Vai ei muka Origin of species osaa ennustaa mitään?
Sieltä löytyy
Saksan valtiopäivätalon 33 palo ja
Maailmansodan ennustus, Yitzhak Rabinin salamurhan ennustus ja salamurhaajan nimi kuten myös J.F.Kennedyn salamurha, ajankohta ja ampuja(Lee Harway Oswald).
http://www.stellaralchemy.com/origin_codes/index.html
Yhdestä kohdasta löytyy tämä natsi-saksan keskeinen tapahtumasarjaennuste:
"Reichstag, Fire, Burn, Arson, Three, Three, WWII, Death"
Toisesta kohtaa taas tämä Yigalin toteuttama Rabinin salamurha:
"Yigal, Amir, Assassin, Rabin, Tel, Aviv, Middle, East"
Linkeistä lisää ennustuksia
Osaako edes Raamattu ennustaa noin tarkasti ?
t.MrKAT ;)
Darwin oli suuri ennustaja !
4
445
Vastaukset
- Kas näin
milloin kreationismista päästään eroon :)
- NäinSeOn
Siellä kerrotaan, että milloin evolutionismista päästään eroon.
Siis silloin, kun löydetään biologinen järjestelmä, joka ei ole voinut kehittyä vähittäisten parannusten kautta.
Nykyään tiedetään jo useita sellaisia järjestelmiä, ja määrä vain kasvaa. - rohveetta
NäinSeOn kirjoitti:
Siellä kerrotaan, että milloin evolutionismista päästään eroon.
Siis silloin, kun löydetään biologinen järjestelmä, joka ei ole voinut kehittyä vähittäisten parannusten kautta.
Nykyään tiedetään jo useita sellaisia järjestelmiä, ja määrä vain kasvaa.Nimeäisitkö jonkun sellaisen järjestelmän, joka ei ole voinut kehittyä vähittäisten parannusten kautta?
- Niniwrad
Ilmankos profetiat paukkuvat kun oli pappismies ja väittämän mukaan oikein hihhuloitui ennen kuolemaansa.
Ei ole toivo jopa joidenkin pappienkin pelastumisesta mahdoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886