Oltiin 16-vuotiata, molemmat, ja umpirakastuneita. Ja aina oli Magic- tai mitä magiakortsuja ne nyt on "seksiä" harjoiteltaessa. Aina saman merkkisiä (?) Ikinä ne ei mahtunu kunnolla pojan päälle tai hajosi kesken "leikin". Silloisella poikaystävällä ja entisellä avomiehellä oli ihan "normi" vehje ei pieni eikä iso. olemme edelleen ystäviä, vuosien jälkeen ja nauramme asialle. Jotenki ne taisi olla eniten mainostettuja ja halpoja ehkäisytarvikkeita. Ihmettelen vieläkin kuka niitä ostaa, pennut ilmapalloiksiko? Tai sitten on ajat muuttuneet.
Että semmonen moka, en tiedä olisko palstan vaihto paikallaan.
Tapahtui teininä
seksiä harjoiteltiin
4
4020
Vastaukset
- höpöhpö
Vaihda vaan, niitä on myös äitiyspakkauksessa.
- lovetti
90-luvulla ei kortsua saanut rikki sitten niin mitenkään,kattelin tässä justiinsa sellaista törttöilyä,eikä hajonnut!
- isä tahtomattaan
vittu oon isä
- pieni pili
mua luultiin tytöksi vaikka laskin housut alas. PS olen mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166