällä Evoluutio Vs. Pyhä Sota -palstalla ollakseni se disinformaation oikaisija, vaan olen täällä puhtaasti nauttiakseni hihhuleiden kirjoituksista missä yksi toisensa jälkeen nolaa itsensä täydellisesti niin perussivistyksen, logiikan kuin järjenkäytönkin kanssa.

      Hyväksyn tieteellisen maailmankuvan, enkä pidä alle 6000-vuotta vanhaa maailmankaikkeutta, maailmantulvaa tai Yeshuan myyttiä todennäköisenä.

      • Kas näin

        keskustella, vaan ainoastaan ja yksinomaan pilata rakentava keskustelu ja näin estää tiedonkulku heidän omassa päässään. Nyt tämä heidän sisäinen disinformaatiokampanjansa on netin avulla levinnyt normaalijärkisten ihmistenkin ulottuville. Heille tämä on totista totta, ankaraa puolustustaistelua uskonyhteisönsä pitämiseksi johtajiensa hallinnasa, meille taas kepeää iltapuhdetta, eräänlaista hullujen yllyttämistä.


    • ***Miksi evopalstalta poistetaan kaikki kiusalliset kysymykset ja ehdottomasti kaikki kritiikki? Palstan sehvu näyttää hyväksyvän vain ja ainoastaan evoilua puoltavat kirjelmät. Onko miekkonen synkkä ateisti? Jos, niin se selittää kaiken.****

      Evopalstalaisten itsetunto on täysin maissa. Evoluutio uskomukset ovat saaneet kyytiä mennen tullen. Heille on tullut pakkomielle suljetussa yhteisössään tsempata toisiaan tekaistuilla "evotodisteilla". Tuo palsta on tavallaan evolutionistien valmennuspalsta, josta he saavat uskonvahvistusta. Täällä he käyvät tämän tästä ottamassa uskomuksineen selkäsaunoja, jonka jälkeen menevät palstalleen nuolemaan haavojaan.

      ***Mutta asiaan. Olen havainnut, että myös evo-uskikset ovat hyljänneet oman palstansa ilmeisesti ikävystymisen vuoksi. Ei ketään kiinnosta palsta jossa toistetaan joka toisessa viestissä "olen samaa mieltä".***

      Se on vain harha näky, sillä toisinaan he sanovat myös että olet oikeassa niin sen täytyy oletettavasti olla.


      ***Niin, kertokaapa aluksi miten evojen mielestä kaikki alkoi siis aivan alusta siitä hetkestä eteenpäin jolloin ei ollut mitään? Mitä sanoo asiasta evotietäjät, mikä on nykyinen fakta asiasta johon eniten piireissänne uskotaan? ***

      Heitit kyllä pahan. Tuskin evolutionistit itsekään tietävät sitä, mihin valtaosa evolutionisteista uskoo. Siksi heillä on muutama tukisivu josta hakea uskomuksilleen vastinetta, mutta katsotaan mitä he aikaan saavat.

      Siunausta.

    • kertoa mitään

      Kuten huomaat yksikään evosiitti ei halua kertoa mitään koskien kysymystäsi ja se johtuu siitä, etteivät he ole saaneet mistään ohjetta mitä vastata. Itsekseen he eivät kykene sanomaan asiasta yhtään mitään. Myöskään itse evoteoriasta he eivät osaa sanoa itse mitään vaan lainaavat profeettojensa tekstejä joita eivät itse edes ymmärrä. He ovat erikoisen pehmytpäistä väkeä ja heiltä on turha kysellä mitään.

      Evopalstalla he eivät viihdy siksi, että eivät kykene keskustelemaan evoilusta keskenään ellei keskusteluksi lueta viestejä jotka sisältävät pelkkiä linkkejä ja joihin on vastattu; just noin se täytyy olla tyyliin.

