Gallup : onko Pasila animaatiosarja Yle kakkosella hyvä vai kohtuu hyvä? :) Jälleen kerran jotain hyvää lupamaksulla...
Pasila
11
4347
Vastaukset
- on se..
Viime jaksoa katsellessa nauroin vedet silmissä. Sarjan huumori uppoaa ainakin minuun :)
- sonja.fi
sonja.moi
- setyg
naurattaa ehkä lapsia.
- zupaStar
Jos ei oma huumorintaju yllä Pasilan tasolle, on aivan turha rueta vähättelemään mainion sarjan katsojia. Pasilahan on suorastaan poikkeuksellisen raikas uutuus ja oman tyylilajinsa ylivoimainen ykkönen. Pahin kilpailija tosin on Itse Valtiaat, joten kilpailu ei ole kova.
Mainiota huumoria, persoonallista animointia, eikä kuitenkaan suoraa South Park-kopiota.
- Tasu-
Ei ole hyvä sarja tämä PASILA. Mauttomia juttuja on siinä. Koskaan ei mitään järkeä. Aina menee hermot PASILAA katsoessa. Hyvin vihataan toisiamme ja tullaan toimeen. Parhaita kavereita ollaan. Minä ja PASILA. PASILA ja minä.
- hihhulihei
..Se on jännä, kuinka se Pasila on niin hauska, kyllä jännä :D
- Loistavaa viihdettä
PASILA oli loistava sarja ja kaikki jaksot on tultu katsottua moneen kertaan. Ihmisille, jotka ei tiedä mistä puhutaan, niin käykää ihmeessä katsomassa www.yle.fi/pasila Sieltä löytyy kaikki tehdyt jaksot. Ja mikäli niitä lisää haluaa, niin käykää ihmeessä antamassa palautetta ja jatko-osa toiveet ylen palauteboxiin www.yle.fi/palaute
- peruspena
Uudet sivut ja ekstraa.
http://ohjelmat.yle.fi/pasila/etusivu - Visailija
- Retkuilija
zjännää,JUMALAUTA.
Mun mielestä se on kaikkien aikojen paras ohjelma!! Ei oo vielä kumpaakaan DVD:tä, mutt pitää hankkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261760
- 1081250
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381101- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55930- 130920
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240888Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu56758Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749