olisikohan kärppien fan clubin syytä järjestää kiertokäynti jyväskylän poliisilaitoxelle ennen peliä? aattelin vaan, että kun kävis ennen peliä, niin pääsis matsin jälkeen suoraan kotia!
olen huomannut, että mielenkiintoa tuntuu riittävän. ja eihän siinä mitään. kysyinen rakennus edustaa hienoa arkkitehtuurista suuntausta. aina JyP-kärpät pelien jälkeen se fanibussi kuitenkin seisoo siinä oven edessä :)
kärppien fanimatkat
4
323
Vastaukset
- paskiainen
kiertää AINA oulussa käydessään poliisiaseman ovella. Sieläkin ne yrittää ronkkia ja hakata poliiseja. Mielisairaalaan tuommoset. Pasille tuli töitä seuraavaan kohtaamiseen. Ottakaahan muovipussit mukaan, jos haluatte nikolovin takasin!
- korppi
juu..näin on.
olen todella ihmetellyt kärppien nettisivujen kirjoittelua. siellä sitä poliisia tarvittaisiin.
suosittelen kärppä-faneille siirtymistä nyrkkeilyn pariin. ja jotenkin tuntuu siltä, ettei sulle oikein mennyt muutenkaan se mitä kirjoitin jakeluun?
kärppien kannattajat eivät ansaitse sitä ,että joukkue menestyisi. - jypgirlie
jos meinasit et ne angelin palottelee ni kehota niitä ottaa kirves mukaa...kato nikolov on terästä... ja sä tietty oot sitä porukkaa joka väittää et jyp voittaa vaan sen takia koska ne koukkii...tiedox vaa: EI KOUKKIMALLA MAALEJA TEHÄ!!!! luovuttakaa jo...edes kärppä fanien huuto ei kuulu jäälle asti...se hukkuu meijän huuon alle...terve menoo kesälomalle...
- hyppi
jypgirlie kirjoitti:
jos meinasit et ne angelin palottelee ni kehota niitä ottaa kirves mukaa...kato nikolov on terästä... ja sä tietty oot sitä porukkaa joka väittää et jyp voittaa vaan sen takia koska ne koukkii...tiedox vaa: EI KOUKKIMALLA MAALEJA TEHÄ!!!! luovuttakaa jo...edes kärppä fanien huuto ei kuulu jäälle asti...se hukkuu meijän huuon alle...terve menoo kesälomalle...
ai jaa, ketkä onkaan jäämässä kesälomalle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863287Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921879Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441571
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621433
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941355Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861247