      Täällä he viihtyvät vain siksi, että vihaavat ja pelkäävät jumalaan uskovia ja heidän elämänsä ainoa sisältö on pilkata kristittyjä ja muslimeja. Muslimien haukkumista he tosin pyrkivät välttelemään koska he pelkäävät, että ne tulee ja leikkaa hiukan kurkkua auki ja katsovat mitä evosiitti on syönyt kun siitä on tullut niin hullu.

      • Hapkidod

        Äläf muusuta. Me evosiitit ollaan ainoita oikeita ihmsiä ja lisäkki älyktäitä mitä maanpannalal on koskaan ollut. Ateismi ja evosiittinen uskonto ovat ainoita tietteellä tödoisteetua asjoita ja me nauretaan kaikille muiille uskontoihmisille.

        eehehhehhehhehhehhe


      • semmosta
        Hapkidod kirjoitti:

        Äläf muusuta. Me evosiitit ollaan ainoita oikeita ihmsiä ja lisäkki älyktäitä mitä maanpannalal on koskaan ollut. Ateismi ja evosiittinen uskonto ovat ainoita tietteellä tödoisteetua asjoita ja me nauretaan kaikille muiille uskontoihmisille.

        eehehhehhehhehhehhe

        No sinä näytät kyllä edustavan kunnialla seurakuntaasi ja todistat mainiosti kaiken teistä sanotun.


      • Kas näin
        semmosta kirjoitti:

        No sinä näytät kyllä edustavan kunnialla seurakuntaasi ja todistat mainiosti kaiken teistä sanotun.

        kaiken aina samaan nippuun. Nyt voitkin kertoa, että mihin porukkaan itse kuulut, ja sitten sen, että millä perusteella kaikki porukkasi jäsenet kieltävät evoluution olemassaolon.

        Vihje: hellarit raamattu?


      • mutta näin
        Kas näin kirjoitti:

        kaiken aina samaan nippuun. Nyt voitkin kertoa, että mihin porukkaan itse kuulut, ja sitten sen, että millä perusteella kaikki porukkasi jäsenet kieltävät evoluution olemassaolon.

        Vihje: hellarit raamattu?

        Jos kuulut samaan sakkiin tuon tuhnakkeen kanssa niin minulla ei ole sinulle mitään sanottavaa.

        Mutta otappa ja vastaa aloittajalle niin nähdään missä mennään kohdallasi.


      • Kas näin
        mutta näin kirjoitti:

        Jos kuulut samaan sakkiin tuon tuhnakkeen kanssa niin minulla ei ole sinulle mitään sanottavaa.

        Mutta otappa ja vastaa aloittajalle niin nähdään missä mennään kohdallasi.

        on jättää vastaamatta kysymyksiin, jotka paljastaisivat uskovaisen omat ennakkoluulot ja erityisesti hatarat perustelut.

        Mutta yritetään uudestaan: millä perusteella porukkasi kieltää evoluution?


      • näs kain
        Kas näin kirjoitti:

        on jättää vastaamatta kysymyksiin, jotka paljastaisivat uskovaisen omat ennakkoluulot ja erityisesti hatarat perustelut.

        Mutta yritetään uudestaan: millä perusteella porukkasi kieltää evoluution?

        ""Jos kuulut samaan sakkiin tuon tuhnakkeen kanssa niin minulla ei ole sinulle mitään sanottavaa.

        Mutta otappa ja vastaa aloittajalle niin nähdään missä mennään kohdallasi.""

        Vai onko toisiaan kuten tuossa aiemmin sanottiin, ettei teillä ole mihinkään asiaan omaa kantaa vaan ainoastaan valtava linkkivarasto jota tuputatte kaikkialle?


      • Kas näin
        näs kain kirjoitti:

        ""Jos kuulut samaan sakkiin tuon tuhnakkeen kanssa niin minulla ei ole sinulle mitään sanottavaa.

        Mutta otappa ja vastaa aloittajalle niin nähdään missä mennään kohdallasi.""

        Vai onko toisiaan kuten tuossa aiemmin sanottiin, ettei teillä ole mihinkään asiaan omaa kantaa vaan ainoastaan valtava linkkivarasto jota tuputatte kaikkialle?

