Kallistunut vakion rivimaksu näkyi myös vaihdossa
hyvin samansuuntaisena.
vaihto kierros 07/2007 oli.....841 125 e
vaihto kierros 08/2007 oli...1 052 867 e
eli kasvua tuli noin 25,17 % 211 742 e
Eli näyttää siltä ettei vielä pelaaminen ainakaan
lisääntynyt, vaihto vaan.
Vakion vaihto
Dieselmopo
2
698
Vastaukset
- kierrosta
Miksi ihmeessä jotkut pelas tän viikon vakioo?Tää oli tiedossa,että tulee jälleen helppo rivi,mutta jotkut ei vain näyttänyt tajuavan,kun piti rahojaan sinne upottaa!!!!!!!!!
- leedsunited
...vaihtaa kotimaisen firman vakiosta nettifirmojen supertotoon?
mitä laskin, niin noissa on huimaavasti korkeampi palautus% kuin veikalla - voi vaikka itse laskea sen kun voitonjaossa näytetään selvästi kuinka monta ja minkä suuruista voittoa on napsahtunut pelaajille. voittosummia on sitten helppo verrata liikevaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645