Nina Tapio

nuorekas?

7

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paremman näköinen

      nina on ihan kivan näköinen stailattuna.

    • ''Vaari''

      Laulun arvionnista en osaa sanoa mitään, mutta ainakin itse laulajana on sangen surkea.

      Jos naispuoleisena populäärimusiikin äänenä olisi edes jotakuinkin samaa tasoa, kuin seuraavat:

      - Shirley Bassey
      - Anniex Lennox
      - Sharleen Spiteri
      - Nikki Lamborn
      - Ann Wilson
      - Grace Slick

      ...niin ehkä silloin voisin hyväksyä hänen leukojen loksuttelun jonkinsortin arvioijana.

      MUTTA Taikapeli...pirun surkeaa!
      Ja myös laulusuorituksilta!!!!!!!

      • pompompom

        ..ehkä n. 1% siitä mitä Nina on urallaan tehnyt. Ärsyttää että kaikkien on pakko takertua siihen. Tyylit on muuttuneet 10 vuodessa, ja vaikka Taikapeili oliskin tein mielestä täyttä paskaa, niin te ette todellakaan voi määritellä Ninan uraa sen perusteella. Ottakaa selvää faktoista ennen kuin lauotte nimettömiä mielipiteitänne.


      • hhmmnn
        pompompom kirjoitti:

        ..ehkä n. 1% siitä mitä Nina on urallaan tehnyt. Ärsyttää että kaikkien on pakko takertua siihen. Tyylit on muuttuneet 10 vuodessa, ja vaikka Taikapeili oliskin tein mielestä täyttä paskaa, niin te ette todellakaan voi määritellä Ninan uraa sen perusteella. Ottakaa selvää faktoista ennen kuin lauotte nimettömiä mielipiteitänne.

        ...ehkä mainittu 1% koko urasta, mutta sekin prosentti silti kertoo jotain henkilön laulutaidosta. Kuten lyhyt Idols-koelaulu...jos ei osaa niin sitten ei vain osaa
        (paljastuu sangen nopeasti). Eikä se siitä miksikään muuta. Ei vaikka laulutaidoton vetäisi yhden, tai sata kappaletta.

        Yllä listassa on hieman eritason madameja. Heitä ehkä voisi jo kutsua laulajiksi (äänensä puolesta).


      • pom pom pom
        hhmmnn kirjoitti:

        ...ehkä mainittu 1% koko urasta, mutta sekin prosentti silti kertoo jotain henkilön laulutaidosta. Kuten lyhyt Idols-koelaulu...jos ei osaa niin sitten ei vain osaa
        (paljastuu sangen nopeasti). Eikä se siitä miksikään muuta. Ei vaikka laulutaidoton vetäisi yhden, tai sata kappaletta.

        Yllä listassa on hieman eritason madameja. Heitä ehkä voisi jo kutsua laulajiksi (äänensä puolesta).

        Mistä vetoa niin et edes erota Ninan ääntä Taikapeilistä. Bändissähän oli kaksi laulajaa.


      • Laulusta jotain tietävä
        pom pom pom kirjoitti:

        Mistä vetoa niin et edes erota Ninan ääntä Taikapeilistä. Bändissähän oli kaksi laulajaa.

        Nina Tapiolla on omat sivut netissä. Kun painaa galleria-nappulaa, alkavat laulut soida. Eikä se ääni todellakaan kummoinen ole. Laulunopella ei tarvitse olla itsellään hirveän hyvää lauluääntä, riittää kun tietää tekniikat ja osaa opettaa ne muille.


    • Anonyymi00007

      Katri-Helenan viimeisessä konsertissa oli kuin 5 vuotias lapsi shortseissa?
      Ei ollut asiallisesti puettu, vai mitä itse mietit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe