Saataisiin nyt ainakin hävetä jos Tuiskuttaja osallistuisi euroviisiuhin. No ainakin kaikilta pennuilta olis tullut äänet.
Misei Tuisku voittanut idols kilpailua?
9
720
Vastaukset
- njkubh
Ei yhtään tarvitsisi hävetä. Anttihan voisi kisan voittaaki jos kaikkien muidenki maiden "pennut" äänestäisi Anttia. :)
- mievain
No sittenhän ois suomi voinukki voittaa ku kaikki "pennut" sitä olis äänestäny, ja varmasti vähän isommat ja vanhemmatkin "pennut" , että turha siinä valitella, itse et ainakaan siellä pärjäisi.. eikä me muutkaan..
- Laila-Kyllikki
tarttui miestuomaria sieltä, väitetään...
- Musiikista nauttiva
Kysymykseesi vastaan :
Koska Hanna Pakarinen on upea ja karismaattinen esiintyjä ja Jani Wickholm ei laula nuotin vierestä.
Näihin ei Antti Tuisku kykene. - Henna vähätiitto
Moi Antti tuisku minä haluaisin nähdä sinut täälä Haapajärvellä jos sulle passa. t.Henna vähätiitto.
- koskaan
taida osallistuu euroviisukarsintoihin, kun mä luin parivuotta vanhaa mixiä ja se sano ettei menisi siihen vaikka oiskin mahdollisuus.
- euroviisuissa
koskaan kirjoitti:
taida osallistuu euroviisukarsintoihin, kun mä luin parivuotta vanhaa mixiä ja se sano ettei menisi siihen vaikka oiskin mahdollisuus.
joutus laulaan livenä!
euroviisuissa kirjoitti:
joutus laulaan livenä!
koska kyllä se osaa laulaa.
ANTTI OSAA LAULAA.
Ja kuulostaa hyvältä livenä- Tulet tänne
noviisori kirjoitti:
koska kyllä se osaa laulaa.
ANTTI OSAA LAULAA.
Ja kuulostaa hyvältä livenäväittämään moista ******.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544826
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774328- 1333993
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493721Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793538- 1003088
- 542915
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172534