Katselin 3.4 missionin lähetystä ja joku kertoi siinä jostain henkilöstä ketä halusi tietää ketä on tuleva vaimonsa ja pyysi herraa kertomaan tämän hänelle unessa. Ajattelin että kysyn herralta että näytä minulle unessa että miksi en ole saanut vastausta rukouksiin ja näin unessa kun olin kirkossa
polvillani ja pappi tutki päätäni ja näki siellä jotain pentagrammeja
ja sanoi että piru on kironnut sinut ja rukoili
puolestani ja kirous lähti pois
Ja joku vastasi mulle foorumilla näin:
On olemassa voimakkaita esirukoilijoita ja niitä jotka ovat saaneet oikein kutsun siihen tehtävään,-et satu tuntemaan ketään sellaista.
Eli onko näitä?
Tarttisin rukouapua.
Onko voimakkaita esirukoilijoita
10
764
Vastaukset
- voitto ramu
Ei piru ole sinua kironnut, turvaa Jeesukseen , hänestä löydät turvan
- Eemeli
Voinko saada esirukousta että paranisin vakavasta sairaudesta....
- voitto.ramu
et... Lääkärit parantavat sinut sairauksista jotka Jumala on sinulle suonut. Varo Jumalaa älä usko.
- hoijaa
Tulit sitten taas tännekkin tuon saman jutun kanssa.Koeta nyt löytää asiaa jostain muustakin,tuo alkaa olla jo aika puhki kulunut.
- herää,että
onko tämä ketjukirje vai kenties joku uusi virus,kun ei tunnu eroon pääsevän sitten millään?
- Lukihäiriöinen
Tiedän, että olet vaikeuksissa olet Jeesuksen Veren turvassa ja esirukouksessani.
Älä pelkää tätä unta levotu, kaikki on kohdallaan.
Sinähän etsit totuutta ja totus tekee sinusta vapaan.- voitto.ramu
"Veret tyrvassa?" Kannttaa mennä lääkäriin jos olet veret turvillesi saanut.
- tupuna10
Jeesuksen Nasarettilaisen nimeen. Kiitos Herra, että poistat esteet ja pahan henkivallan tämän miehen tieltä, jotka pyrkivät estämään hänen arkipäiväänsä monin eritavoin.
- voitto.ramu
Äläpäs esiinny toisten nimissä ja höpötä
- Lopettakaa.Hölmöily
Jumala ja jeesus ovat satua ja höpötystä. Rukouksetkaan eivät toimi millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784