        Vai eikö se jumalasi anna sinulle riittävästi rohkeutta vastata, että mihin kulttiin kuulut? Kysynpä vielä lisäksi, että missä helluntailaisporukassa tarkemmin ottaen käyt?


      • voi sua raasua
        Kas näin kirjoitti:

        Vai eikö se jumalasi anna sinulle riittävästi rohkeutta vastata, että mihin kulttiin kuulut? Kysynpä vielä lisäksi, että missä helluntailaisporukassa tarkemmin ottaen käyt?

        Kuulut samaan tasoryhmään kuin tuo kaverisi jonka viestiä kommentoin:

        Hapkidod

        ""Äläf muusuta. Me evosiitit ollaan ainoita oikeita ihmsiä ja lisäkki älyktäitä mitä maanpannalal on koskaan ollut. Ateismi ja evosiittinen uskonto ovat ainoita tietteellä tödoisteetua asjoita ja me nauretaan kaikille muiille uskontoihmisille.

        eehehhehhehhehhehhe""

        Minä en kuulu yhteenkään uskontokuntaan, en kretuihin enkä myöskään evosiittiseen seurakuntaan. Niin tyhmää minusta ei tule koskaan kuin voi lukea kaverisi ja sinun kirjoituksista. Teillä ei ole mitään sanottavaa vaan keskitytte vain ja ainoastaan pilkkaamaan kuin heikkolahjaiset lapset muita.

        Mieti tätä tuhnu!


      • Kas näin
        voi sua raasua kirjoitti:

        Kuulut samaan tasoryhmään kuin tuo kaverisi jonka viestiä kommentoin:

        Hapkidod

        ""Äläf muusuta. Me evosiitit ollaan ainoita oikeita ihmsiä ja lisäkki älyktäitä mitä maanpannalal on koskaan ollut. Ateismi ja evosiittinen uskonto ovat ainoita tietteellä tödoisteetua asjoita ja me nauretaan kaikille muiille uskontoihmisille.

        eehehhehhehhehhehhe""

        Minä en kuulu yhteenkään uskontokuntaan, en kretuihin enkä myöskään evosiittiseen seurakuntaan. Niin tyhmää minusta ei tule koskaan kuin voi lukea kaverisi ja sinun kirjoituksista. Teillä ei ole mitään sanottavaa vaan keskitytte vain ja ainoastaan pilkkaamaan kuin heikkolahjaiset lapset muita.

        Mieti tätä tuhnu!

        Onko tarkoituksesi vain häiritä muiden keskustelua?


      • Kas kas
        Kas näin kirjoitti:

        Onko tarkoituksesi vain häiritä muiden keskustelua?

        ""Minä en kuulu yhteenkään uskontokuntaan, en kretuihin enkä myöskään evosiittiseen seurakuntaan. Niin tyhmää minusta ei tule koskaan kuin voi lukea kaverisi ja sinun kirjoituksista. Teillä ei ole mitään sanottavaa vaan keskitytte vain ja ainoastaan pilkkaamaan kuin heikkolahjaiset lapset muita.""

        Mikä tässä on sinulle epäselvää??


      • Kas näin
        Kas kas kirjoitti:

        ""Minä en kuulu yhteenkään uskontokuntaan, en kretuihin enkä myöskään evosiittiseen seurakuntaan. Niin tyhmää minusta ei tule koskaan kuin voi lukea kaverisi ja sinun kirjoituksista. Teillä ei ole mitään sanottavaa vaan keskitytte vain ja ainoastaan pilkkaamaan kuin heikkolahjaiset lapset muita.""

        Mikä tässä on sinulle epäselvää??

