Saataisiin nyt ainakin hävetä jos Tuiskuttaja osallistuisi euroviisiuhin. No ainakin kaikilta pennuilta olis tullut äänet.
Misei Tuisku voittanut idols kilpailua?
9
725
Vastaukset
- njkubh
Ei yhtään tarvitsisi hävetä. Anttihan voisi kisan voittaaki jos kaikkien muidenki maiden "pennut" äänestäisi Anttia. :)
- mievain
No sittenhän ois suomi voinukki voittaa ku kaikki "pennut" sitä olis äänestäny, ja varmasti vähän isommat ja vanhemmatkin "pennut" , että turha siinä valitella, itse et ainakaan siellä pärjäisi.. eikä me muutkaan..
- Laila-Kyllikki
tarttui miestuomaria sieltä, väitetään...
- Musiikista nauttiva
Kysymykseesi vastaan :
Koska Hanna Pakarinen on upea ja karismaattinen esiintyjä ja Jani Wickholm ei laula nuotin vierestä.
Näihin ei Antti Tuisku kykene. - Henna vähätiitto
Moi Antti tuisku minä haluaisin nähdä sinut täälä Haapajärvellä jos sulle passa. t.Henna vähätiitto.
- koskaan
taida osallistuu euroviisukarsintoihin, kun mä luin parivuotta vanhaa mixiä ja se sano ettei menisi siihen vaikka oiskin mahdollisuus.
- euroviisuissa
koskaan kirjoitti:
taida osallistuu euroviisukarsintoihin, kun mä luin parivuotta vanhaa mixiä ja se sano ettei menisi siihen vaikka oiskin mahdollisuus.
joutus laulaan livenä!
euroviisuissa kirjoitti:
joutus laulaan livenä!
koska kyllä se osaa laulaa.
ANTTI OSAA LAULAA.
Ja kuulostaa hyvältä livenä- Tulet tänne
noviisori kirjoitti:
koska kyllä se osaa laulaa.
ANTTI OSAA LAULAA.
Ja kuulostaa hyvältä livenäväittämään moista ******.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104718- 35587
- 35587
- 47583
- 40575
- 29572
- 50550
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34547- 35474