http://www.iltalehti.fi/muoti/200702265713974_st.shtml
Luulin että se haukka on yli 40...
Nina Tapio
7
1097
Vastaukset
- paremman näköinen
nina on ihan kivan näköinen stailattuna.
- ''Vaari''
Laulun arvionnista en osaa sanoa mitään, mutta ainakin itse laulajana on sangen surkea.
Jos naispuoleisena populäärimusiikin äänenä olisi edes jotakuinkin samaa tasoa, kuin seuraavat:
- Shirley Bassey
- Anniex Lennox
- Sharleen Spiteri
- Nikki Lamborn
- Ann Wilson
- Grace Slick
...niin ehkä silloin voisin hyväksyä hänen leukojen loksuttelun jonkinsortin arvioijana.
MUTTA Taikapeli...pirun surkeaa!
Ja myös laulusuorituksilta!!!!!!!- pompompom
..ehkä n. 1% siitä mitä Nina on urallaan tehnyt. Ärsyttää että kaikkien on pakko takertua siihen. Tyylit on muuttuneet 10 vuodessa, ja vaikka Taikapeili oliskin tein mielestä täyttä paskaa, niin te ette todellakaan voi määritellä Ninan uraa sen perusteella. Ottakaa selvää faktoista ennen kuin lauotte nimettömiä mielipiteitänne.
- hhmmnn
pompompom kirjoitti:
..ehkä n. 1% siitä mitä Nina on urallaan tehnyt. Ärsyttää että kaikkien on pakko takertua siihen. Tyylit on muuttuneet 10 vuodessa, ja vaikka Taikapeili oliskin tein mielestä täyttä paskaa, niin te ette todellakaan voi määritellä Ninan uraa sen perusteella. Ottakaa selvää faktoista ennen kuin lauotte nimettömiä mielipiteitänne.
...ehkä mainittu 1% koko urasta, mutta sekin prosentti silti kertoo jotain henkilön laulutaidosta. Kuten lyhyt Idols-koelaulu...jos ei osaa niin sitten ei vain osaa
(paljastuu sangen nopeasti). Eikä se siitä miksikään muuta. Ei vaikka laulutaidoton vetäisi yhden, tai sata kappaletta.
Yllä listassa on hieman eritason madameja. Heitä ehkä voisi jo kutsua laulajiksi (äänensä puolesta). - pom pom pom
hhmmnn kirjoitti:
...ehkä mainittu 1% koko urasta, mutta sekin prosentti silti kertoo jotain henkilön laulutaidosta. Kuten lyhyt Idols-koelaulu...jos ei osaa niin sitten ei vain osaa
(paljastuu sangen nopeasti). Eikä se siitä miksikään muuta. Ei vaikka laulutaidoton vetäisi yhden, tai sata kappaletta.
Yllä listassa on hieman eritason madameja. Heitä ehkä voisi jo kutsua laulajiksi (äänensä puolesta).Mistä vetoa niin et edes erota Ninan ääntä Taikapeilistä. Bändissähän oli kaksi laulajaa.
- Laulusta jotain tietävä
pom pom pom kirjoitti:
Mistä vetoa niin et edes erota Ninan ääntä Taikapeilistä. Bändissähän oli kaksi laulajaa.
Nina Tapiolla on omat sivut netissä. Kun painaa galleria-nappulaa, alkavat laulut soida. Eikä se ääni todellakaan kummoinen ole. Laulunopella ei tarvitse olla itsellään hirveän hyvää lauluääntä, riittää kun tietää tekniikat ja osaa opettaa ne muille.
- Anonyymi00007
Katri-Helenan viimeisessä konsertissa oli kuin 5 vuotias lapsi shortseissa?
Ei ollut asiallisesti puettu, vai mitä itse mietit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437