        Olet siis yksityisajattelija, joka on aivan itse, ilman mistään hankittua kreationistipropagandaa, tullut siihen johtopäätökseen, että "evosiittisyys" on uskonto? Mites ne muut, jotka uskovat samalla tavalla, ovatko nekin kanssasi samanlaisia "yksityisajattelijoita" XD XD XD XD


      • ole hyvä
        Kas näin kirjoitti:

        Olet siis yksityisajattelija, joka on aivan itse, ilman mistään hankittua kreationistipropagandaa, tullut siihen johtopäätökseen, että "evosiittisyys" on uskonto? Mites ne muut, jotka uskovat samalla tavalla, ovatko nekin kanssasi samanlaisia "yksityisajattelijoita" XD XD XD XD

        kaikkien uskontojen erityispiirre, joka paljastaa ne armotta uskonnoiksi on se mitä sinäkin jatkuvasti teet ja se erityispiirre on muiden uskomusten halventaminen ja pilkkaaminen. se jolla on fakta hallussaan ei ole kiinnostunut siitä mitä muut ajattelevat sillä faktaa vastaan kukaan ei pyristele. missään uskonnossa ei ole siteeksikään faktaa eikä sitä ole evosiittiydessäkään ja siksi sen opetuslapset kuten sinäkin taistelette perinteisten uskontojen keinoin; haukkumalla muita, kilpailevia uskomuksia ja kehumalla omaanne vaikka ette siitä mitään ymmärräkkään.

        en usko että sinä ymmärrät tätä koska et vaikuta varsin älykkäältä kirjoitustesi valossa (mikä muuten on hyvin yleistä juurikin evosiittien keskuudessa) mutta ainahan sitä sopii yrittää.


      • Hapkidod
        Hapkidod kirjoitti:

        Äläf muusuta. Me evosiitit ollaan ainoita oikeita ihmsiä ja lisäkki älyktäitä mitä maanpannalal on koskaan ollut. Ateismi ja evosiittinen uskonto ovat ainoita tietteellä tödoisteetua asjoita ja me nauretaan kaikille muiille uskontoihmisille.

        eehehhehhehhehhehhe

        Tiesin että kreationistit ovat tavan typeriä ihmisiä valmiina valehtelemaan ja vääristelemään asioita uskonnollisen maailmankatsomuksensa edestä, mutta tämä oli pohjannoteeraus että joku dorka oikeasti viitsii käyttää toisen nimimerkkiä ja heittää sillä lokaa!! :D:D:D:DDDDDDDDDDHAHHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!

        Ketä tämän viestin takana oli? Tehdään pikainen päättely. Viestin on voinut kirjoittaa ilmeisesti vain joku joka tuntee nimimerkkini entuudestaan ja tietää että kirjoittelen palstalle usein. Lukuisia tarkoituksellisia kirjoitusvirheitä ja runsas "evosiitin" sanan viljely (kuten myös evoluutioon viittaaminen uskontona). Ja myös tuo "nauretaan kaikille muille uskontoihmisille".

        Arvaus on helppo mutta veikkaisin SUP:pia, koska olen moneen kertaan hänen kanssaan jutellut (tosin ei enää vastaa kysymyksiini tai viesteihini, itq), olen huomautellut paljon hänen kirjoitusvirheistään ja SUP:in kuulee myös usein mainitsevan evoluution uskontona. SUP olisi helppo valinta, ja myös tuntuisi olevan ilmeinen.

        Pitääkö minun oikeasti rekisteröidä nimimerkki jos tämä menee näin lapselliseksi? :-----------DDDD


      • Hapkidod
        Kas näin kirjoitti:

        on jättää vastaamatta kysymyksiin, jotka paljastaisivat uskovaisen omat ennakkoluulot ja erityisesti hatarat perustelut.

        Mutta yritetään uudestaan: millä perusteella porukkasi kieltää evoluution?

