Saataisiin nyt ainakin hävetä jos Tuiskuttaja osallistuisi euroviisiuhin. No ainakin kaikilta pennuilta olis tullut äänet.
Misei Tuisku voittanut idols kilpailua?
9
629
Vastaukset
- njkubh
Ei yhtään tarvitsisi hävetä. Anttihan voisi kisan voittaaki jos kaikkien muidenki maiden "pennut" äänestäisi Anttia. :)
- mievain
No sittenhän ois suomi voinukki voittaa ku kaikki "pennut" sitä olis äänestäny, ja varmasti vähän isommat ja vanhemmatkin "pennut" , että turha siinä valitella, itse et ainakaan siellä pärjäisi.. eikä me muutkaan..
- Laila-Kyllikki
tarttui miestuomaria sieltä, väitetään...
- Musiikista nauttiva
Kysymykseesi vastaan :
Koska Hanna Pakarinen on upea ja karismaattinen esiintyjä ja Jani Wickholm ei laula nuotin vierestä.
Näihin ei Antti Tuisku kykene. - Henna vähätiitto
Moi Antti tuisku minä haluaisin nähdä sinut täälä Haapajärvellä jos sulle passa. t.Henna vähätiitto.
- koskaan
taida osallistuu euroviisukarsintoihin, kun mä luin parivuotta vanhaa mixiä ja se sano ettei menisi siihen vaikka oiskin mahdollisuus.
- euroviisuissa
koskaan kirjoitti:
taida osallistuu euroviisukarsintoihin, kun mä luin parivuotta vanhaa mixiä ja se sano ettei menisi siihen vaikka oiskin mahdollisuus.
joutus laulaan livenä!
euroviisuissa kirjoitti:
joutus laulaan livenä!
koska kyllä se osaa laulaa.
ANTTI OSAA LAULAA.
Ja kuulostaa hyvältä livenä- Tulet tänne
noviisori kirjoitti:
koska kyllä se osaa laulaa.
ANTTI OSAA LAULAA.
Ja kuulostaa hyvältä livenäväittämään moista ******.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727093
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes662831- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661379Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3641332- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181196Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988