Saataisiin nyt ainakin hävetä jos Tuiskuttaja osallistuisi euroviisiuhin. No ainakin kaikilta pennuilta olis tullut äänet.
Misei Tuisku voittanut idols kilpailua?
9
719
Vastaukset
- njkubh
Ei yhtään tarvitsisi hävetä. Anttihan voisi kisan voittaaki jos kaikkien muidenki maiden "pennut" äänestäisi Anttia. :)
- mievain
No sittenhän ois suomi voinukki voittaa ku kaikki "pennut" sitä olis äänestäny, ja varmasti vähän isommat ja vanhemmatkin "pennut" , että turha siinä valitella, itse et ainakaan siellä pärjäisi.. eikä me muutkaan..
- Laila-Kyllikki
tarttui miestuomaria sieltä, väitetään...
- Musiikista nauttiva
Kysymykseesi vastaan :
Koska Hanna Pakarinen on upea ja karismaattinen esiintyjä ja Jani Wickholm ei laula nuotin vierestä.
Näihin ei Antti Tuisku kykene. - Henna vähätiitto
Moi Antti tuisku minä haluaisin nähdä sinut täälä Haapajärvellä jos sulle passa. t.Henna vähätiitto.
- koskaan
taida osallistuu euroviisukarsintoihin, kun mä luin parivuotta vanhaa mixiä ja se sano ettei menisi siihen vaikka oiskin mahdollisuus.
- euroviisuissa
koskaan kirjoitti:
taida osallistuu euroviisukarsintoihin, kun mä luin parivuotta vanhaa mixiä ja se sano ettei menisi siihen vaikka oiskin mahdollisuus.
joutus laulaan livenä!
euroviisuissa kirjoitti:
joutus laulaan livenä!
koska kyllä se osaa laulaa.
ANTTI OSAA LAULAA.
Ja kuulostaa hyvältä livenä- Tulet tänne
noviisori kirjoitti:
koska kyllä se osaa laulaa.
ANTTI OSAA LAULAA.
Ja kuulostaa hyvältä livenäväittämään moista ******.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599718K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1775491Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565099PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *674769- 1892288
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122199Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001809- 901517
- 211431
- 411103