        Uskoisin että tässä nyt tuttu kirjoittaja joka ei käytä normaalia tai rekisteröityä nimimerkkiään. Arvaukseni on että henkilö jonka kanssa nyt keskustelet käytti myös nimimerkkiäni puhuakseen paskaa ikään kuin minun suullani, ja nyt sytyttää rakentamansa Hapkidod-olkiukon palamaan viittaamalla "tuhnukkeeseen". :D:D:D:D:D


      • Kas näin
        Hapkidod kirjoitti:

        Uskoisin että tässä nyt tuttu kirjoittaja joka ei käytä normaalia tai rekisteröityä nimimerkkiään. Arvaukseni on että henkilö jonka kanssa nyt keskustelet käytti myös nimimerkkiäni puhuakseen paskaa ikään kuin minun suullani, ja nyt sytyttää rakentamansa Hapkidod-olkiukon palamaan viittaamalla "tuhnukkeeseen". :D:D:D:D:D

        olispa kiva joskus nähdä näitten "keskustelijoiden" pään sisään, että mitä siellä liikkuu. Arvatenkin motiivinsa ovat niin äärimmäisen alhaiset, että syntyisi samantien flashback jonnekin viisivuotiaan moraaliseen elämään :)


      • hupsu hemmo
        Hapkidod kirjoitti:

        Tiesin että kreationistit ovat tavan typeriä ihmisiä valmiina valehtelemaan ja vääristelemään asioita uskonnollisen maailmankatsomuksensa edestä, mutta tämä oli pohjannoteeraus että joku dorka oikeasti viitsii käyttää toisen nimimerkkiä ja heittää sillä lokaa!! :D:D:D:DDDDDDDDDDHAHHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!

        Ketä tämän viestin takana oli? Tehdään pikainen päättely. Viestin on voinut kirjoittaa ilmeisesti vain joku joka tuntee nimimerkkini entuudestaan ja tietää että kirjoittelen palstalle usein. Lukuisia tarkoituksellisia kirjoitusvirheitä ja runsas "evosiitin" sanan viljely (kuten myös evoluutioon viittaaminen uskontona). Ja myös tuo "nauretaan kaikille muille uskontoihmisille".

        Arvaus on helppo mutta veikkaisin SUP:pia, koska olen moneen kertaan hänen kanssaan jutellut (tosin ei enää vastaa kysymyksiini tai viesteihini, itq), olen huomautellut paljon hänen kirjoitusvirheistään ja SUP:in kuulee myös usein mainitsevan evoluution uskontona. SUP olisi helppo valinta, ja myös tuntuisi olevan ilmeinen.

        Pitääkö minun oikeasti rekisteröidä nimimerkki jos tämä menee näin lapselliseksi? :-----------DDDD

        Jos olisit rekisteröitynyt niin olisit jo poistanut röpellyksesi. Niin ne vaan todelliset sisälmykset tulee esiin, ennemin tai myöhemmin.


      • Kas näin
        ole hyvä kirjoitti:

        kaikkien uskontojen erityispiirre, joka paljastaa ne armotta uskonnoiksi on se mitä sinäkin jatkuvasti teet ja se erityispiirre on muiden uskomusten halventaminen ja pilkkaaminen. se jolla on fakta hallussaan ei ole kiinnostunut siitä mitä muut ajattelevat sillä faktaa vastaan kukaan ei pyristele. missään uskonnossa ei ole siteeksikään faktaa eikä sitä ole evosiittiydessäkään ja siksi sen opetuslapset kuten sinäkin taistelette perinteisten uskontojen keinoin; haukkumalla muita, kilpailevia uskomuksia ja kehumalla omaanne vaikka ette siitä mitään ymmärräkkään.

        en usko että sinä ymmärrät tätä koska et vaikuta varsin älykkäältä kirjoitustesi valossa (mikä muuten on hyvin yleistä juurikin evosiittien keskuudessa) mutta ainahan sitä sopii yrittää.

        Eikä tieteellinen menetelmä pilkkaa ketään.

        Muuten, näet varmaan tuossa alempana Hapkidodin kommentit? Jos sinä olet syyllinen tähän venkoiluun, niin enpä voi muuta kuin toivottaa sinut uskontosi alimpaan helvettiin, moraalivammainen kressuluuseri.


      • Kas näin
        hupsu hemmo kirjoitti:

        Jos olisit rekisteröitynyt niin olisit jo poistanut röpellyksesi. Niin ne vaan todelliset sisälmykset tulee esiin, ennemin tai myöhemmin.

        halveksuntani kaltiaisiasi kohtaan syveni entisestään.


