Homoja käsittelevä

kirjoitus

Mihinkäs täältä on hävinny homoja käsittelevä juttu . Onko liian arka aihe keskustella miten seurakunta suhtautuu Jeesusta seuraamaan lähteneisiin homoihin.

9

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannu Karpon poika jatkaa Hannun töitä ja on sateenkaarikirkosta esitelmöinyt kauniisti MTV3:ssa. Tosin hänkään ei malttanut olla mainitsematta homojen saamaa (aiempaa julmaa) kohtelua..

      Eikös tämmöinen esitttely tv:ssä olekin hyvä juttu ? :)

      • Tämä Hannun poika Karpo ajaa Jeesuksen asiaa,
        puolustaa heikkkoja sorrettuja uskovaisia (niitä joita fundiet jahtaa ahtaalle).


    • homo/lespo

      Ei seuraa Jeesusta .
      Jeesus ei puolusta lihan mieleistä rakkautta.

      Vaikkakin noudattaisi kaiken muun "täydellisesti"
      niin lihanmieli eroittaa raamatun Jumalasta

      Omista ja kansan mielestä voi olla uskon kannattaja,
      hyvä ihminen ihmisille ja jopa sanoissaan
      "jos tiedettäisiin, miten me elämme, niin.."
      "meidän rakkaus on aitoa.."
      "käymme kirkossa.."

      Ei se mitään hyödytä, kun on vastaan,
      niin mahdoton on olla puolella Jumalan !

      Synti on synti ja homona/lespona ja myös elämäntapaa
      puolustavat ovat Elävää Jumalaa vastaan .

      He rakastavat enemmän ihmismielen mukaan ja
      ovat tässä eksyneet, tai eksytetyt, tai
      tahtovatkin niin .

      On eri asia kun asutaan yhdessä ja kun eletään pareina .

      Raamattu ei kertakaikkiaan yhdy missään puolustamaan
      samansukupuolisen liittoa Avioliittona .

      Jumlan sanan mukaista rakkautta
      ei edes lähentele .

      Sanoja-käärime mutkittelee ja saa jopa uskomaan
      sallittuun rakkauteen valheillaan-ja Milloinkaan
      Taivaista ei saa siunausta, vaikka ihmiset
      siunaisi jokapäiväisesti .

      Jumala Hävitti Sodomon ja Gomoron ja niiden
      ympärillä olevat siihen haureuteen rakastuneet .

      Monet Ihmiset muuttuu mielipiteissään, mutta Sana
      Jumalan ja Hänen sovituksensa Jeesuksessa
      ei muutu .

      Sillä se on puhdasta Rakkautta .

      • olikin

        tarkoitus virittää keskustelu homo/lespo elämästä luopuneita, miten nämä otetaan vastaan.
        Jotka elää homo/lespo suhteessa niin, ei siinä mitään epäselvää ole Raamattu kieltää sen ja Jumala loi miehen ja naisen elämään yhdessä.


    • miten on

      homoseksuaalisuutta?

      • asia selvä

        simpasseilla. Ja sama tahti jatkuu ihmisillä.


      • The Rat

        Kyse ei ollutkaan siitä että homoseksuaalisuus on normaalia biologisesti, vaan ilmeisesti uskonnolissävytteistä vastausta haettiin.

        Virallisen totuuden mukaan Jeesuksen seuraajat eivät olleet homoseksuaaleja. Eivät kai olleet kyllä heteroitakaan, ehkä jotenkin aseksuaaleja - vähän kuin Jeesus itsekin.

        Rivien välistä ja hylätyistä kirjoituksista voi toki lukea vähän erilaisen tarinan. :)


      • voi voi
        asia selvä kirjoitti:

        simpasseilla. Ja sama tahti jatkuu ihmisillä.

        käyttäytyy tolleen? Onko geeneissä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe