Eli asentoja kaivataan..
Missä asennossa pillu tuntuu kaikkein tiukimmalta ja missä asennossa löysimmältä?
Neuvokaa noviisia!!
Paras tiukkuustuntuma?
10
15140
Vastaukset
- grabe
silloin ei tartte välittää pillun löysyydestä.
- kielimies (=klitorisman)
Meillä löysimmältä tuntuu lähetyssaarnaaja mutta silläkin päästään hyvään lopputulokseen. Tiukimmalta tuntuu kun otan vaimoni takaapäin seisten ja hän kaartaa itsensä niin, että voimme suudella samalla. Eikä muuta kuin ohjeeksi sulle että netistä asentoja hakuun ja kokeilemaan niin ne parhaimmat löytyy, asennot ovat niin yksilöllisiä.
- http://www.pbpeli.urli.net
http://www.pbpeli.urli.net tiukkuutta riittää
- yx mies
Tiukalta tuntuu, kun nainen pitää jalat yhdessä ja omat jalkani ovat naisen lantion kahden puolen, siis nainen alla. Ensin on tietysti pitänyt kalu työntää sisään siten, että nainen on levittänyt jalkoja, mutta kun se on sisällä, jalkojen asentoa vaihdetaan. Tässä asennossa ei minun tarvitse liikkua kuin pari senttiä edestakaisin, ja silti tuntuu paremmalta kuin se perinteinen lähetyssaarnaaja. Jos haluan työntää syvemmälle, voi sitten välillä taas vaihtaa jalkojen asentoa siten, että nainen levittää jalkansa ja omat jalkani ovat yhdessä niiden välissä. Tätä on tullut harrastettua lukemattomat kerrat, ja aina se on yhtä hauskaa.
- tosi hyvä asento
vittu tuntuu tosi tiukalta ja aina vaan tahtoo juu
ri niin.
- kalervo.
ei ole asentoa missa tuntuu tiukalta taikka löysältä sillä naisen kiihotuminen vaikuttaa ematimen kireyteen seka alavatsa harjoitukset .
toiseksi jos on selaine ntilanne jotta on sen kokoinen missa suuri vaara emätimeen tulla pipi ja puhutaan todelissta tilanteesta :d
jolla on suuret puheet sillä kaaikein pienin kalu pitää paikaansa . valintoja pitää voida tehdä oikein ns. anaali seksi aiheutaa naiselle ematin syövän poikeuksetta.- Nimetön
Tuleeko emättimestä tiukempi, kun se on kiihottunut? Tietämätön emäntä
- näin on
Nimetön kirjoitti:
Tuleeko emättimestä tiukempi, kun se on kiihottunut? Tietämätön emäntä
Kun nainen on kiihottunut niin emätin supistelee varsinkin saadessaan orgasmin.
- _minna
näin on kirjoitti:
Kun nainen on kiihottunut niin emätin supistelee varsinkin saadessaan orgasmin.
sehän on silleen että naisen emäin laajenee kiihottuessa?
- tasan tarkkaan tiedä
_minna kirjoitti:
sehän on silleen että naisen emäin laajenee kiihottuessa?
muuta kuin että naisen vittu tekee tosi hyvää .
Pääasia, että sitä saa! Itselläni ei ole ollut
vaikeuksia .
Ps. piti sanoa että saatu on !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295614Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512890Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3111447Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148