Kallistunut vakion rivimaksu näkyi myös vaihdossa
hyvin samansuuntaisena.
vaihto kierros 07/2007 oli.....841 125 e
vaihto kierros 08/2007 oli...1 052 867 e
eli kasvua tuli noin 25,17 % 211 742 e
Eli näyttää siltä ettei vielä pelaaminen ainakaan
lisääntynyt, vaihto vaan.
Vakion vaihto
Dieselmopo
2
748
Vastaukset 2
- kierrosta
Miksi ihmeessä jotkut pelas tän viikon vakioo?Tää oli tiedossa,että tulee jälleen helppo rivi,mutta jotkut ei vain näyttänyt tajuavan,kun piti rahojaan sinne upottaa!!!!!!!!!
- leedsunited
...vaihtaa kotimaisen firman vakiosta nettifirmojen supertotoon?
mitä laskin, niin noissa on huimaavasti korkeampi palautus% kuin veikalla - voi vaikka itse laskea sen kun voitonjaossa näytetään selvästi kuinka monta ja minkä suuruista voittoa on napsahtunut pelaajille. voittosummia on sitten helppo verrata liikevaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831150Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2791023Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105884
- 100829
- 73818
- 108692
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11498