Haureuden henki on usein valloillaan sielullisissa karismaattisissa kokouksissa, jossa ihmiset juopuvat omasta innostaan ja huumaavasta ylistysmusiikista jonkinlaiseen transsiin.
Kun liha päästetään valloilleen ja kaatuillaan milloin minnekin, kun sielun syvyyksistä purkautuu alkukantaisia eläinten himojen synnyttämiä kutsuhuutoja, jotka kuulostavat hevosen hirnumiselta ja sian röhkimiseltä ja joskus kanan kotkotukselta ja kukon kiekumiselta, silloin ihmisessä vaikuttavat oudot syvyydestä peräisin olevat voimat.
Useissa karismaattisissa seurakunnissa avioliitot hajoavat ja haureus pääsee valloilleen, kelvottoman opetuksen salliessa armollisesti hyljätä oma puolisonsa ja vaihtaa hänet uudempaan.
Jokainen voi miettiä itse, mitä mieltä vanhurskas Jumala on tuollaisesta toiminnasta.
Haureuden henki
8
153
Vastaukset
- ReaAalto
On nimenomaan haureuden hengen toimintaa.
Siis Baalin palvontaa. - frihet
Älä kulje siellä, missä henkesi ei saa ruokaa.
- Anonyymi00003UUSI
apostolinen paavalin elämä tuli kaupunkiin ja sitä sanottiin että jumala on nousuut kuollleista
- Anonyymi00004UUSI
uusapostolinen julistaja sanoi että raamatussa on totta varkaat eivät peri taIVASTA MUTTA 30 PROSENTTIA VARASTAMINEN PERII
- Anonyymi00005UUSI
JOKAINEN PILLKKA ANNETAAN IHMISILLE ANTEEKSI MUTTA KUKA PILKAA MEIDÄN KIRKKO HERRAA JA HÄNEN OPETUKSIAAN AVIOLIITOSTA ...
- Anonyymi00006UUSI
EIPÄ IHMIE SILLÄ ITSE SAATANA TEKEYTYY VALKEUDEN ENKELIKSI EIPÄ IHMIE ETTÄ KIRKKOHERRA ON PUKENUT ITSENSÄ OPETTAMAAN RAAMATTUA ...JA KÄÄNTÄMÄÄN SEN 30 PROSENTTIA VINOON JA VÄITTÄEN KIRJOITUKSET EIVÄT PÄDE VAIN MITÄ KIRKKO OPETTAA AVIOLIITOSTA ON PÄTEVÄÄ TUOMIOLLA JA 30 PROSENTTIA VARKAAT EIVÄT LUOTETALLA MEIDÄN KIRKON MUKAAN VARKAIKIS OLLENKAAN OLEMME UUSI APOSTOLINEN KIRKKO JOHTAJANA ITSE SAATANA
- Anonyymi00007UUSI
SE MITÄ KIRKKO SANAA ON YLÄ PUOLELLA RAAMATUN JOS KIRKKO SANOO AVO LIITO EI OLE SYNTIÄ JA OEPTUKSEN MUKAAN UUSI APOSLIT OVAT KÄÄNTÄNEET RAAMATUN J AOPETUKSEN NÄIN SE PITÄÄ HYVÄKSYÄ OLEMME UUSI APOSTOLINEN ,,30 PROSENTTIA ILMESTYSKIRJA KUKA PÄÄSEE TAIVAASEEN VINOON KÄÄNTÄVÄ LAHKO
- Anonyymi00009UUSI
Jeesus puhdistaa lopunajan seurakunnan. https://www.youtube.com/watch?v=wHOCpeN7_6E
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee673056Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."231929Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2481464Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.851456Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531145Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231040En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711020- 97958
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin68944