jenkeissä näkyvien uusimpien jaksojen keskeisimmän sisällön
Esimerkiksi tässä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1326925
Ilta-sanomat paljastaa
8
1795
Vastaukset
- lostaaja
ei ole vaikea hakea lost jaksoja
antakaa hakukoneelle hauksi
Lost Saison 3 épisode 9
ei se niin vaikeaa ole miltä näyttää- helpomminkin
kokonaisia jaksoja, miksi tyytyä rrrrranskalaisiin?
- lostaaja
helpomminkin kirjoitti:
kokonaisia jaksoja, miksi tyytyä rrrrranskalaisiin?
mitä väljä sillä on minkä maalainen se on
sillä ne puhuvat englantia.
- iltasanomilta
Itseäni ainakin ärsyttää kovasti, että iltasanomat uutisoi niin näkyvästi ja aika spoilaavasti lostin tapahtumista. Pakostin osuu silmään muita uutisia lukiessa.
Suomessahan mennään vasta kakkoskauden lopussa. Onko loppupeleissä niin moni katsoja vielä päässyt kolmannen kauden tauon jälkeisiä jaksoja edes seuraamaan? - waelate
iltasanomat voi imeä stagaa, meitsi käy vaan piraattilahdessa ja homma on sillä selvä. Ai niin, siellä saarella ajetaan nykyään volkkarilla pillurallia nii että nuppi tutisee ja juodaan kaljaa kaksin käsin. ihan oikeesti, näätte noobit sitten telkkarista joskus vuoden päästä.
- ...
Vähä sä 00t l33t!!
- 715517
... kirjoitti:
Vähä sä 00t l33t!!
TH0w 5H4LL PH34R my L337 sK1LZ
- lostaaja
lost 3/10 jakso on vapaasti katsottavana netissä
kun sen vain löytää.
mutta tulee pätkimällä
täytyy ensin latautua kokonaan
niin saa katsottua suoraan.
ainakin minulla.
volkkarissa oli ruumiita
mistähän se volkkari on sinne saarelle joutunut?
se lähti jopa käymään alamäkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412897Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens322616Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau212468Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1441804Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017