      • näin on...
        Kas näin kirjoitti:

        Eikä tieteellinen menetelmä pilkkaa ketään.

        Muuten, näet varmaan tuossa alempana Hapkidodin kommentit? Jos sinä olet syyllinen tähän venkoiluun, niin enpä voi muuta kuin toivottaa sinut uskontosi alimpaan helvettiin, moraalivammainen kressuluuseri.

        Tieteellinen menetelmä tuskin ketään pilkkaa mutta miksi sinä sen kannattajana sitten niin teet? Miksi et ole tyytyväinen omassa uskossasi ja anna muiden uskoa mihin he haluavat? Miksi katsot oikeudeksesi sanoa muille mikä on oikein ja mikä väärin? Onko evosiittiys suvaitsematon uskonto? Toinen vaihtoehto on tietysti se, että olet samalla ateisti ja sen uskonnollista luonnetta ei kiistä kukaan sen jälkeen kun ateistien liiton tai ry.n puheenjohtaja oikein tv.ssä ja lehdessä meuhkasi loppukesästä ateismin olevan uskonto uskontojen joukossa.

        Minä en ole vastuussa kavereidesi tuherruksista, kysele siltä itseltään mikä siihen meni.


      • Hapkidod
        hupsu hemmo kirjoitti:

        Jos olisit rekisteröitynyt niin olisit jo poistanut röpellyksesi. Niin ne vaan todelliset sisälmykset tulee esiin, ennemin tai myöhemmin.

        Eli siis sinä kirjoitit sen sonnan nimimerkilläni? Turhankin selvää. :D:D:D:DD

        Eiköhän tuosta näe jo sokeakin poskellaan etten ole tekstiä kirjoittanut, mitä syitä minulla olisi evoluutiota haukkua uskonnoksi tai käyttää siitä hyvinkin kreationistista ilmaisua - "evosiitintä"?

        Mutta minulle se on yksi paskan maku jos kreationistit alentuvat näin tekemään, tämä pohjannoteeraus vain jaksaa naurattaa. :--D


      • hupsu hemmo
        Kas näin kirjoitti:

        halveksuntani kaltiaisiasi kohtaan syveni entisestään.

        Mitä tarkoitat? Pitäisikö minun ryhtyä kehumaan tuota röpeltäjää?


      • Hapkidod
        Kas näin kirjoitti:

        olispa kiva joskus nähdä näitten "keskustelijoiden" pään sisään, että mitä siellä liikkuu. Arvatenkin motiivinsa ovat niin äärimmäisen alhaiset, että syntyisi samantien flashback jonnekin viisivuotiaan moraaliseen elämään :)

        Kreationistit (yleistämättä täytyy sanoa että vain jotkut) itse ovat joskus sanoneet että rakkaus Jeesukseen tj. vaatii lapsen uskoa.

        Helkkarin lapsellisia ainakin joo. :D


      • Kas näin
        näin on... kirjoitti:

        Tieteellinen menetelmä tuskin ketään pilkkaa mutta miksi sinä sen kannattajana sitten niin teet? Miksi et ole tyytyväinen omassa uskossasi ja anna muiden uskoa mihin he haluavat? Miksi katsot oikeudeksesi sanoa muille mikä on oikein ja mikä väärin? Onko evosiittiys suvaitsematon uskonto? Toinen vaihtoehto on tietysti se, että olet samalla ateisti ja sen uskonnollista luonnetta ei kiistä kukaan sen jälkeen kun ateistien liiton tai ry.n puheenjohtaja oikein tv.ssä ja lehdessä meuhkasi loppukesästä ateismin olevan uskonto uskontojen joukossa.

        Minä en ole vastuussa kavereidesi tuherruksista, kysele siltä itseltään mikä siihen meni.

        ja koska itsekin myönnät että tieteellinen menetelmä ei pilkkaa ketään, sinun on myös myönnettävä että evoluutioteoria ei pilkkaa ketään.

        Tai sitten esität todisteet, miten evoluutioteoria pilkkaa jotakin. Et ole muuten kertonut sitäkään, että mitä se oikein pilkkaa.

        Koska väität olevasi yksityisajattelija, odottelen mielenkiinnolla ajatuksiasi. Nehän eivät silloin voi mitenkään olla samanlaisia kuin kreationistien vakiokommentit, vai mitä?


      • Kas näin
        hupsu hemmo kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Pitäisikö minun ryhtyä kehumaan tuota röpeltäjää?

        uskontosi sinulle mitä tahansa?


      • Kas näin
        Hapkidod kirjoitti:

        Kreationistit (yleistämättä täytyy sanoa että vain jotkut) itse ovat joskus sanoneet että rakkaus Jeesukseen tj. vaatii lapsen uskoa.

        Helkkarin lapsellisia ainakin joo. :D

        tai ehkä eivät halua, lapsen ominaisuuksia kummatkin :)


      • Hapkidod
        Kas näin kirjoitti:

        tai ehkä eivät halua, lapsen ominaisuuksia kummatkin :)

        Lukutaidottomuus ainakin selittäisi minkä vuoksi kavereilla tuntuu olevan aina jokseenkin vinksahtaneita tulkintoja Raamatusta - ainakin näin pakanallisen maallikon silmin minusta jakeet joissa esim. Jumalan kerrotaan nauttivan hänelle osoitetuista eläin- ja ihmisuhreista voidaan vain tulkita yhdellä tavalla.

        http://skepticsannotatedbible.com/

        Tuolla voit valita sivun oikeanpuolimmaisesta laatikosta aihepiirin (suosittelen Cruelty & Violencea) ja katsoa mitä kaikkea kliffaa toi pyhä spoke niiq sisältää. ^^


      • Hapkidod
        Hapkidod kirjoitti:

        Lukutaidottomuus ainakin selittäisi minkä vuoksi kavereilla tuntuu olevan aina jokseenkin vinksahtaneita tulkintoja Raamatusta - ainakin näin pakanallisen maallikon silmin minusta jakeet joissa esim. Jumalan kerrotaan nauttivan hänelle osoitetuista eläin- ja ihmisuhreista voidaan vain tulkita yhdellä tavalla.

        http://skepticsannotatedbible.com/

        Tuolla voit valita sivun oikeanpuolimmaisesta laatikosta aihepiirin (suosittelen Cruelty & Violencea) ja katsoa mitä kaikkea kliffaa toi pyhä spoke niiq sisältää. ^^

        Enkku päässyt ruostumaan - siis SENSE, ei Sence. =^_^=


      • Hapkidod kirjoitti:

        Eli siis sinä kirjoitit sen sonnan nimimerkilläni? Turhankin selvää. :D:D:D:DD

        Eiköhän tuosta näe jo sokeakin poskellaan etten ole tekstiä kirjoittanut, mitä syitä minulla olisi evoluutiota haukkua uskonnoksi tai käyttää siitä hyvinkin kreationistista ilmaisua - "evosiitintä"?

        Mutta minulle se on yksi paskan maku jos kreationistit alentuvat näin tekemään, tämä pohjannoteeraus vain jaksaa naurattaa. :--D

        Ja vieläpä pahemman kerran.LOL


      • Kannattaisi ainakin yrittää salata moiset omituisuudet, mutta ei, nämä pitävät moista älyttömyyttä kunnia asiana. LOL


    • Kake 2

      Nykytietämyksen mukaan tyhjää ei ole olemassa eli ei ole myöskään ollut hetkeä jolloin ei ole mitään. Kvanttifluktuaation takia tyhjiössäkin syntyy hiukkasia, jolloin tyhjiö ei tarkalleen ottaen ole enää tyhjä.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kvanttifluktuaatio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1570
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1039
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      829
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      742
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      699
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    8. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      636
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      634
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      605
    Aihe